Agencja Rokmates powiększyła zespół i zmieniła siedzibę na większą

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Agencja influencer marketingu Rokmates oficjalnie zmieniła swoją siedzibę na ponad 4 razy większą. Została ona przeniesiona z ul. Lewickiej 4 do dwupiętrowego budynku przy ul. Odolańskiej 38. Zmiana ma związek z nieustannym powiększaniem zespołu. W ostatnich miesiącach do Rokmates dołączyły kolejne nowe osoby. Ponadto obecnie agencja prowadzi kilka rekrutacji.
– Znalezienie nowej siedziby było przyszłościową decyzją, wynikającą z potrzeby większej przestrzeni dla ciągle rozrastającego się zespołu. Ważne były też dla nas przyzwyczajenia komunikacyjne współpracowników, dlatego za sukces uznaję to, że udało nam się przeprowadzić niecałe 200 metrów od poprzedniej lokalizacji, wynajmując jedną z klimatycznych willi na Starym Mokotowie – komentuje Olaf Kuitkowski, Co-Founder agencji Rokmates.
Dział Influencer Managementu w czerwcu wzmocnił Marcin Rafałowski. Jako Influencer Manager odpowiada m.in. za obsługę menedżerską twórców zrzeszonych w agencji (w tym Bladii, Rogalik czy Pinki) oraz realizację kampanii z ich udziałem. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Only Much Louder przy działaniach eventowych (np. Popkillery) dla marek Bacardi, Martini, Dewar's czy Aberfeldy na rynkach polskim, litewskim, łotewskim, estońskim chorwackim oraz węgierskim. Posiada także szeroką wiedzę na temat tworzenia treści wideo – tworzył kanał na YouTubie, który do 2020 roku zgromadził 180 tys. subskrybentów i w rekordowym okresie notował 2,5 mln wyświetleń miesięcznie.
W sierpniu dział Account Managementu zasiliła natomiast Bianka Grzyb. W roli Senior Account Managerki będzie odpowiadała za realizację projektów influencer marketingowych dla kluczowych klientów agencji. Posiada 10 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz 6 lat doświadczenia w branży marketingu, które zdobywała pracując m.in. w Assembly Global czy EG+ Worldwide. Realizowała kompleksowe kampanie digital oraz e-commerce, a także prowadziła projekty strategiczne i kreatywne, ATL i BTL. Współpracowała z różnymi globalnymi markami, w tym m.in. Bayer czy Perrigo.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.