Anna Balycheva nową Group Account Director w McCANN Poland
Z początkiem kwietnia do działu Client Business McCANN dołączyła Anna Balycheva obejmując stanowisko Group Account Director. Anna pełni funkcję Head of Beauty Team nadzorując pracę zespołu dedykowanego klientom McCANN z tego segmentu.
Anna Balycheva z branżą marketingową związana jest od blisko 16 lat, zdobywając swoje doświadczenie zawodowe w międzynarodowych oddziałach agencji reklamowych grupy IPG. Przez osiem lat pracowała na rynku ukraińskim w McCANN Kiev na rzecz m.in. takich marek jak Kyivstar/DJuice (telekomunikacja), Mastercard, Unilever czy J&J. Przez ostatnie osiem lat, jako Dyrektor Biznesowa na rynku rosyjskim w McCANN Moscow, kierowała pracami dla marek L'Oréal, Nestle (kategoria produktów dla zwierząt domowych), J&J oraz OBI. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie na lokalnych i międzynarodowych festiwalach branżowych sprawiając, że Anna jest wielokrotną zdobywczynią nagród EFFIE w tym Grand Prix w EFFIE Ukraine.
Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę kontynuować swoją karierę zawodową w McCANN Poland. Od dawna współpracowałam z regionalnymi strukturami McCANN Beauty Team, wymieniając się doświadczeniem i pomysłami z polskimi zespołami w ramach grupy IPG – powiedziała Anna Balycheva, Group Account Director w McCANN.
Anna wniosła do zespołu McCANN swoje bogate doświadczenie zdobyte w pracy dla międzynarodowych klientów w ramach McCANN Worldgroup, a także niezwykle cenną dla nas regionalną perspektywę pracy z klientami. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszego działu Business – dodała Małgorzata Tereszczenko, Co-Managing Director w McCANN.
Anna Balycheva pochodzi z Ukrainy. Do Polski, przy wsparciu grupy McCANN przyjechała w marcu, po wybuchu wojny.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.