AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42
Z początkiem sierpnia za wszelkie działania marketingowe i PR-owe jednego z największych producentów okapów i płyt kuchennych odpowiada agencja kreatywna N42. Sukces marki AKPO na arenie międzynarodowej potwierdza wieloletnia współpraca z największymi firmami z kraju
i zagranicy.
Firma AKPO rozpoczęła swoją działalność w 1989r. Dzięki swojemu doświadczeniu, eksperckiej wiedzy całego zespołu, a także innowacyjnym rozwiązaniom i najnowocześniejszym technologiom, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości, co sprawia, że od wielu lat Firma posiada wielu Kontrahentów w całej Europie i pozostaje jednym z liderów wśród producentów.
Produkty AKPO znajdują się w ofercie wielu różnych sklepów specjalistycznych, hurtowni branżowych
i elektro-marketów na całym świecie. Nad każdym etapem powstawania produktu czuwają specjaliści. Po zbadaniu rynku następuje faza projektowania, w której nowoczesny design łączony jest
z innowacyjną technologią. Ostatnie etapy to produkcja seryjna, którą poprzedzają liczne testy zarówno w laboratorium wewnętrznym jak i specjalistycznych certyfikowanych ośrodkach poza Firmą.
Jednym z wyznaczników działalności przedsiębiorstwa jest ciągłe inwestowanie w najnowocześniejsze urządzenia i programy. Polityka jakości potwierdzona została certyfikowanym Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001. Wszystkie produkty spełniają wymagania norm UE i są sygnowane znakiem CE.
N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać AKPO na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
www.akpo.pl
www.n42.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.