Komunikaty PR

Auchan z Drużyną Julka Bobra wspiera osoby z niepełnosprawnościami

2024-11-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Z drużyną Julka wspieraj osoby z niepełnosprawnościami – to hasło piątej już przedświątecznej akcji charytatywnej organizowanej przez Auchan Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 2 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Fundacji Avalon, a także zwrócenie uwagi na problemy osób z niepełnosprawnościami. Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek zostanie przekazany na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. W ten sposób Auchan kontynuuje działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami i jednocześnie edukuje w tym zakresie. 

Auchan na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon

"W Auchan od lat angażujemy się w działania na rzecz najbardziej potrzebujących, wierząc, że troska o drugiego człowieka jest fundamentem odpowiedzialności społecznej. Wspólnie z naszymi klientami i partnerami biznesowymi realizujemy liczne akcje charytatywne, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby. W tym roku, w okresie przedświątecznym, nasze działania koncentrujemy na wsparciu osób z niepełnosprawnościami. Z myślą o nich dochód z tegorocznej akcji, której bohaterem jest maskotka Bóbr Julek przekażemy na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. " - mówi Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska

W tym roku do dobrze znanej z poprzednich lat maskotki Julka Bobra dołączają nowi koledzy reprezentujący różne dyscypliny sportu – piłkarz, biegacz, karateka i koszykarz. W drużynie Julka Bobra, debiutuje cheerleaderka Kapibara. Wszystkie maskotki wyprodukowane w 90% z poliestru pochodzącego z recyklingu plastikowych butelek dostępne są w sklepach Auchan, można je również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl. 

"Chcę również podkreślić, że bliskie są nam wyzwania, z jakimi osoby z niepełnosprawnościami mierzą się w miejscu pracy, czego wyrazem jest powołanie w naszej firmie w czerwcu br. rzecznika ds. osób z niepełnosprawnością. Jego misją jest tworzenie przyjaznego środowiska pracy w duchu otwartości, równości i różnorodności. Nie pozostały nam obojętne również wydarzenia ostatnich miesięcy – pragniemy pomóc mieszkańcom terenów dotkniętych powodzią. Do jednej ze szkół w Kotlinie Kłodzkiej, opiekującej się między innymi dziećmi z niepełnosprawnościami trafi darowizna w wysokości 20 tys. zł. Szkołą została wskazana przez pracowników sklepu Auchan z terenu dotkniętego powodzią. Wierzymy, że pomoc ta przyniesie realne korzyści tam, gdzie jest najpotrzebniejsza, umożliwiając szybki powrót do normalność." - dodaje Hanna Bernatowicz

"Fundacja Avalon umożliwia korzystanie z bezpłatnych porad osobom z niepełnosprawnościami, ich rodzinom i bliskim. Ze wsparcia skorzystać mogą nie tylko dorosłe osoby z niepełnosprawnościami, ale także młodzież, a nawet dzieci. Wszyscy specjaliści mają ogromne doświadczenie i wiedzę z zakresu niepełnosprawności i chorób przewlekłych. Telefon wsparcia to także wyrównywanie szans i przeciwdziałanie braku dostępności. Aby mógł działać i pomagać niezbędne są fundusze, dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy z Auchan. Wierzymy, że razem możemy pomóc więcej." - mówi Paulina Liberadzka, Główna specjalistka ds. PR i marketingu Fundacji Avalon. 


Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl 

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 15 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 420 mln. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.