Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls
KnowledgeHub
www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc
Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.
Założeniem kampanii była promocja filmowych nowości przygotowanych na czas majówki, w okresie 1-3 maja, oraz kontynuacja działań promocyjnych w dniu 10 maja na stronie głównej OLX.pl. Pierwsza emisja kampanii dostarczyła 3 mln unikalnych kontaktów, z kolei wynik osiągnięty w miniony weekend wyniósł ponad 4,2 mln.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bardzo angażującego formatu reklamowego, jakim jest videobacklayer. Dodatkowo połączyliśmy go z premium boxes - kafelkami, które pozwoliły zaprezentować filmy z całego weekendu. Każdy z kafelków posiadał odrębne linkowanie, dzięki czemu w prosty sposób można było przejść do karty produktu i zapoznać się z opisem filmu - komentuje Anna Kacprzyk, Digital Team Leader Adexon. Podsumowując - videobacklayer przyciągnął uwagę użytkowników, a premium boxes zaprezentowały ofertę i od razu przekierowały użytkownika w odpowiednie miejsce na stronie stacji - dodaje.
Reklamy można obejrzeć pod linkiem:
- Emisja 1-3 maja: shorturl.at/iprA3
- Emisja 10 maja: shorturl.at/juCT5
Jest to pierwsza produktowa kampania dla TV Puls, którą w tym roku przeprowadził Adexon. Do tej pory agencja realizowała dla stacji kampanie efektywnościowe.
Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie. Firma posiada szeroki wybór nowoczesnych produktów reklamowych, dzięki którym jest w stanie dotrzeć do każdej grupy docelowej i zapewnić kampanie z najwyższym współczynnikiem konwersji z kanału on-line. W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej, zdrowotnej. Więcej informacji na stronie www.adexon.pl
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.