Komunikaty PR

Bethru zdobywcą głównej nagrody w konkursie „Mam pomysł na startup”

2022-12-12  |  13:00
Biuro prasowe

14 edycja wydarzenia, 150 innowacyjnych projektów biznesowych z całego świata i rekordowa pula nagród wynosząca 500 tys. zł. Do tego udział 64 mentorów oraz ponad 6 miesięcy wspólnej pracy nad rozwojem zgłoszonego projektu. To krótkie podsumowanie konkursu „Mam pomysł na startup”, w którym ogromne zainteresowanie i uznanie kapituły zdobyło Bethru. Na gali finałowej, która odbyła się 2 grudnia w łódzkim Orientarium, ta polska firma otrzymała nagrodę główną Prezydenta Miasta Łodzi oraz 6 dodatkowych nagród przyznawanych przez partnerów wydarzenia.

Ideą konkursu jest łączenie młodego biznesu z potencjalnymi kontrahentami, inwestorami oraz kompleksowe wsparcie w postaci szkoleń, doradztwa oraz opieki mentorskiej. Co roku do wspierania projektów zaproszeni zostają najlepsi managerowie, trenerzy oraz eksperci, którzy nie tylko oceniają zgłoszone pomysły, ale także służą wiedzą i doświadczeniem, przekazując je podczas organizowanych szkoleń. „Mam pomysł na startup” to także miejsce bezcennego networkingu oraz szansa na zdobycie kapitału na rozwój firmy, a także nagród rzeczowych lub voucherów na usługi świadczone przez partnerów.

W tym roku w międzynarodowym konkursie bezkonkurencyjna okazała się firma Bethru. To innowacyjna marka, oferująca ekologiczne środki czystości w postaci rozpuszczalnych tabletek i opakowań wielokrotnego użytku. Tabletki stworzone na bazie komponentów roślinnych, których 92 procent składu jest pochodzenia naturalnego, po rozpuszczeniu w wodzie stają się naturalnym detergentem. Nie zawierają drażniącej chemii i są odpowiednie dla wegan. Zostały zamknięte w 100% papierowych opakowaniach z ekologicznych surowców. Bethru to trzy linie – niebieska (do szkła), różowa (do łazienek) i żółta (uniwersalna). Firma stawia na ciągły rozwój i skupia się na ulepszaniu produktów konsumenckich, czyniąc je bardziej naturalnymi, ekologicznymi i zrównoważonymi.

W konkursie doceniono nie tylko pomysł na biznes i plan rozwoju, ale także idee, jakie przyświecają Bethru. Firma podąża za trendami, odpowiada na współczesne potrzeby konsumentów, troszczy się o nasze najbliższe otoczenie, czyli nasz dom, ale także nie zgadza się na degradację środowiska.

Budując markę Bethru chcieliśmy stworzyć produkty, które wychodzą poza obowiązujące oraz powszechnie znane schematy i wyznaczają kierunek, którym powinny podążać wielkie koncerny i znane marki. Dajemy im dobry przykład i pokazujemy, że „chcieć to znaczy móc”. Niezmiernie cieszę się, że starania i determinacja całego zespołu Bethru zostały docenione w tym konkursie. Dzięki zdobytym nagrodom możemy iść dalej naprzód i realizować kolejne cele. Wciąż jesteśmy otwarci na poszukiwanie nowych inwestorów i biznesowych partnerów, a także rozwój w handlu detalicznym – mówi założyciel firmy, Rui Bento.

W trakcie piątkowej gali firma Bethru otrzymała główną nagrodę pieniężną w wysokości 30 tys. zł od Prezydenta Miasta Łodzi, 20 tys. zł od firmy Amazon, 6 tys. zł od firmy OLTOM Drukarnia oraz 6 tys. zł od Sieci Drogerii Rosa. Dodatkowo odebrała voucher o wartości 5 tys. zł na usługi doradcze od Horizons Capital, pakiet o wartości 30 tys. zł na usługi grupy Uni-Lex (wsparcie księgowe, prawne oraz doradztwo podatkowe) od firmy Life Nature, a także voucher na pakiet regulacji prawnych z zakresu RODO (przygotowanie dokumentacji) od Instytutu Szkoleniowo-Doradczego. Natomiast w trakcie trwania programu mentoring nad tym pomysłem sprawował Maciej Gałecki, założyciel i CEO Bluerank.

Organizatorem konkursu „Mam pomysł na startup” jest Urząd Miasta Łodzi, który co roku skupia wokół tej inicjatywy ponad 60 partnerów w tym 5 największych łódzkich uczelni, instytucji okołobiznesowych oraz ponad 50 firm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.