Komunikaty PR

Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska

2024-08-28  |  14:43
Biuro prasowe
Kontakt

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates

Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com

Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Agencja reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu influencerów, w tym m.in. Paliona (ponad 1,8 mln subskrybentów na YouTubie), PK Sisters (ponad 1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharza (ponad 260 tys. obserwujących na Instagramie).

Rokmates do tej pory zrealizowało kampanie z udziałem ponad 600 różnych twórców dla ponad 200 klientów (w tym m.in. MSI, ING czy Surfshark). W zeszłym miesiącu firma ogłosiła partnerstwo ze Speakly. Polska agencja będzie jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji do nauki języków obcych w Europie Środkowo-Wschodniej.

– Przystępując do IAB Polska, chcemy promować najlepsze standardy współpracy z twórcami oraz klientami, a także mieć wpływ na rozwój korzystnych dla nich rozwiązań. Istotna jest dla nas również wymiana wiedzy i doświadczeń oraz wspólne działanie z innymi podmiotami. Dzięki temu możemy sprawić, że cały influencer marketing będzie odpowiednio się rozwijał, spełniając oczekiwania zarówno marek, jak i twórców, a jednocześnie napędzając rozwój całej branży marketingu internetowego – mówi Krzysztof Żyła, Co-Founder agencji Rokmates.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska istnieje na polskim rynku od 1999 roku, a od 2007 roku funkcjonuje pod wspomnianą nazwą. Aktualnie w strukturach organizacji jest zrzeszonych około 250 firm członkowskich, które reprezentują różne podmioty działające w branży internetowej. Pod względem liczby członków IAB Polska jest czwartym co do wielkości IAB na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rokmates
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.