Komunikaty PR

Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland

2023-01-11  |  08:00
Biuro prasowe

Wraz z początkiem 2023 roku do zespołu Weber Shandwick dołączył Bartłomiej Kędzierski. Jako nowy partner zarządzający agencji będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z Klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów. 

Od stycznia 2023 do Weber Shandwick, jednej z największych sieciowych agencji PR, funkcjonującej na polskim rynku w ramach grupy McCANN Poland dołączył Bartłomiej Kędzierski. Na stanowisku Partnera Zarządzającego zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która po ośmiu latach współpracy rozstała się z agencją.

- To dla mnie kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, które przyjmuję z ogromnym entuzjazmem. Jesteśmy w tym punkcie świadomości biznesowej, w którym niezależnie od sytuacji rynkowej, firmy dostrzegają potrzebę intensyfikowania działań wizerunkowych i wdrażania skutecznych strategii PR. Jestem przekonany, że możliwość wymiany doświadczeń w tak różnorodnej grupie, wszechstronne kwalifikacje naszych specjalistów, a także zaplecze, jakie zapewnia McCANN Poland, przełożą się na liczne, kreatywne projekty komunikacyjne, dostosowane do aktualnych realiów – mówi Bartłomiej Kędzierski, Managing Partner Weber Shandwick.

Bartłomiej Kędzierski, dotychczasowy CEO i właściciel agencji Made in PR, ma ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, zarządzania komunikacją kryzysową, relacji inwestorskich i public affairs. W ostatnich latach nadzorował działalność agencji PR, odpowiadając za doradztwo i projektowanie strategii dla czołowych polskich i zagranicznych firm oraz funduszy inwestycyjnych. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialny za wyniki biznesowe firmy i jej rozwój strategiczny.

- Transformacja PR dzieje się tu i teraz sprawiając, że ten obszar komunikacji staje się ważnym elementem dobrze prosperującego biznesu naszych Klientów. Wciąż rosnąca potrzeba doradztwa strategicznego powoduje, że PR ma przed sobą złoty okres rozwoju. Cieszę się, że w tak ważnym momencie dołącza do nas Bartek. To doskonale rozumiejący realia biznesu ekspert. Jestem przekonany, że jego wszechstronne doświadczenie – zarówno jako strategicznego doradcy i partnera dla Klientów agencji, jak i lidera dla silnego zespołu obecnych konsultantów – idealnie sprawdzi się przy wprowadzaniu Weber Shandwick na kolejny etap rozwoju. Serdecznie dziękuję Agnieszce Dziedzic za bardzo owocne 8 lat współpracy i zbudowanie mocnej pozycji Weber Shandwick na polskim rynku – mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Zespół Weber Shandwick w Poland liczy obecnie 12 konsultantów, którzy doradzają klientom z takich sektorów jak: marketing konsumencki, reputacja korporacyjna, komunikacja w sektorze ochrony zdrowia, technologie, Public Affairs, usługi finansowe oraz komunikacja kryzysowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.