Komunikaty PR

Auchan z Drużyną Julka Bobra wspiera osoby z niepełnosprawnościami

2024-11-14  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Z drużyną Julka wspieraj osoby z niepełnosprawnościami – to hasło piątej już przedświątecznej akcji charytatywnej organizowanej przez Auchan Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 2 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Fundacji Avalon, a także zwrócenie uwagi na problemy osób z niepełnosprawnościami. Całkowity dochód ze sprzedaży maskotek zostanie przekazany na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. W ten sposób Auchan kontynuuje działania na rzecz osób z niepełnosprawnościami i jednocześnie edukuje w tym zakresie. 

Auchan na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon

"W Auchan od lat angażujemy się w działania na rzecz najbardziej potrzebujących, wierząc, że troska o drugiego człowieka jest fundamentem odpowiedzialności społecznej. Wspólnie z naszymi klientami i partnerami biznesowymi realizujemy liczne akcje charytatywne, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby. W tym roku, w okresie przedświątecznym, nasze działania koncentrujemy na wsparciu osób z niepełnosprawnościami. Z myślą o nich dochód z tegorocznej akcji, której bohaterem jest maskotka Bóbr Julek przekażemy na rzecz Pomarańczowego Telefonu Wsparcia Fundacji Avalon. " - mówi Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska

W tym roku do dobrze znanej z poprzednich lat maskotki Julka Bobra dołączają nowi koledzy reprezentujący różne dyscypliny sportu – piłkarz, biegacz, karateka i koszykarz. W drużynie Julka Bobra, debiutuje cheerleaderka Kapibara. Wszystkie maskotki wyprodukowane w 90% z poliestru pochodzącego z recyklingu plastikowych butelek dostępne są w sklepach Auchan, można je również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl. 

"Chcę również podkreślić, że bliskie są nam wyzwania, z jakimi osoby z niepełnosprawnościami mierzą się w miejscu pracy, czego wyrazem jest powołanie w naszej firmie w czerwcu br. rzecznika ds. osób z niepełnosprawnością. Jego misją jest tworzenie przyjaznego środowiska pracy w duchu otwartości, równości i różnorodności. Nie pozostały nam obojętne również wydarzenia ostatnich miesięcy – pragniemy pomóc mieszkańcom terenów dotkniętych powodzią. Do jednej ze szkół w Kotlinie Kłodzkiej, opiekującej się między innymi dziećmi z niepełnosprawnościami trafi darowizna w wysokości 20 tys. zł. Szkołą została wskazana przez pracowników sklepu Auchan z terenu dotkniętego powodzią. Wierzymy, że pomoc ta przyniesie realne korzyści tam, gdzie jest najpotrzebniejsza, umożliwiając szybki powrót do normalność." - dodaje Hanna Bernatowicz

"Fundacja Avalon umożliwia korzystanie z bezpłatnych porad osobom z niepełnosprawnościami, ich rodzinom i bliskim. Ze wsparcia skorzystać mogą nie tylko dorosłe osoby z niepełnosprawnościami, ale także młodzież, a nawet dzieci. Wszyscy specjaliści mają ogromne doświadczenie i wiedzę z zakresu niepełnosprawności i chorób przewlekłych. Telefon wsparcia to także wyrównywanie szans i przeciwdziałanie braku dostępności. Aby mógł działać i pomagać niezbędne są fundusze, dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy z Auchan. Wierzymy, że razem możemy pomóc więcej." - mówi Paulina Liberadzka, Główna specjalistka ds. PR i marketingu Fundacji Avalon. 


Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket. Więcej informacji na temat firmy znaleźć można na stronie https://www.auchan.pl/pl 

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, powstała w 2006 roku, a od roku 2009 posiada status organizacji pożytku publicznego. Ma siedzibę w Warszawie, jednak swoim wsparciem obejmuje osoby potrzebujące z całej Polski. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu aktywizację OzN a także zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie. Fundacja Avalon aktualnie wspiera około 15 000 osób z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi blisko 420 mln. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings Biuro prasowe
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.

Handel

Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.

Nauka

Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.