Agencja Od kuchni rozpoczyna współpracę z kolejnymi markami z sektora food
Do portfolio agencji kreatywnej Od kuchni dołączyły w ostatnich tygodniach kolejne dwie marki. Jedną z nich jest Perino, producent świeżych, głęboko mrożonych makaronów, tworzonych dla międzynarodowego sektora HoReCa. Kolejna firma to Dr. Coco, twórca w pełni naturalnej wody kokosowej bez glutenu, laktozy, cukru i sztucznych dodatków. Obie marki powierzyły agencji prowadzenie swoich profili w mediach społecznościowych, w tym Facebooka, Instagrama czy LinkedIna. Strony nie podają na jak długo została podpisana umowa.
Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych marek z sektora food to obszar, w którym się specjalizujemy. Cieszymy się, że nasze portfolio rozbudowuje się o kolejne marki, które oferują swoim klientom wysokiej jakości produkty. W obsługę tych marek zaangażowanych jest kilka osób z naszego zespołu, w tym specjalistki ds. social media, graficzki oraz fotografki, które realizują wiele produktowych sesji zdjęciowych w naszym Studiu fotograficznym Od kuchni – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Agencja kreatywna Od kuchni w ostatnim roku stworzyła i wprowadziła na rynek dwie zupełnie nowe marki produktów spożywczych, tworząc strategię marketingową, odpowiadając za branding, projekty logotypów oraz opakowań. Komunikacyjnie współpracuje także m.in. z dystrybutorem win, producentami żywności, czy producentem słodyczy reklamowych.
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Finanse
Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach
Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.
Transport
Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów
W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.