Komunikaty PR

BETFAN nową kampanią przebija balonik oczekiwań przed mundialem

2022-11-09  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

„Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty, w których można podziwiać aktorskie umiejętności ambasadora BETFAN - Mariusza Pudzianowskiego. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” - live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.

„Zakład? Zakład!” – to seria filmów, w której BETFAN pod pretekstem mundialu pokazuje, że zakładanie się jest obecne na co dzień i w języku, i ogólnie w życiu. Spoty, w których  Mariusz Pudzianowski wciela się w role strażaka, katarskiego szejka, menadżera piłkarskiego i internetowego influencera są emitowane w telewizji Canal+, mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, portalach horyzontalnych oraz lokalnych.

W naszym DNA jest zabawa, którą w nazwie BETFAN wyraża spolszczone „FUN” więc postanowiliśmy powiedzieć „dość” patosowi, jaki zwykle pojawia się przy wydarzeniach z udziałem polskiej reprezentacji. Nie chcemy budować sztucznej presji na piłkarzach. Za to w nowej odsłonie kampanii chcemy zamanifestować: cieszmy się tym, że jesteśmy częścią piłkarskiego święta, chwalmy każdy dzień, w którym Robert Lewandowski wybiega w trykocie z orzełkiem na piersi, ale też podejdźmy do tego z dystansem i humorem. Ani świat, ani tym bardziej sport nie kończą się na awansie lub odpadnięciu z grupy na mundialu! - mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.

Oficjalny start kampanii poprzedziła akcja teaserowa – Mariusz Pudzianowski w social mediach opublikował swoje zdjęcia w kampanijnych „wcieleniówkach”. Zwłaszcza zdjęcia Pudziana jako szejka obiegło internet, zostało udostępnione na wielu popularnych profilach i doczekało się licznych wersji jako mem.

- Praca z ekipą BETFAN to dla mnie duża przyjemność. Zawsze, jak dzwoni telefon od nich, zastanawiam się, co znowu wymyślili i w co mnie ubiorą. Kogo, jak kogo, ale szejka to się nie spodziewałem! Ta kreacja przypadła mi na tyle do gustu, że kiedy kończyliśmy zdjęcia, akurat też zjeżdżali z trasy kierowcy z mojej firmy transportowej i musiałem szybko pojechać ich rozliczyć. Nie zastanawiałem się długo, zawinąłem białą kiece i prosto z planu poleciałem do nich tak, jak stałem ;) „Mariusz, to Ty?” - zapytali. Po tej akcji postanowiliśmy razem z Kubą Świsłowskim z BETFAN, że zaczniemy od stopniowego odsłaniania kart w moich mediach społecznościowych. Patrząc po zasięgach, chyba dobrze się przyjęło. Z wideo też tak będzie, zakład? – opowiada Mariusz Pudzianowski.

„Otwórz Końto” – to hasło (call to action) drugiej części kampanii, która nastawiona jest na konwersję i zwiększenie liczby UU na stronie internetowej bukmachera. Towarzyszy jej zmiana i znaczące uproszczenie oferty startowej dla graczy. „Bonus 200% - wpłacasz 150 zł, grasz za 450 zł” ma przejrzyste zasady i jest widoczny od razu po depozycie na „końcie” gracza.

- „Betting to zabawa dla każdego – musi być prosta i zrozumiała, jak zasady gry w piłkę nożną. Mecz można wygrać, zremisować albo przegrać. Piłkarze nie dostają ocen za występ artystyczny, nie ma ekstra punktów za liczbę podań czy przebiegnięty dystans w meczu. W BETFAN ma być tak samo – bonus od razu na koncie, wpłata potrojona i przyjemność z gry w nowej odsłonie betfan.pl” – dodaje Jakub Świsłowski z BETFAN.

W kampanii BETFAN postawił na wiele nowatorskich w branży bukmacherskiej rozwiązań i autorskich partnerstw – np. jako jedyny bukmacher podczas MŚ pojawi się w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zaplanowana jest też obecność BETFAN w Google OneBox przy meczach, skrótach, bramkach i najlepszych akcjach mundialu. Bukmacher wraz z TVP Sport przygotował również zabawę dla piłkarskich fanów – „Mendżer mistrzostwa świata”. Na landing page’u zakład-zaklad.onet.pl będzie można natomiast zobaczyć wszystkie spoty i pełną historię pierwszej części kampanijnych działań bukmachera. Kampania obejmie również działania w social mediach i współpracę z infuencerami. Jeden z nich, Wojtek Przeździecki prowadzący kanał na YT OjWojtek, wystąpił nawet obok Pudziana w spocie „Laga na Robercika”. Twórca kolektywu WiP Bros będzie również obecny w Katarze, gdzie będzie autoryzował hasło kampanii „Zakład? Zakład!” poprzez zakładanie się z widzami swojego kanału i przenoszenie tego na życie codzienne podczas obecności w Zatoce Perskiej. Dodatkowo bukmacher samodzielnie będzie planował zakup mediów dzięki współpracy z Adformem, co jest rzadkością na rynku reklamowym.

Pomysł i realizacja kampanii „Zakład? Zakład!” i „Otwórz Końto” to efekt gry zespołowej teamu BETFAN. Działania wsparły dom produkcyjny DELORD oraz Practum Consulting.

BETFAN jest polskim legalnym bukmacherem działającym online i stacjonarnie. Firmę wyróżniają innowacyjne rozwiązania i szeroki zakres proponowanych zakładów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, zakładów na sporty wirtualne i gry karciane, BETFAN udostępnia zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. BETFAN jest w gronie największych polskich bukmacherów i ciągu ok. trzech i pół lat działalności odprowadził do budżetu państwa 106 mln zł z tytułu podatku od gier. BETFAN kładzie duży nacisk na przestrzeganie zasad odpowiedzialnej gry. Wszyscy pracownicy są przeszkoleni w tym zakresie, a ich wiedza jest regularnie aktualizowana poprzez kolejne warsztaty edukacyjne.

Analizy BETFAN są podstawą wielu trafnych prognoz. Tylko w 2021 i 2022 r. BETFAN przewidział wynik szeregu istotnych wydarzeń politycznych, społecznych, kulturalnych czy sportowych. Między innymi zgodnie z typowaniem analityków BETFAN prezesem PZPN został Cezary Kulesza, tytuł sportowca roku w plebiscycie PS zdobył Robert Lewandowski, dziennikarzem roku w konkursie Grand Press wybrano Andrzeja Poczobuta, zaś prezydentem Rzeszowa został Konrad Fijołek. BETFAN prognozował także, że KRRiT przedłuży TVN7 koncesję na nadawanie, Krystian Ochman będzie reprezentował Polskę na Eurowizji, a Robert Lewandowski odbierze nagrodę napastnika roku na gali Ballon d’Or.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.