Komunikaty PR

Bethru zdobywcą głównej nagrody w konkursie „Mam pomysł na startup”

2022-12-12  |  13:00
Biuro prasowe

14 edycja wydarzenia, 150 innowacyjnych projektów biznesowych z całego świata i rekordowa pula nagród wynosząca 500 tys. zł. Do tego udział 64 mentorów oraz ponad 6 miesięcy wspólnej pracy nad rozwojem zgłoszonego projektu. To krótkie podsumowanie konkursu „Mam pomysł na startup”, w którym ogromne zainteresowanie i uznanie kapituły zdobyło Bethru. Na gali finałowej, która odbyła się 2 grudnia w łódzkim Orientarium, ta polska firma otrzymała nagrodę główną Prezydenta Miasta Łodzi oraz 6 dodatkowych nagród przyznawanych przez partnerów wydarzenia.

Ideą konkursu jest łączenie młodego biznesu z potencjalnymi kontrahentami, inwestorami oraz kompleksowe wsparcie w postaci szkoleń, doradztwa oraz opieki mentorskiej. Co roku do wspierania projektów zaproszeni zostają najlepsi managerowie, trenerzy oraz eksperci, którzy nie tylko oceniają zgłoszone pomysły, ale także służą wiedzą i doświadczeniem, przekazując je podczas organizowanych szkoleń. „Mam pomysł na startup” to także miejsce bezcennego networkingu oraz szansa na zdobycie kapitału na rozwój firmy, a także nagród rzeczowych lub voucherów na usługi świadczone przez partnerów.

W tym roku w międzynarodowym konkursie bezkonkurencyjna okazała się firma Bethru. To innowacyjna marka, oferująca ekologiczne środki czystości w postaci rozpuszczalnych tabletek i opakowań wielokrotnego użytku. Tabletki stworzone na bazie komponentów roślinnych, których 92 procent składu jest pochodzenia naturalnego, po rozpuszczeniu w wodzie stają się naturalnym detergentem. Nie zawierają drażniącej chemii i są odpowiednie dla wegan. Zostały zamknięte w 100% papierowych opakowaniach z ekologicznych surowców. Bethru to trzy linie – niebieska (do szkła), różowa (do łazienek) i żółta (uniwersalna). Firma stawia na ciągły rozwój i skupia się na ulepszaniu produktów konsumenckich, czyniąc je bardziej naturalnymi, ekologicznymi i zrównoważonymi.

W konkursie doceniono nie tylko pomysł na biznes i plan rozwoju, ale także idee, jakie przyświecają Bethru. Firma podąża za trendami, odpowiada na współczesne potrzeby konsumentów, troszczy się o nasze najbliższe otoczenie, czyli nasz dom, ale także nie zgadza się na degradację środowiska.

Budując markę Bethru chcieliśmy stworzyć produkty, które wychodzą poza obowiązujące oraz powszechnie znane schematy i wyznaczają kierunek, którym powinny podążać wielkie koncerny i znane marki. Dajemy im dobry przykład i pokazujemy, że „chcieć to znaczy móc”. Niezmiernie cieszę się, że starania i determinacja całego zespołu Bethru zostały docenione w tym konkursie. Dzięki zdobytym nagrodom możemy iść dalej naprzód i realizować kolejne cele. Wciąż jesteśmy otwarci na poszukiwanie nowych inwestorów i biznesowych partnerów, a także rozwój w handlu detalicznym – mówi założyciel firmy, Rui Bento.

W trakcie piątkowej gali firma Bethru otrzymała główną nagrodę pieniężną w wysokości 30 tys. zł od Prezydenta Miasta Łodzi, 20 tys. zł od firmy Amazon, 6 tys. zł od firmy OLTOM Drukarnia oraz 6 tys. zł od Sieci Drogerii Rosa. Dodatkowo odebrała voucher o wartości 5 tys. zł na usługi doradcze od Horizons Capital, pakiet o wartości 30 tys. zł na usługi grupy Uni-Lex (wsparcie księgowe, prawne oraz doradztwo podatkowe) od firmy Life Nature, a także voucher na pakiet regulacji prawnych z zakresu RODO (przygotowanie dokumentacji) od Instytutu Szkoleniowo-Doradczego. Natomiast w trakcie trwania programu mentoring nad tym pomysłem sprawował Maciej Gałecki, założyciel i CEO Bluerank.

Organizatorem konkursu „Mam pomysł na startup” jest Urząd Miasta Łodzi, który co roku skupia wokół tej inicjatywy ponad 60 partnerów w tym 5 największych łódzkich uczelni, instytucji okołobiznesowych oraz ponad 50 firm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.