Arkadiusz Ekiert Dyrektorem Projektów Multimedialnych w Attention Marketing
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Arkadiusz Ekiert dziennikarstwem radiowym zajmuje się od 1987 roku, a ostatnie ponad dwadzieścia lat związany był z radiową Trójką. Początkowo pracował w redakcji publicystycznej, gdzie stworzył swój stały program historyczny. W redakcji aktualności głównym obszarem jego pracy zawodowej była ekonomia i gospodarka. Redagował i prezentował na antenie Trójki serwisy ekonomiczne. Do porannej i popołudniowej audycji "Zapraszamy do Trójki" przygotowywał programy dotyczące szeroko rozumianej problematyki gospodarczo - ekonomicznej. W swoich audycjach zajmował się tematami przedsiębiorczości, reform gospodarczych, starał się tłumaczyć zachowania inwestorów rynków walutowych i giełdowych.
W Attention Marketing Arkadiusz Ekiert będzie przede wszystkim kontynuował swoją radiową pasję budując i rozwijając dział projektów multimedialnych. Wspólnie z zespołem AM będzie tworzył multimedialne treści, głównie podcasty oraz materiały wideo o charakterze informacyjnym, w myśl przyświecającej w AM zasadzie – że treści wartościowe i atrakcyjne stają się potrzebne. Będą to zarówno serie wydawnicze jak i pojedyncze materiały w zależności od potrzeb i celów komunikacyjnych Klientów.
Jak pokazują wyniki badań Tandem Media (Grupa Radiowa Agora) i Publicis Groupe („Słuchacz podcastów w Polsce", 2021), niemal co trzeci polski internauta słucha podcastów – to prawie 9 mln osób. Miesięczny zasięg podcastów wzrósł w 2021 r. do 31,3 proc. Aż 56 proc. słuchaczy podcastów to osoby w wieku 35+, a 46 proc. słuchaczy podcastów w Polsce ma wykształcenie wyższe.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.