Komunikaty PR

Anna Balycheva nową Group Account Director w McCANN Poland

2022-05-09  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.76 MB )

Z początkiem kwietnia do działu Client Business McCANN dołączyła Anna Balycheva obejmując stanowisko Group Account Director. Anna pełni funkcję Head of Beauty Team nadzorując pracę zespołu dedykowanego klientom McCANN z tego segmentu.

 

Anna Balycheva z branżą marketingową związana jest od blisko 16 lat, zdobywając swoje doświadczenie zawodowe w międzynarodowych oddziałach agencji reklamowych grupy IPG. Przez osiem lat pracowała na rynku ukraińskim w McCANN Kiev na rzecz m.in. takich marek jak Kyivstar/DJuice (telekomunikacja), Mastercard, Unilever czy J&J. Przez ostatnie osiem lat, jako Dyrektor Biznesowa na rynku rosyjskim w McCANN Moscow, kierowała pracami dla marek L'Oréal, Nestle (kategoria produktów dla zwierząt domowych), J&J oraz OBI. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie na lokalnych i międzynarodowych festiwalach branżowych sprawiając, że Anna jest wielokrotną zdobywczynią nagród EFFIE w tym Grand Prix w EFFIE Ukraine.

Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę kontynuować swoją karierę zawodową w McCANN Poland. Od dawna współpracowałam z regionalnymi strukturami McCANN Beauty Team, wymieniając się doświadczeniem i pomysłami z polskimi zespołami w ramach grupy IPG – powiedziała Anna Balycheva, Group Account Director w McCANN.

Anna wniosła do zespołu McCANN swoje bogate doświadczenie zdobyte w pracy dla międzynarodowych klientów w ramach McCANN Worldgroup, a także niezwykle cenną dla nas regionalną perspektywę pracy z klientami. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszego działu Business – dodała Małgorzata Tereszczenko, Co-Managing Director w McCANN.

Anna Balycheva pochodzi z Ukrainy. Do Polski, przy wsparciu grupy McCANN przyjechała w marcu, po wybuchu wojny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.