Adexon z majowymi kampaniami digital dla TV Puls
KnowledgeHub
www.kh.vc
00-844 Warszawa
magdalena.osial|knowledgehub.pl| |magdalena.osial|knowledgehub.pl
+48 537 868 699
www.kh.vc
Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy - videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.
Założeniem kampanii była promocja filmowych nowości przygotowanych na czas majówki, w okresie 1-3 maja, oraz kontynuacja działań promocyjnych w dniu 10 maja na stronie głównej OLX.pl. Pierwsza emisja kampanii dostarczyła 3 mln unikalnych kontaktów, z kolei wynik osiągnięty w miniony weekend wyniósł ponad 4,2 mln.
Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bardzo angażującego formatu reklamowego, jakim jest videobacklayer. Dodatkowo połączyliśmy go z premium boxes - kafelkami, które pozwoliły zaprezentować filmy z całego weekendu. Każdy z kafelków posiadał odrębne linkowanie, dzięki czemu w prosty sposób można było przejść do karty produktu i zapoznać się z opisem filmu - komentuje Anna Kacprzyk, Digital Team Leader Adexon. Podsumowując - videobacklayer przyciągnął uwagę użytkowników, a premium boxes zaprezentowały ofertę i od razu przekierowały użytkownika w odpowiednie miejsce na stronie stacji - dodaje.
Reklamy można obejrzeć pod linkiem:
- Emisja 1-3 maja: shorturl.at/iprA3
- Emisja 10 maja: shorturl.at/juCT5
Jest to pierwsza produktowa kampania dla TV Puls, którą w tym roku przeprowadził Adexon. Do tej pory agencja realizowała dla stacji kampanie efektywnościowe.
Adexon działa na rynku od 2013 r. Jest siecią reklamy, wyspecjalizowaną w doradztwie, planowaniu i realizacji kampanii reklamowych i digitalowych w Internecie. Firma posiada szeroki wybór nowoczesnych produktów reklamowych, dzięki którym jest w stanie dotrzeć do każdej grupy docelowej i zapewnić kampanie z najwyższym współczynnikiem konwersji z kanału on-line. W gronie klientów agencji znajdują się m.in. firmy z branży motoryzacyjnej, energetycznej, zdrowotnej. Więcej informacji na stronie www.adexon.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.