Komunikaty PR

adrino z certyfikatem dla autorskiej technologii emisji kampanii natywnych

2022-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Jarek Rybus
Unipublica Agencja Public Relations

Zagórska 163A
25-346 Kielce
jarek|rybus.pl| |jarek|rybus.pl
604053164
www.rybus.pl

adrino, agencja marketingu internetowego, jako jedna z pierwszych na polskim rynku reklamy natywnej rozpoczęła sprzedaż powierzchni wydawców w oparciu o integrację w modelu header-bidding. Dzięki temu wydawcy mogą udostępniać miejsca w swoich serwisach w czasie rzeczywistym po optymalnych cenach. Reklamodawcy z kolei zyskują lepsze dopasowanie treści i powierzchni. A to wszystko bezobsługowo i w pełni automatycznie. Nowe rozwiązanie technologiczne pozwala adrino znacznie poszerzyć portfolio dostępnych powierzchni reklamowych.

Kupowanie reklam w tak zwanym modelu header-bidding odbywa się w adrino w oparciu o certyfikowany adapter zintegrowany z biblioteką prebid wykorzystywaną przez wydawców. Umożliwia im ono udział w licytacjach powierzchni reklamowych on-line.

- Cieszymy się z otrzymania certyfikatu. Obecnie dotyczy on wyłącznie emisji kampanii natywnych, w najbliższych miesiącach technologię tę planujemy wdrożyć możliwie szeroko - mówi Joanna Korczak, COO spółki adrino.

Reklamodawcy dzięki nowej technologii otrzymali również dostęp do większego katalogu powierzchni reklamowych, także tych o najwyższych wskaźnikach jakości. - Kampanie realizowane przez adrino osiągną wyższą konwersję i pozwolą na optymalną realizację wskaźników KPI reklamodawców. Wydawca uzyskuje najlepszą możliwą monetyzację po najwyższych stawkach na rynku, klient kupuje dokładnie dopasowaną powierzchnię i użytkownika a my optymalizujemy całość - dodaje Joanna Korczak.

Rozwiązanie znacząco rozwinie współpracę z tak ważnymi dla adrino wydawcami, którzy zyskają unikatowe źródło popytu. Są nim bezpośrednie kampanie natywne, pozyskane przez działy sprzedażowe spółki, współpracujące zarówno z reklamodawcami ogólnopolskimi, jak i regionalnymi, co jest możliwe dzięki rozbudowanej strukturze sprzedażowej.

- Wydawcy są niezwykle istotni dla działań reklamowych adrino. Dzięki ulepszeniom technologicznym jesteśmy w stanie zaproponować im rozwiązania dostosowane do każdego rodzaju środowiska technologicznego oraz oczekiwań po stronie wydawcy – podkreśla Aneta Dąbska, Head of Publishers w adrino.

Najnowsze rozwiązanie jest jednym z etapów rozwoju technologicznego spółki, planowanego na 2022 rok. 

O firmie adrino

adrino - firma specjalizująca się w marketingu internetowym, przede wszystkim w rich media, performance i marketingu natywnym. Posiada sieci reklamowe oparte m.in. o rozwiązania programatyczne, natywne, kontekstowe oraz mobilne. Dostawca autorskich rozwiązań adtech dla wydawców, wspierających monetyzację powierzchni oraz partner wdrażający najnowsze rozwiązania międzynarodowe na rynku polskim. Misją adrino jest budowanie zasięgu, precyzyjne dotarcie oraz dostarczanie określonego efektu, w odpowiedzi na poszczególne potrzeby reklamodawców oraz wydawców

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Unipublica Agencja Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.