Komunikaty PR

Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR

2020-05-04  |  12:48

Do grona klientów AHAVA PR właśnie dołączyła firma Bakal. To wiodący producent zdrowych przekąsek bakaliowych.

AHAVA PR dla marki Bakal zajmie się obsługą serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram), przygotowywaniem treści do kampanii digital oraz ich obsługą, działaniami z zakresu e-commerce i influencer marketingiem. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski (Digital Manager).

Bakal to firma z ponad dwudziestodziewięcioletnim doświadczeniem, mająca w swej ofercie zdrowe przekąski, naturalne batony, orzechy i suszone owoce. W asortymencie znajduje się również linia Naturalnie, w której są np. suszone morele bez konserwantów. Produkty Bakal charakteryzują się naturalnymi i czystymi składami.

Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.

O AHAVA PR:

AHAVA PR to nowoczesna, butikowa, multidyscyplinarna agencja, dostarczająca kompleksowe usługi wspierające rozwój i obecność marek na rynku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, projektowaniu oraz realizacji strategii PR, kreowaniu i zarządzaniu marką osobistą, komunikacji kryzysowej, PR-ze korporacyjnym oraz produktowym, public affairs, media relations, event PR, digital i social media oraz akcjach niestandardowych. Tworzy skuteczną komunikację opartą na zrozumieniu stylu życia oraz potrzeb grup docelowych. Dąży do tworzenia strategii i contentu, bazujących na budowaniu zaangażowania - zarówno mediów, jak i konsumentów. Zawsze z pełnym szacunkiem do odbiorców.

Motto AHAVA PR brzmi: #makePRgreatAgain.

O firmie Bakal:
Bakal to marka, która już ponad 29 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, iż bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.

Motto firmy brzmi: ,,Z miłości do bakalii”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.