Agencja Od kuchni wprowadza na rynek roślinną markę Planty
Planty, nowy gracz na rynku polskich produktów roślinnych, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.
Od kuchni od kilku miesięcy przygotowywało się do wprowadzenia na rynek nowej marki roślinnej – Planty. Agencji kreatywnej powierzono obsługę fotograficzną, projekt pudełek pod produkty, stworzenie namingu, logotypu oraz całego brandbooka. Co więcej, zespół odpowiada za stworzenie kompleksowej strategii marketingowej, a także bieżącą obsługę social media, PR oraz działania z zakresu influencer marketingu.
Po raz kolejny mamy przyjemność tworzyć markę od podstaw oraz pomagać przy wprowadzaniu jej na rynek. Zarówno ja, jak i zespół Od kuchni, bardzo cenimy takie wyzwania, ponieważ mamy szansę nadać nowemu produktowi pewien kształt, podkreślając filozofię i wartości kryjące się w zamysłach jego twórców. Cieszymy się, że po wielu miesiącach pracy nad tym projektem, już niebawem w licznych sklepach będzie można nabyć produkty Planty zamknięte w naszych pudełkach. Mamy nadzieję, że zarówno produkt jak i cała strona wizualna przypadną konsumentom do gustu – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Pomysłodawcy Planty od lat tworzyli produkty roślinne pod marki własne dużych sieci handlowych. W ofercie Planty znajdują się: burgery z grochu, buraka, pieczarek, burgery ze słonecznikiem, dukaty z ciecierzycy lub fasoli, kiełbaski, gyros, kaszanka i klopsiki. W każdym produkcie znajdziemy wysokiej jakości w 100% roślinne składniki. Planty udowadnia, że produkty na bazie warzyw nie są jedynie wyborem dla tych, którzy zrezygnowali z mięsa. Jest to także wartościowe – i przede wszystkim – smaczne urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety.
__
Agencja kreatywna Od kuchni specjalizuje się w obsłudze klientów z sektora food & lifestyle. Obszar jej działań to koordynacja projektów marketingowych, prowadzenie kanałów w social media, współpraca z mediami oraz produkcja contentu foto & wideo w dwóch studiach fotograficznych należących do agencji. Agencja wprowadziła na rynek marki Złota Gęś oraz Planty. Od kuchni odpowiada także za komunikację restauracji Epoka i Wi-Taj oraz współpracuje m.in. z producentem słodyczy reklamowych Slodkie, dystrybutorem win TiM S.A. i Deli Cateringiem. Agencja ma na swoim koncie współpracę z siecią sklepów Biedronka, Old Friends, Grzegorzem Łapanowskim, Warszawskim Festiwalem Kulinarnym czy HE Concept Store w Hotelu Europejskim.
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Maciej Dolega w MediaMarktPolska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Finanse
Trwają prace nad reformą finansowania samorządów. Mają zyskać większą autonomię i niezależność budżetu od zmian w podatkach
Ministerstwo Finansów przedstawiło założenia reformy finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Resort przekonuje, że po jej wprowadzeniu dochody samorządów będą wyższe i niezależne od decyzji podatkowych podejmowanych na szczeblu centralnym. Dochody JST mają być określane poprzez wskazanie procentowego udziału danej jednostki w dochodach podatkowych na jej terenie, nie tylko w przypadku PIT-u i CIT-u, ale też podatku zryczałtowanego. Ministerstwa do końca maja mają też dokonać przeglądu zadań zlecanych samorządom, co będzie służyć ich wystandaryzowaniu.
Transport
Nadchodzi kumulacja inwestycji finansowanych ze środków UE. Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z dostępnością kadr i zasobów
W związku z odblokowaniem środków unijnych firmy – zwłaszcza z sektora budowlanego – spodziewają się w tym roku boomu w inwestycjach infrastrukturalnych. Barierą dla ich realizacji może się jednak okazać dostępność rąk do pracy. Przedsiębiorcy obawiają się też, że kumulacja inwestycji w krótkim czasie może pociągnąć za sobą wzrost popytu nie tylko na kadry, ale i materiały czy specjalistyczne usługi podwykonawcze, co z kolei może się przełożyć na wzrost cen. – Od strony formalnej jesteśmy przygotowani do poradzenia sobie z tą kumulacją. Jest możliwość punktowych zmian w prawie zamówień publicznych i tego nie wykluczam – mówi Hubert Nowak, prezes Urzędu Zamówień Publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.