Komunikaty PR

Anna Balycheva nową Group Account Director w McCANN Poland

2022-05-09  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.76 MB )

Z początkiem kwietnia do działu Client Business McCANN dołączyła Anna Balycheva obejmując stanowisko Group Account Director. Anna pełni funkcję Head of Beauty Team nadzorując pracę zespołu dedykowanego klientom McCANN z tego segmentu.

 

Anna Balycheva z branżą marketingową związana jest od blisko 16 lat, zdobywając swoje doświadczenie zawodowe w międzynarodowych oddziałach agencji reklamowych grupy IPG. Przez osiem lat pracowała na rynku ukraińskim w McCANN Kiev na rzecz m.in. takich marek jak Kyivstar/DJuice (telekomunikacja), Mastercard, Unilever czy J&J. Przez ostatnie osiem lat, jako Dyrektor Biznesowa na rynku rosyjskim w McCANN Moscow, kierowała pracami dla marek L'Oréal, Nestle (kategoria produktów dla zwierząt domowych), J&J oraz OBI. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie na lokalnych i międzynarodowych festiwalach branżowych sprawiając, że Anna jest wielokrotną zdobywczynią nagród EFFIE w tym Grand Prix w EFFIE Ukraine.

Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę kontynuować swoją karierę zawodową w McCANN Poland. Od dawna współpracowałam z regionalnymi strukturami McCANN Beauty Team, wymieniając się doświadczeniem i pomysłami z polskimi zespołami w ramach grupy IPG – powiedziała Anna Balycheva, Group Account Director w McCANN.

Anna wniosła do zespołu McCANN swoje bogate doświadczenie zdobyte w pracy dla międzynarodowych klientów w ramach McCANN Worldgroup, a także niezwykle cenną dla nas regionalną perspektywę pracy z klientami. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszego działu Business – dodała Małgorzata Tereszczenko, Co-Managing Director w McCANN.

Anna Balycheva pochodzi z Ukrainy. Do Polski, przy wsparciu grupy McCANN przyjechała w marcu, po wybuchu wojny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.