Komunikaty PR

AKPO – lider wśród producentów okapów rozpoczyna współpracę z N42

2020-08-11  |  14:12
Biuro prasowe

Z początkiem sierpnia za wszelkie działania marketingowe i PR-owe jednego z największych  producentów okapów i płyt kuchennych odpowiada agencja kreatywna N42. Sukces marki AKPO na arenie międzynarodowej potwierdza wieloletnia współpraca z największymi firmami z kraju
i zagranicy.

Firma AKPO rozpoczęła swoją działalność w 1989r.  Dzięki swojemu doświadczeniu, eksperckiej wiedzy całego zespołu, a także innowacyjnym rozwiązaniom i najnowocześniejszym technologiom, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości, co sprawia, że od wielu lat Firma posiada wielu Kontrahentów w całej Europie i pozostaje jednym z liderów wśród producentów.

Produkty AKPO znajdują się w ofercie wielu różnych sklepów specjalistycznych, hurtowni branżowych
i elektro-marketów na całym świecie. Nad każdym etapem powstawania produktu czuwają specjaliści. Po zbadaniu rynku następuje faza projektowania, w której nowoczesny design łączony jest
z innowacyjną technologią. Ostatnie etapy to produkcja seryjna, którą poprzedzają liczne testy zarówno w laboratorium wewnętrznym jak i specjalistycznych certyfikowanych ośrodkach poza Firmą.

Jednym z wyznaczników działalności przedsiębiorstwa jest ciągłe inwestowanie w najnowocześniejsze urządzenia i programy. Polityka jakości potwierdzona została certyfikowanym Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001. Wszystkie produkty spełniają wymagania norm UE i są sygnowane znakiem CE.

N42 concept agency, to Agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać AKPO na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

www.akpo.pl

www.n42.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.