adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych

Jarek Rybus
Unipublica Agencja Public Relations
Zagórska 163A
25-346 Kielce
jarek|rybus.pl| |jarek|rybus.pl
604053164
www.rybus.pl
adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding. Dzięki temu wydawcy mogą udostępniać miejsca w swoich serwisach w czasie rzeczywistym po optymalnych cenach. Reklamodawcy z kolei zyskują lepsze dopasowanie treści i powierzchni. A to wszystko bezobsługowo i w pełni automatycznie. Nowe rozwiązanie technologiczne pozwala adrino znacznie poszerzyć portfolio dostępnych powierzchni reklamowych.
Kupowanie reklam w tak zwanym modelu header-bidding odbywa się w adrino w oparciu o certyfikowany adapter zintegrowany z biblioteką prebid wykorzystywaną przez wydawców. Umożliwia im ono udział w licytacjach powierzchni reklamowych on-line.
- Cieszymy się z otrzymania certyfikatu. Obecnie dotyczy on wyłącznie emisji kampanii natywnych, w najbliższych miesiącach technologię tę planujemy wdrożyć możliwie szeroko - mówi Joanna Korczak, COO spółki adrino.
Reklamodawcy dzięki nowej technologii otrzymali również dostęp do większego katalogu powierzchni reklamowych, także tych o najwyższych wskaźnikach jakości. - Kampanie realizowane przez adrino osiągną wyższą konwersję i pozwolą na optymalną realizację wskaźników KPI reklamodawców. Wydawca uzyskuje najlepszą możliwą monetyzację po najwyższych stawkach na rynku, klient kupuje dokładnie dopasowaną powierzchnię i użytkownika a my optymalizujemy całość - dodaje Joanna Korczak.
Rozwiązanie znacząco rozwinie współpracę z tak ważnymi dla adrino wydawcami, którzy zyskają unikatowe źródło popytu. Są nim bezpośrednie kampanie natywne, pozyskane przez działy sprzedażowe spółki, współpracujące zarówno z reklamodawcami ogólnopolskimi, jak i regionalnymi, co jest możliwe dzięki rozbudowanej strukturze sprzedażowej.
- Wydawcy są niezwykle istotni dla działań reklamowych adrino. Dzięki ulepszeniom technologicznym jesteśmy w stanie zaproponować im rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju środowiska technologicznego oraz oczekiwań po stronie wydawcy – podkreśla Aneta Dąbska, Head of Publishers w adrino.
Najnowsze rozwiązanie jest jednym z etapów rozwoju technologicznego spółki, planowanego na 2022 rok.
O firmie adrino
adrino - firma specjalizująca się w marketingu internetowym, przede wszystkim w rich media, performance i marketingu natywnym. Posiada sieci reklamowe oparte m.in. o rozwiązania programatyczne, natywne, kontekstowe oraz mobilne. Dostawca autorskich rozwiązań adtech dla wydawców, wspierających monetyzację powierzchni oraz partner wdrażający najnowsze rozwiązania międzynarodowe na rynku polskim. Misją adrino jest budowanie zasięgu, precyzyjne dotarcie oraz dostarczanie określonego efektu, w odpowiedzi na poszczególne potrzeby reklamodawców oraz wydawców

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.