Komunikaty PR

Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland

2023-01-11  |  08:00
Biuro prasowe

Wraz z początkiem 2023 roku do zespołu Weber Shandwick dołączył Bartłomiej Kędzierski. Jako nowy partner zarządzający agencji będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z Klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów. 

Od stycznia 2023 do Weber Shandwick, jednej z największych sieciowych agencji PR, funkcjonującej na polskim rynku w ramach grupy McCANN Poland dołączył Bartłomiej Kędzierski. Na stanowisku Partnera Zarządzającego zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która po ośmiu latach współpracy rozstała się z agencją.

- To dla mnie kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, które przyjmuję z ogromnym entuzjazmem. Jesteśmy w tym punkcie świadomości biznesowej, w którym niezależnie od sytuacji rynkowej, firmy dostrzegają potrzebę intensyfikowania działań wizerunkowych i wdrażania skutecznych strategii PR. Jestem przekonany, że możliwość wymiany doświadczeń w tak różnorodnej grupie, wszechstronne kwalifikacje naszych specjalistów, a także zaplecze, jakie zapewnia McCANN Poland, przełożą się na liczne, kreatywne projekty komunikacyjne, dostosowane do aktualnych realiów – mówi Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner Weber Shandwick.

Bartłomiej Kędzierski, dotychczasowy CEO i właściciel agencji Made in PR, ma ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, zarządzania komunikacją kryzysową, relacji inwestorskich i public affairs. W ostatnich latach nadzorował działalność agencji PR, odpowiadając za doradztwo i projektowanie strategii dla czołowych polskich i zagranicznych firm oraz funduszy inwestycyjnych. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialny za wyniki biznesowe firmy i jej rozwój strategiczny.

- Transformacja PR dzieje się tu i teraz sprawiając, że ten obszar komunikacji staje się ważnym elementem dobrze prosperującego biznesu naszych Klientów. Wciąż rosnąca potrzeba doradztwa strategicznego powoduje, że PR ma przed sobą złoty okres rozwoju. Cieszę się, że w tak ważnym momencie dołącza do nas Bartek. To doskonale rozumiejący realia biznesu ekspert. Jestem przekonany, że jego wszechstronne doświadczenie – zarówno jako strategicznego doradcy i partnera dla Klientów agencji, jak i lidera dla silnego zespołu obecnych konsultantów – idealnie sprawdzi się przy wprowadzaniu Weber Shandwick na kolejny etap rozwoju. Serdecznie dziękuję Agnieszce Dziedzic za bardzo owocne 8 lat współpracy i zbudowanie mocnej pozycji Weber Shandwick na polskim rynku – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Zespół Weber Shandwick w Poland liczy obecnie 12 konsultantów, którzy doradzają klientom z takich sektorów jak: marketing konsumencki, reputacja korporacyjna, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, technologie, Public Affairs, usługi finansowe oraz komunikacja kryzysowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.