BETFAN z kampanią „Lewy Guuurom”
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.
Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Organizowany jest co roku od lat 50-tych XX w. Po Złotą Piłkę najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – trofeum odbierał już pięć razy. Zdaniem BETFAN obecnie faworytem do Złotej Piłki jest Robert Lewandowski, a jego największy konkurent to Leo Messi.
- Szanse Roberta Lewandowskiego rosły systematycznie od sierpnia, co pokazuje analiza zmiany kursów na naszej platformie. Dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek. Kontynuując więc kampanię zapoczątkowaną na EURO 2020 „Polska Guuurom”, w której kibicujemy wszystkim polskim reprezentantom, zdecydowaliśmy w BETFAN, że zakład na Złotą Piłkę 2021 rozliczymy na korzyść Polaka na długo przed finalnym rozstrzygnięciem. Jemu się to po prostu należy! Robert – dla nas jesteś the best! Nie bylibyśmy także sobą, gdybyśmy nie zaprosili do dodatkowej zabawy naszych graczy i użytkowników aplikacji TVP Sport. Wiemy, czym żyją polskie media dlatego na naszej stronie można typować, w co ubierze się małżeństwo Lewandowskich, czy Robert będzie miał muchę czy krawat, a Ania wystąpi w kreacji polskiego czy zagranicznego projektanta – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.