BETFAN nową kampanią przebija balonik oczekiwań przed mundialem
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
„Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty, w których można podziwiać aktorskie umiejętności ambasadora BETFAN - Mariusza Pudzianowskiego. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” - live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.
„Zakład? Zakład!” – to seria filmów, w której BETFAN pod pretekstem mundialu pokazuje, że zakładanie się jest obecne na co dzień i w języku, i ogólnie w życiu. Spoty, w których Mariusz Pudzianowski wciela się w role strażaka, katarskiego szejka, menadżera piłkarskiego i internetowego influencera są emitowane w telewizji Canal+, mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, portalach horyzontalnych oraz lokalnych.
„W naszym DNA jest zabawa, którą w nazwie BETFAN wyraża spolszczone „FUN” więc postanowiliśmy powiedzieć „dość” patosowi, jaki zwykle pojawia się przy wydarzeniach z udziałem polskiej reprezentacji. Nie chcemy budować sztucznej presji na piłkarzach. Za to w nowej odsłonie kampanii chcemy zamanifestować: cieszmy się tym, że jesteśmy częścią piłkarskiego święta, chwalmy każdy dzień, w którym Robert Lewandowski wybiega w trykocie z orzełkiem na piersi, ale też podejdźmy do tego z dystansem i humorem. Ani świat, ani tym bardziej sport nie kończą się na awansie lub odpadnięciu z grupy na mundialu! - mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
Oficjalny start kampanii poprzedziła akcja teaserowa – Mariusz Pudzianowski w social mediach opublikował swoje zdjęcia w kampanijnych „wcieleniówkach”. Zwłaszcza zdjęcia Pudziana jako szejka obiegło internet, zostało udostępnione na wielu popularnych profilach i doczekało się licznych wersji jako mem.
- Praca z ekipą BETFAN to dla mnie duża przyjemność. Zawsze, jak dzwoni telefon od nich, zastanawiam się, co znowu wymyślili i w co mnie ubiorą. Kogo, jak kogo, ale szejka to się nie spodziewałem! Ta kreacja przypadła mi na tyle do gustu, że kiedy kończyliśmy zdjęcia, akurat też zjeżdżali z trasy kierowcy z mojej firmy transportowej i musiałem szybko pojechać ich rozliczyć. Nie zastanawiałem się długo, zawinąłem białą kiece i prosto z planu poleciałem do nich tak, jak stałem ;) „Mariusz, to Ty?” - zapytali. Po tej akcji postanowiliśmy razem z Kubą Świsłowskim z BETFAN, że zaczniemy od stopniowego odsłaniania kart w moich mediach społecznościowych. Patrząc po zasięgach, chyba dobrze się przyjęło. Z wideo też tak będzie, zakład? – opowiada Mariusz Pudzianowski.
„Otwórz Końto” – to hasło (call to action) drugiej części kampanii, która nastawiona jest na konwersję i zwiększenie liczby UU na stronie internetowej bukmachera. Towarzyszy jej zmiana i znaczące uproszczenie oferty startowej dla graczy. „Bonus 200% - wpłacasz 150 zł, grasz za 450 zł” ma przejrzyste zasady i jest widoczny od razu po depozycie na „końcie” gracza.
- „Betting to zabawa dla każdego – musi być prosta i zrozumiała, jak zasady gry w piłkę nożną. Mecz można wygrać, zremisować albo przegrać. Piłkarze nie dostają ocen za występ artystyczny, nie ma ekstra punktów za liczbę podań czy przebiegnięty dystans w meczu. W BETFAN ma być tak samo – bonus od razu na koncie, wpłata potrojona i przyjemność z gry w nowej odsłonie betfan.pl” – dodaje Jakub Świsłowski z BETFAN.
W kampanii BETFAN postawił na wiele nowatorskich w branży bukmacherskiej rozwiązań i autorskich partnerstw – np. jako jedyny bukmacher podczas MŚ pojawi się w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zaplanowana jest też obecność BETFAN w Google OneBox przy meczach, skrótach, bramkach i najlepszych akcjach mundialu. Bukmacher wraz z TVP Sport przygotował również zabawę dla piłkarskich fanów – „Mendżer mistrzostwa świata”. Na landing page’u zakład-zaklad.onet.pl będzie można natomiast zobaczyć wszystkie spoty i pełną historię pierwszej części kampanijnych działań bukmachera. Kampania obejmie również działania w social mediach i współpracę z infuencerami. Jeden z nich, Wojtek Przeździecki prowadzący kanał na YT OjWojtek, wystąpił nawet obok Pudziana w spocie „Laga na Robercika”. Twórca kolektywu WiP Bros będzie również obecny w Katarze, gdzie będzie autoryzował hasło kampanii „Zakład? Zakład!” poprzez zakładanie się z widzami swojego kanału i przenoszenie tego na życie codzienne podczas obecności w Zatoce Perskiej. Dodatkowo bukmacher samodzielnie będzie planował zakup mediów dzięki współpracy z Adformem, co jest rzadkością na rynku reklamowym.
Pomysł i realizacja kampanii „Zakład? Zakład!” i „Otwórz Końto” to efekt gry zespołowej teamu BETFAN. Działania wsparły dom produkcyjny DELORD oraz Practum Consulting.
BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online i stacjonarnie. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, zakładów na sporty wirtualne i gry karciane, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. BETFAN jest w gronie największych polskich bukmacherów i ciągu ok. trzech i pół lat działalności odprowadził do budżetu państwa 106 mln zł z tytułu podatku od gier. BETFAN kładzie duży nacisk na przestrzeganie zasad odpowiedzialnej gry. Wszyscy pracownicy są przeszkoleni w tym zakresie, a ich wiedza jest regularnie aktualizowana poprzez kolejne warsztaty edukacyjne.
Analizy BETFAN są podstawą wielu trafnych prognoz. Tylko w 2021 i 2022 r. BETFAN przewidział wynik szeregu istotnych wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych czy sportowych. Między innymi zgodnie z typowaniem analityków BETFAN prezesem PZPN został Cezary Kulesza, tytuł sportowca roku w plebiscycie PS zdobył Robert Lewandowski, dziennikarzem roku w konkursie Grand Press wybrano Andrzeja Poczobuta, zaś prezydentem Rzeszowa został Konrad Fijołek. BETFAN prognozował także, że KRRiT przedłuży TVN7 koncesję na nadawanie, Krystian Ochman będzie reprezentował Polskę na Eurowizji, a Robert Lewandowski odbierze nagrodę napastnika roku na gali Ballon d’Or.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.