Agencja Rokmates powiększyła zespół i zmieniła siedzibę na większą

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Agencja influencer marketingu Rokmates oficjalnie zmieniła swoją siedzibę na ponad 4 razy większą. Została ona przeniesiona z ul. Lewickiej 4 do dwupiętrowego budynku przy ul. Odolańskiej 38. Zmiana ma związek z nieustannym powiększaniem zespołu. W ostatnich miesiącach do Rokmates dołączyły kolejne nowe osoby. Ponadto obecnie agencja prowadzi kilka rekrutacji.
– Znalezienie nowej siedziby było przyszłościową decyzją, wynikającą z potrzeby większej przestrzeni dla ciągle rozrastającego się zespołu. Ważne były też dla nas przyzwyczajenia komunikacyjne współpracowników, dlatego za sukces uznaję to, że udało nam się przeprowadzić niecałe 200 metrów od poprzedniej lokalizacji, wynajmując jedną z klimatycznych willi na Starym Mokotowie – komentuje Olaf Kuitkowski, Co-Founder agencji Rokmates.
Dział Influencer Managementu w czerwcu wzmocnił Marcin Rafałowski. Jako Influencer Manager odpowiada m.in. za obsługę menedżerską twórców zrzeszonych w agencji (w tym Bladii, Rogalik czy Pinki) oraz realizację kampanii z ich udziałem. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Only Much Louder przy działaniach eventowych (np. Popkillery) dla marek Bacardi, Martini, Dewar's czy Aberfeldy na rynkach polskim, litewskim, łotewskim, estońskim chorwackim oraz węgierskim. Posiada także szeroką wiedzę na temat tworzenia treści wideo – tworzył kanał na YouTubie, który do 2020 roku zgromadził 180 tys. subskrybentów i w rekordowym okresie notował 2,5 mln wyświetleń miesięcznie.
W sierpniu dział Account Managementu zasiliła natomiast Bianka Grzyb. W roli Senior Account Managerki będzie odpowiadała za realizację projektów influencer marketingowych dla kluczowych klientów agencji. Posiada 10 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz 6 lat doświadczenia w branży marketingu, które zdobywała pracując m.in. w Assembly Global czy EG+ Worldwide. Realizowała kompleksowe kampanie digital oraz e-commerce, a także prowadziła projekty strategiczne i kreatywne, ATL i BTL. Współpracowała z różnymi globalnymi markami, w tym m.in. Bayer czy Perrigo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.