Agencja Od kuchni wprowadza na rynek roślinną markę Planty
Planty, nowy gracz na rynku polskich produktów roślinnych, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.
Od kuchni od kilku miesięcy przygotowywało się do wprowadzenia na rynek nowej marki roślinnej – Planty. Agencji kreatywnej powierzono obsługę fotograficzną, projekt pudełek pod produkty, stworzenie namingu, logotypu oraz całego brandbooka. Co więcej, zespół odpowiada za stworzenie kompleksowej strategii marketingowej, a także bieżącą obsługę social media, PR oraz działania z zakresu influencer marketingu.
Po raz kolejny mamy przyjemność tworzyć markę od podstaw oraz pomagać przy wprowadzaniu jej na rynek. Zarówno ja, jak i zespół Od kuchni, bardzo cenimy takie wyzwania, ponieważ mamy szansę nadać nowemu produktowi pewien kształt, podkreślając filozofię i wartości kryjące się w zamysłach jego twórców. Cieszymy się, że po wielu miesiącach pracy nad tym projektem, już niebawem w licznych sklepach będzie można nabyć produkty Planty zamknięte w naszych pudełkach. Mamy nadzieję, że zarówno produkt jak i cała strona wizualna przypadną konsumentom do gustu – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Pomysłodawcy Planty od lat tworzyli produkty roślinne pod marki własne dużych sieci handlowych. W ofercie Planty znajdują się: burgery z grochu, buraka, pieczarek, burgery ze słonecznikiem, dukaty z ciecierzycy lub fasoli, kiełbaski, gyros, kaszanka i klopsiki. W każdym produkcie znajdziemy wysokiej jakości w 100% roślinne składniki. Planty udowadnia, że produkty na bazie warzyw nie są jedynie wyborem dla tych, którzy zrezygnowali z mięsa. Jest to także wartościowe – i przede wszystkim – smaczne urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety.
__
Agencja kreatywna Od kuchni specjalizuje się w obsłudze klientów z sektora food & lifestyle. Obszar jej działań to koordynacja projektów marketingowych, prowadzenie kanałów w social media, współpraca z mediami oraz produkcja contentu foto & wideo w dwóch studiach fotograficznych należących do agencji. Agencja wprowadziła na rynek marki Złota Gęś oraz Planty. Od kuchni odpowiada także za komunikację restauracji Epoka i Wi-Taj oraz współpracuje m.in. z producentem słodyczy reklamowych Slodkie, dystrybutorem win TiM S.A. i Deli Cateringiem. Agencja ma na swoim koncie współpracę z siecią sklepów Biedronka, Old Friends, Grzegorzem Łapanowskim, Warszawskim Festiwalem Kulinarnym czy HE Concept Store w Hotelu Europejskim.
![WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_926425206,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
![Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1685219980,w_201,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
![Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1851052747,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/krakenimages-y5bvrlccx8k-unsplash,w_274,_small.jpg)
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pah-foremska-strefa-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
![](https://www.newseria.pl/files/11111/niebezpiecznik-samorzady-foto,w_133,r_png,_small.png)
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.