Komunikaty PR

Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji

2024-10-09  |  10:00
Biuro prasowe

Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.

hoh to agencja kreatywna specjalizująca się w działaniach influencer marketingu oraz produkcji foto/wideo, która od lat współpracuje z największymi markami na rynku, takimi jak Fantasia, Danio, Netto, Blik, OPPO, KFC, Drogerie Natura i Mastercard. Wyróżnia się podejściem, które łączy kreatywność z nowoczesnymi technologiami, w tym AI oraz naciskiem na nieszablonowe rozwiązania.

Od października Daniel Portka, dotychczasowy Senior Strategy Manager w hoh objął stanowisko Head of Strategy & Sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Daniel dołączył do hoh niemal pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak OPPO, Netto, Blik i Danone. Jego doświadczenie marketingowe, zdobywane też wcześniej w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext sprawia, że potrafi celnie identyfikować dynamiczne potrzeby rynku oraz umiejętnie dostosowywać je do aktualnych trendów.

Karolina Szaniawska od października objęła stanowisko Head Of Influencer Team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Karolina dołączyła do agencji w 2021 roku, a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli Senior Project Managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.

Pełny focus na jakość realizowanych projektów, partnerskie podejście do naszych klientów, realizacja coraz bardziej złożonych projektów wymogły na nas modyfikację struktury i wprowadzenie nowych rozwiązań w zarządzaniu projektami. Karolina i Daniel, niemalże od początku funkcjonowania hoh są obecni w wielu kluczowych procesach, pozyskują klientów, prowadzą najważniejsze projekty i rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Od teraz staną na czele dwóch kluczowych działów prowadząc zespoły złożone ze wspaniałych specjalistów, bez których nie moglibyśmy podejmować tak śmiałych kroków na rynku jak obecnie ma to miejsce – podkreśla Rafał Janik, Co-owner hoh.

hoh działa na rynku od 6 lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto, dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand – Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów socialowych. Ta synergia pozwala hoh dostarczać zintegrowane rozwiązania wpisujące się w zróżnicowane potrzeby klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.