Anna Balycheva nową Group Account Director w McCANN Poland
Z początkiem kwietnia do działu Client Business McCANN dołączyła Anna Balycheva obejmując stanowisko Group Account Director. Anna pełni funkcję Head of Beauty Team nadzorując pracę zespołu dedykowanego klientom McCANN z tego segmentu.
Anna Balycheva z branżą marketingową związana jest od blisko 16 lat, zdobywając swoje doświadczenie zawodowe w międzynarodowych oddziałach agencji reklamowych grupy IPG. Przez osiem lat pracowała na rynku ukraińskim w McCANN Kiev na rzecz m.in. takich marek jak Kyivstar/DJuice (telekomunikacja), Mastercard, Unilever czy J&J. Przez ostatnie osiem lat, jako Dyrektor Biznesowa na rynku rosyjskim w McCANN Moscow, kierowała pracami dla marek L'Oréal, Nestle (kategoria produktów dla zwierząt domowych), J&J oraz OBI. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie na lokalnych i międzynarodowych festiwalach branżowych sprawiając, że Anna jest wielokrotną zdobywczynią nagród EFFIE w tym Grand Prix w EFFIE Ukraine.
Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę kontynuować swoją karierę zawodową w McCANN Poland. Od dawna współpracowałam z regionalnymi strukturami McCANN Beauty Team, wymieniając się doświadczeniem i pomysłami z polskimi zespołami w ramach grupy IPG – powiedziała Anna Balycheva, Group Account Director w McCANN.
Anna wniosła do zespołu McCANN swoje bogate doświadczenie zdobyte w pracy dla międzynarodowych klientów w ramach McCANN Worldgroup, a także niezwykle cenną dla nas regionalną perspektywę pracy z klientami. Jestem pewna, że będzie silnym wzmocnieniem naszego działu Business – dodała Małgorzata Tereszczenko, Co-Managing Director w McCANN.
Anna Balycheva pochodzi z Ukrainy. Do Polski, przy wsparciu grupy McCANN przyjechała w marcu, po wybuchu wojny.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.