Komunikaty PR

Adi Halfin w rosterze twórców DOBRO

2024-10-16  |  18:09
Biuro prasowe

Międzynarodowo uznana reżyserka i scenarzystka Adi Halfin dołącza do grona twórców DOBRO, wnosząc świeżą, artystyczną wizję. Jej współpraca z DOBRO to nie tylko szansa na wzbogacenie oferty studia, ale także na realizację innowacyjnych projektów reklamowych i filmowych, które mogą zrewolucjonizować polską branżę kreatywną. 

Adi Halfin to wielokrotnie nagradzana reżyserka i scenarzystka, której portfolio pełne jest filmów tanecznych, opartych na wysmakowanej, dynamicznej choreografii. Jej umiejętność pracy z muzyką zachwyca cały świat, o czym świadczą nagrody takie jak Best Commercial i Best Inspirational na LA Film Awards czy Best Short na San Francisco Dance Film Festival. Oprócz zajmowania się reżyserią, Adi uczy produkcji i reżyserii w szkołach filmowych oraz prowadzi warsztaty taneczno-filmowe w Europie, USA, Chinach, Ameryce Południowej i Izraelu. Obecnie pracuje nad swoim pierwszym filmem pełnometrażowym.  

Po wspólnym zaangażowaniu w dwie kampanie dla McDonald's, Adi wybrała DOBRO jako swój kreatywny dom w Polsce. Jak sama mówi, „DOBRO to zespół, który nie tylko dostarcza najwyższej jakości produkcje, ale sprawia, że proces twórczy jest przyjemny i kameralny.”  

DOBRO, będące częścią grupy Platige Image, to studio kreatywne, którego zespół z pasją stawia na innowacyjność, odpowiedzialność i zaufanie, ale kluczem jest ich zamiłowanie do tworzenia rzeczy na najwyższym poziomie. Kreatywność i profesjonalizm DOBRO zostało wielokrotnie nagrodzone, między innymi nominacją do Oscara za krótkometrażowy film „Sukienka” w 2022 roku, a także tytułem drugiego najlepszego domu produkcyjnego Klubu Twórców Reklamy w latach 2021 i 2024.  

Współpraca z Adi Halfin otwiera nowy rozdział w DOBRO, który przyniesie świeże i innowacyjne projekty, redefiniujące standardy w produkcji filmowej. Dzięki połączeniu wizji artystycznej Adi i doświadczeniu naszego zespołu, każdy kolejny realizowany wspólnie projekt będzie mieć potencjał, by zdefiniować na nowo możliwości produkcji i wyznaczania nowego poziomu kreatywności oraz artystycznych standardów w filmie i reklamie” podsumowuje Piotr Sójka, Head of Production i Executive Producer w DOBRO. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.