Komunikaty PR

Agencja Od kuchni wprowadza na rynek roślinną markę Planty

2022-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

Planty, nowy gracz na rynku polskich produktów roślinnych, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.

Od kuchni od kilku miesięcy przygotowywało się do wprowadzenia na rynek nowej marki roślinnej – Planty. Agencji kreatywnej powierzono obsługę fotograficzną, projekt pudełek pod produkty, stworzenie namingu, logotypu oraz całego brandbooka. Co więcej, zespół odpowiada za stworzenie kompleksowej strategii marketingowej, a także bieżącą obsługę social media, PR oraz działania z zakresu influencer marketingu.

Po raz kolejny mamy przyjemność tworzyć markę od podstaw oraz pomagać przy wprowadzaniu jej na rynek. Zarówno ja, jak i zespół Od kuchni, bardzo cenimy takie wyzwania, ponieważ mamy szansę nadać nowemu produktowi pewien kształt, podkreślając filozofię i wartości kryjące się w zamysłach jego twórców. Cieszymy się, że po wielu miesiącach pracy nad tym projektem, już niebawem w licznych sklepach będzie można nabyć produkty Planty zamknięte w naszych pudełkach. Mamy nadzieję, że zarówno produkt jak i cała strona wizualna przypadną konsumentom do gustu – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.

Pomysłodawcy Planty od lat tworzyli produkty roślinne pod marki własne dużych sieci handlowych. W ofercie Planty znajdują się: burgery z grochu, buraka, pieczarek, burgery ze słonecznikiem, dukaty z ciecierzycy lub fasoli, kiełbaski, gyros, kaszanka i klopsiki. W każdym produkcie znajdziemy wysokiej jakości w 100% roślinne składniki. Planty udowadnia, że produkty na bazie warzyw nie są jedynie wyborem dla tych, którzy zrezygnowali z mięsa. Jest to także wartościowe – i przede wszystkim – smaczne urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety. 

__

Agencja kreatywna Od kuchni specjalizuje się w obsłudze klientów z sektora food & lifestyle. Obszar jej działań to koordynacja projektów marketingowych, prowadzenie kanałów w social media, współpraca z mediami oraz produkcja contentu foto & wideo w dwóch studiach fotograficznych należących do agencji. Agencja wprowadziła na rynek marki Złota Gęś oraz Planty. Od kuchni odpowiada także za komunikację restauracji Epoka i Wi-Taj oraz współpracuje m.in. z producentem słodyczy reklamowych Slodkie, dystrybutorem win TiM S.A. i Deli Cateringiem. Agencja ma na swoim koncie współpracę z siecią sklepów Biedronka, Old Friends, Grzegorzem Łapanowskim, Warszawskim Festiwalem Kulinarnym czy HE Concept Store w Hotelu Europejskim.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.