Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
hoh to agencja kreatywna specjalizująca się w działaniach influencer marketingu oraz produkcji foto/wideo, która od lat współpracuje z największymi markami na rynku, takimi jak Fantasia, Danio, Netto, Blik, OPPO, KFC, Drogerie Natura i Mastercard. Wyróżnia się podejściem, które łączy kreatywność z nowoczesnymi technologiami, w tym AI oraz naciskiem na nieszablonowe rozwiązania.
Od października Daniel Portka, dotychczasowy Senior Strategy Manager w hoh objął stanowisko Head of Strategy & Sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Daniel dołączył do hoh niemal pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak OPPO, Netto, Blik i Danone. Jego doświadczenie marketingowe, zdobywane też wcześniej w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext sprawia, że potrafi celnie identyfikować dynamiczne potrzeby rynku oraz umiejętnie dostosowywać je do aktualnych trendów.
Karolina Szaniawska od października objęła stanowisko Head Of Influencer Team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Karolina dołączyła do agencji w 2021 roku, a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli Senior Project Managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.
Pełny focus na jakość realizowanych projektów, partnerskie podejście do naszych klientów, realizacja coraz bardziej złożonych projektów wymogły na nas modyfikację struktury i wprowadzenie nowych rozwiązań w zarządzaniu projektami. Karolina i Daniel, niemalże od początku funkcjonowania hoh są obecni w wielu kluczowych procesach, pozyskują klientów, prowadzą najważniejsze projekty i rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Od teraz staną na czele dwóch kluczowych działów prowadząc zespoły złożone ze wspaniałych specjalistów, bez których nie moglibyśmy podejmować tak śmiałych kroków na rynku jak obecnie ma to miejsce – podkreśla Rafał Janik, Co-owner hoh.
hoh działa na rynku od 6 lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto, dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand – Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów socialowych. Ta synergia pozwala hoh dostarczać zintegrowane rozwiązania wpisujące się w zróżnicowane potrzeby klientów.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.