Komunikaty PR

Akcja charytatywna Frisco: 4 tony karmy dla schroniska w Korabiewicach

2024-10-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.06 MB )

Frisco, lider w branży zakupów spożywczych online, podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu klientów sklepu, firma przekazała blisko 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla Schroniska Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food. – Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią – podkreśla Iwona Więckowska z Frisco.

W czerwcu br. Frisco znacząco rozbudowało kategorię produktów dla zwierząt, wprowadzając szeroki wybór karm suchych, mokrych, przekąsek oraz akcesoriów. Obecnie w sklepie dostępnych jest ponad 750 produktów od 41 marek, w tym popularne opcje bezzbożowe oraz przysmaki o naturalnym składzie. Nowa oferta jakościowych produktów szybko zyskała popularność wśród klientów.

Poszerzeniu asortymentu towarzyszyła akcja charytatywna, w której klienci sklepu internetowego mogli wesprzeć bezdomne zwierzęta. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Frisco przekazało łącznie 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla podopiecznych Schroniska Viva w Korabiewicach.

- Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią. Rozszerzenie tej kategorii produktów było dla nas bardzo ważnym krokiem, a w proces ten zaangażowaliśmy naszych klientów, którzy pomogli nam dobrać odpowiedni asortyment i marki podczas badania konsumenckiego. Jesteśmy firmą pet friendly, dlatego naturalnym krokiem było połączenie wprowadzenia nowej oferty z akcją wspierającą zwierzęta w potrzebie. Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za ich zaangażowanie – podkreśla Iwona Więckowska, starszy menedżer kategorii z Frisco.

W ramach tej akcji lider e-grocery zorganizował również konkurs, w którym klienci sklepu mieli szansę wygrać portrety swoich pupili autorstwa Michała Torzeckiego, warszawskiego artysty znanego z wyjątkowych prac przedstawiających zwierzęta. Podczas specjalnego wernisażu w Warszawie rozdano dziesięć unikatowych obrazów oraz nagrody dodatkowe w postaci boxów z produktami dla czworonożnych przyjaciół.

Jak informuje spółka należąca do Grupy Eurocash, nowa oferta produktów dla zwierząt cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Sklep internetowy odnotowuje wzrost sprzedaży w tej kategorii, zarówno wśród nowych, jak i stałych klientów. Zwiększone zainteresowanie dotyczy wszystkich grup produktów z nowej oferty. – Aktywnie śledzimy rynek i wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów oraz ich zwierząt, aby zapewnić jak najlepsze produkty. Duże zainteresowanie nową ofertą Frisco sprawia, że z pewnością ponownie rozszerzymy asortyment dla zwierząt w przyszłości – dodaje Więckowska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.