Komunikaty PR

Anna Balycheva nową Group Account Director w McCANN Poland

2022-05-09  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.76 MB )

Z początkiem kwietnia do działu Client Business McCANN dołączyła Anna Balycheva obejmując stanowisko Group Account Director. Anna pełni funkcję Head of Beauty Team nadzorując pracę zespołu dedykowanego klientom McCANN z tego segmentu.

 

Anna Balycheva z branżą marketingową związana jest od blisko 16 lat, zdobywając swoje doświadczenie zawodowe w międzynarodowych oddziałach agencji reklamowych grupy IPG. Przez osiem lat pracowała na rynku ukraińskim w McCANN Kiev na rzecz m.in. takich marek jak Kyivstar/DJuice (telekomunikacja), Mastercard, Unilever czy J&J. Przez ostatnie osiem lat, jako Dyrektor Biznesowa na rynku rosyjskim w McCANN Moscow, kierowała pracami dla marek L'Oréal, Nestle (kategoria produktów dla zwierząt domowych), J&J oraz OBI. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie na lokalnych i międzynarodowych festiwalach branżowych sprawiając, że Anna jest wielokrotną zdobywczynią nagród EFFIE w tym Grand Prix w EFFIE Ukraine.

Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę kontynuować swoją karierę zawodową w McCANN Poland. Od dawna współpracowałam z regionalnymi strukturami McCANN Beauty Team, wymieniając się doświadczeniem i pomysłami z polskimi zespołami w ramach grupy IPG – powiedziała Anna Balycheva, Group Account Director w McCANN.

Anna wniosła do zespołu McCANN swoje bogate doświadczenie zdobyte w pracy dla międzynarodowych klientów w ramach McCANN Worldgroup, a także niezwykle cenną dla nas regionalną perspektywę pracy z klientami. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszego działu Business – dodała Małgorzata Tereszczenko, Co-Managing Director w McCANN.

Anna Balycheva pochodzi z Ukrainy. Do Polski, przy wsparciu grupy McCANN przyjechała w marcu, po wybuchu wojny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.