Komunikaty PR

adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jarek Rybus
Unipublica Agencja Public Relations

Zagórska 163A
25-346 Kielce
jarek|rybus.pl| |jarek|rybus.pl
604053164
www.rybus.pl

adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding. Dzięki temu wydawcy mogą udostępniać miejsca w swoich serwisach w czasie rzeczywistym po optymalnych cenach. Reklamodawcy z kolei zyskują lepsze dopasowanie treści i powierzchni. A to wszystko bezobsługowo i w pełni automatycznie. Nowe rozwiązanie technologiczne pozwala adrino znacznie poszerzyć portfolio dostępnych powierzchni reklamowych.

Kupowanie reklam w tak zwanym modelu header-bidding odbywa się w adrino w oparciu o certyfikowany adapter zintegrowany z biblioteką prebid wykorzystywaną przez wydawców. Umożliwia im ono udział w licytacjach powierzchni reklamowych on-line.

- Cieszymy się z otrzymania certyfikatu. Obecnie dotyczy on wyłącznie emisji kampanii natywnych, w najbliższych miesiącach technologię tę planujemy wdrożyć możliwie szeroko - mówi Joanna Korczak, COO spółki adrino.

Reklamodawcy dzięki nowej technologii otrzymali również dostęp do większego katalogu powierzchni reklamowych, także tych o najwyższych wskaźnikach jakości. - Kampanie realizowane przez adrino osiągną wyższą konwersję i pozwolą na optymalną realizację wskaźników KPI reklamodawców. Wydawca uzyskuje najlepszą możliwą monetyzację po najwyższych stawkach na rynku, klient kupuje dokładnie dopasowaną powierzchnię i użytkownika a my optymalizujemy całość - dodaje Joanna Korczak.

Rozwiązanie znacząco rozwinie współpracę z tak ważnymi dla adrino wydawcami, którzy zyskają unikatowe źródło popytu. Są nim bezpośrednie kampanie natywne, pozyskane przez działy sprzedażowe spółki, współpracujące zarówno z reklamodawcami ogólnopolskimi, jak i regionalnymi, co jest możliwe dzięki rozbudowanej strukturze sprzedażowej.

- Wydawcy są niezwykle istotni dla działań reklamowych adrino. Dzięki ulepszeniom technologicznym jesteśmy w stanie zaproponować im rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju środowiska technologicznego oraz oczekiwań po stronie wydawcy – podkreśla Aneta Dąbska, Head of Publishers w adrino.

Najnowsze rozwiązanie jest jednym z etapów rozwoju technologicznego spółki, planowanego na 2022 rok. 

O firmie adrino

adrino - firma specjalizująca się w marketingu internetowym, przede wszystkim w rich media, performance i marketingu natywnym. Posiada sieci reklamowe oparte m.in. o rozwiązania programatyczne, natywne, kontekstowe oraz mobilne. Dostawca autorskich rozwiązań adtech dla wydawców, wspierających monetyzację powierzchni oraz partner wdrażający najnowsze rozwiązania międzynarodowe na rynku polskim. Misją adrino jest budowanie zasięgu, precyzyjne dotarcie oraz dostarczanie określonego efektu, w odpowiedzi na poszczególne potrzeby reklamodawców oraz wydawców

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Unipublica Agencja Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.