Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska

Wojciech Grzegorzyca
Rokmates
Odolańska 38
02-562 Warszawa
wojciech.grzegorzyca|rokmates.com| |wojciech.grzegorzyca|rokmates.com
732 495 542
rokmates.com
Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i twórców staje się prostsza. Agencja reprezentuje biznesowo kilkudziesięciu influencerów, w tym m.in. Paliona (ponad 1,8 mln subskrybentów na YouTubie), PK Sisters (ponad 1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharza (ponad 260 tys. obserwujących na Instagramie).
Rokmates do tej pory zrealizowało kampanie z udziałem ponad 600 różnych twórców dla ponad 200 klientów (w tym m.in. MSI, ING czy Surfshark). W zeszłym miesiącu firma ogłosiła partnerstwo ze Speakly. Polska agencja będzie jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji do nauki języków obcych w Europie Środkowo-Wschodniej.
– Przystępując do IAB Polska, chcemy promować najlepsze standardy współpracy z twórcami oraz klientami, a także mieć wpływ na rozwój korzystnych dla nich rozwiązań. Istotna jest dla nas również wymiana wiedzy i doświadczeń oraz wspólne działanie z innymi podmiotami. Dzięki temu możemy sprawić, że cały influencer marketing będzie odpowiednio się rozwijał, spełniając oczekiwania zarówno marek, jak i twórców, a jednocześnie napędzając rozwój całej branży marketingu internetowego – mówi Krzysztof Żyła, Co-Founder agencji Rokmates.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska istnieje na polskim rynku od 1999 roku, a od 2007 roku funkcjonuje pod wspomnianą nazwą. Aktualnie w strukturach organizacji jest zrzeszonych około 250 firm członkowskich, które reprezentują różne podmioty działające w branży internetowej. Pod względem liczby członków IAB Polska jest czwartym co do wielkości IAB na świecie.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.