Komunikaty PR

adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jarek Rybus
Unipublica Agencja Public Relations

Zagórska 163A
25-346 Kielce
jarek|rybus.pl| |jarek|rybus.pl
604053164
www.rybus.pl

adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding. Dzięki temu wydawcy mogą udostępniać miejsca w swoich serwisach w czasie rzeczywistym po optymalnych cenach. Reklamodawcy z kolei zyskują lepsze dopasowanie treści i powierzchni. A to wszystko bezobsługowo i w pełni automatycznie. Nowe rozwiązanie technologiczne pozwala adrino znacznie poszerzyć portfolio dostępnych powierzchni reklamowych.

Kupowanie reklam w tak zwanym modelu header-bidding odbywa się w adrino w oparciu o certyfikowany adapter zintegrowany z biblioteką prebid wykorzystywaną przez wydawców. Umożliwia im ono udział w licytacjach powierzchni reklamowych on-line.

- Cieszymy się z otrzymania certyfikatu. Obecnie dotyczy on wyłącznie emisji kampanii natywnych, w najbliższych miesiącach technologię tę planujemy wdrożyć możliwie szeroko - mówi Joanna Korczak, COO spółki adrino.

Reklamodawcy dzięki nowej technologii otrzymali również dostęp do większego katalogu powierzchni reklamowych, także tych o najwyższych wskaźnikach jakości. - Kampanie realizowane przez adrino osiągną wyższą konwersję i pozwolą na optymalną realizację wskaźników KPI reklamodawców. Wydawca uzyskuje najlepszą możliwą monetyzację po najwyższych stawkach na rynku, klient kupuje dokładnie dopasowaną powierzchnię i użytkownika a my optymalizujemy całość - dodaje Joanna Korczak.

Rozwiązanie znacząco rozwinie współpracę z tak ważnymi dla adrino wydawcami, którzy zyskają unikatowe źródło popytu. Są nim bezpośrednie kampanie natywne, pozyskane przez działy sprzedażowe spółki, współpracujące zarówno z reklamodawcami ogólnopolskimi, jak i regionalnymi, co jest możliwe dzięki rozbudowanej strukturze sprzedażowej.

- Wydawcy są niezwykle istotni dla działań reklamowych adrino. Dzięki ulepszeniom technologicznym jesteśmy w stanie zaproponować im rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju środowiska technologicznego oraz oczekiwań po stronie wydawcy – podkreśla Aneta Dąbska, Head of Publishers w adrino.

Najnowsze rozwiązanie jest jednym z etapów rozwoju technologicznego spółki, planowanego na 2022 rok. 

O firmie adrino

adrino - firma specjalizująca się w marketingu internetowym, przede wszystkim w rich media, performance i marketingu natywnym. Posiada sieci reklamowe oparte m.in. o rozwiązania programatyczne, natywne, kontekstowe oraz mobilne. Dostawca autorskich rozwiązań adtech dla wydawców, wspierających monetyzację powierzchni oraz partner wdrażający najnowsze rozwiązania międzynarodowe na rynku polskim. Misją adrino jest budowanie zasięgu, precyzyjne dotarcie oraz dostarczanie określonego efektu, w odpowiedzi na poszczególne potrzeby reklamodawców oraz wydawców

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Unipublica Agencja Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.