Bakal – nowy klient w agencji AHAVA PR
Do grona klientów AHAVA PR właśnie dołączyła firma Bakal. To wiodący producent zdrowych przekąsek bakaliowych.
AHAVA PR dla marki Bakal zajmie się obsługą serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram), przygotowywaniem treści do kampanii digital oraz ich obsługą, działaniami z zakresu e-commerce i influencer marketingiem. Osobą odpowiedzialną po stronie agencji za podejmowane aktywności jest Patryk Krajewski (Digital Manager).
Bakal to firma z ponad dwudziestodziewięcioletnim doświadczeniem, mająca w swej ofercie zdrowe przekąski, naturalne batony, orzechy i suszone owoce. W asortymencie znajduje się również linia Naturalnie, w której są np. suszone morele bez konserwantów. Produkty Bakal charakteryzują się naturalnymi i czystymi składami.
Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie zdradzają na jaki okres została podpisana umowa.
O AHAVA PR:
AHAVA PR to nowoczesna, butikowa, multidyscyplinarna agencja, dostarczająca kompleksowe usługi wspierające rozwój i obecność marek na rynku. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, projektowaniu oraz realizacji strategii PR, kreowaniu i zarządzaniu marką osobistą, komunikacji kryzysowej, PR-ze korporacyjnym oraz produktowym, public affairs, media relations, event PR, digital i social media oraz akcjach niestandardowych. Tworzy skuteczną komunikację opartą na zrozumieniu stylu życia oraz potrzeb grup docelowych. Dąży do tworzenia strategii i contentu, bazujących na budowaniu zaangażowania - zarówno mediów, jak i konsumentów. Zawsze z pełnym szacunkiem do odbiorców.
Motto AHAVA PR brzmi: #makePRgreatAgain.
O firmie Bakal:
Bakal to marka, która już ponad 29 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, iż bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.
Motto firmy brzmi: ,,Z miłości do bakalii”.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.