Komunikaty PR

Agencja Od kuchni wprowadza na rynek roślinną markę Planty

2022-03-21  |  11:00
Biuro prasowe

Planty, nowy gracz na rynku polskich produktów roślinnych, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.

Od kuchni od kilku miesięcy przygotowywało się do wprowadzenia na rynek nowej marki roślinnej – Planty. Agencji kreatywnej powierzono obsługę fotograficzną, projekt pudełek pod produkty, stworzenie namingu, logotypu oraz całego brandbooka. Co więcej, zespół odpowiada za stworzenie kompleksowej strategii marketingowej, a także bieżącą obsługę social media, PR oraz działania z zakresu influencer marketingu.

Po raz kolejny mamy przyjemność tworzyć markę od podstaw oraz pomagać przy wprowadzaniu jej na rynek. Zarówno ja, jak i zespół Od kuchni, bardzo cenimy takie wyzwania, ponieważ mamy szansę nadać nowemu produktowi pewien kształt, podkreślając filozofię i wartości kryjące się w zamysłach jego twórców. Cieszymy się, że po wielu miesiącach pracy nad tym projektem, już niebawem w licznych sklepach będzie można nabyć produkty Planty zamknięte w naszych pudełkach. Mamy nadzieję, że zarówno produkt jak i cała strona wizualna przypadną konsumentom do gustu – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.

Pomysłodawcy Planty od lat tworzyli produkty roślinne pod marki własne dużych sieci handlowych. W ofercie Planty znajdują się: burgery z grochu, buraka, pieczarek, burgery ze słonecznikiem, dukaty z ciecierzycy lub fasoli, kiełbaski, gyros, kaszanka i klopsiki. W każdym produkcie znajdziemy wysokiej jakości w 100% roślinne składniki. Planty udowadnia, że produkty na bazie warzyw nie są jedynie wyborem dla tych, którzy zrezygnowali z mięsa. Jest to także wartościowe – i przede wszystkim – smaczne urozmaicenie dobrze zbilansowanej diety. 

__

Agencja kreatywna Od kuchni specjalizuje się w obsłudze klientów z sektora food & lifestyle. Obszar jej działań to koordynacja projektów marketingowych, prowadzenie kanałów w social media, współpraca z mediami oraz produkcja contentu foto & wideo w dwóch studiach fotograficznych należących do agencji. Agencja wprowadziła na rynek marki Złota Gęś oraz Planty. Od kuchni odpowiada także za komunikację restauracji Epoka i Wi-Taj oraz współpracuje m.in. z producentem słodyczy reklamowych Slodkie, dystrybutorem win TiM S.A. i Deli Cateringiem. Agencja ma na swoim koncie współpracę z siecią sklepów Biedronka, Old Friends, Grzegorzem Łapanowskim, Warszawskim Festiwalem Kulinarnym czy HE Concept Store w Hotelu Europejskim.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.