Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu klientów sklepu, firma przekazała blisko 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla Schroniska Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food. – Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią – podkreśla Iwona Więckowska z Frisco.
W czerwcu br. Frisco znacząco rozbudowało kategorię produktów dla zwierząt, wprowadzając szeroki wybór karm suchych, mokrych, przekąsek oraz akcesoriów. Obecnie w sklepie dostępnych jest ponad 750 produktów od 41 marek, w tym popularne opcje bezzbożowe oraz przysmaki o naturalnym składzie. Nowa oferta jakościowych produktów szybko zyskała popularność wśród klientów.
Poszerzeniu asortymentu towarzyszyła akcja charytatywna, w której klienci sklepu internetowego mogli wesprzeć bezdomne zwierzęta. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Frisco przekazało łącznie 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla podopiecznych Schroniska Viva w Korabiewicach.
- Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią. Rozszerzenie tej kategorii produktów było dla nas bardzo ważnym krokiem, a w proces ten zaangażowaliśmy naszych klientów, którzy pomogli nam dobrać odpowiedni asortyment i marki podczas badania konsumenckiego. Jesteśmy firmą pet friendly, dlatego naturalnym krokiem było połączenie wprowadzenia nowej oferty z akcją wspierającą zwierzęta w potrzebie. Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za ich zaangażowanie – podkreśla Iwona Więckowska, starszy menedżer kategorii z Frisco.
W ramach tej akcji lider e-grocery zorganizował również konkurs, w którym klienci sklepu mieli szansę wygrać portrety swoich pupili autorstwa Michała Torzeckiego, warszawskiego artysty znanego z wyjątkowych prac przedstawiających zwierzęta. Podczas specjalnego wernisażu w Warszawie rozdano dziesięć unikatowych obrazów oraz nagrody dodatkowe w postaci boxów z produktami dla czworonożnych przyjaciół.
Jak informuje spółka należąca do Grupy Eurocash, nowa oferta produktów dla zwierząt cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Sklep internetowy odnotowuje wzrost sprzedaży w tej kategorii, zarówno wśród nowych, jak i stałych klientów. Zwiększone zainteresowanie dotyczy wszystkich grup produktów z nowej oferty. – Aktywnie śledzimy rynek i wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów oraz ich zwierząt, aby zapewnić jak najlepsze produkty. Duże zainteresowanie nową ofertą Frisco sprawia, że z pewnością ponownie rozszerzymy asortyment dla zwierząt w przyszłości – dodaje Więckowska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.