Komunikaty PR

Bethru zdobywcą głównej nagrody w konkursie „Mam pomysł na startup”

2022-12-12  |  13:00
Biuro prasowe

14 edycja wydarzenia, 150 innowacyjnych projektów biznesowych z całego świata i rekordowa pula nagród wynosząca 500 tys. zł. Do tego udział 64 mentorów oraz ponad 6 miesięcy wspólnej pracy nad rozwojem zgłoszonego projektu. To krótkie podsumowanie konkursu „Mam pomysł na startup”, w którym ogromne zainteresowanie i uznanie kapituły zdobyło Bethru. Na gali finałowej, która odbyła się 2 grudnia w łódzkim Orientarium, ta polska firma otrzymała nagrodę główną Prezydenta Miasta Łodzi oraz 6 dodatkowych nagród przyznawanych przez partnerów wydarzenia.

Ideą konkursu jest łączenie młodego biznesu z potencjalnymi kontrahentami, inwestorami oraz kompleksowe wsparcie w postaci szkoleń, doradztwa oraz opieki mentorskiej. Co roku do wspierania projektów zaproszeni zostają najlepsi managerowie, trenerzy oraz eksperci, którzy nie tylko oceniają zgłoszone pomysły, ale także służą wiedzą i doświadczeniem, przekazując je podczas organizowanych szkoleń. „Mam pomysł na startup” to także miejsce bezcennego networkingu oraz szansa na zdobycie kapitału na rozwój firmy, a także nagród rzeczowych lub voucherów na usługi świadczone przez partnerów.

W tym roku w międzynarodowym konkursie bezkonkurencyjna okazała się firma Bethru. To innowacyjna marka, oferująca ekologiczne środki czystości w postaci rozpuszczalnych tabletek i opakowań wielokrotnego użytku. Tabletki stworzone na bazie komponentów roślinnych, których 92 procent składu jest pochodzenia naturalnego, po rozpuszczeniu w wodzie stają się naturalnym detergentem. Nie zawierają drażniącej chemii i są odpowiednie dla wegan. Zostały zamknięte w 100% papierowych opakowaniach z ekologicznych surowców. Bethru to trzy linie – niebieska (do szkła), różowa (do łazienek) i żółta (uniwersalna). Firma stawia na ciągły rozwój i skupia się na ulepszaniu produktów konsumenckich, czyniąc je bardziej naturalnymi, ekologicznymi i zrównoważonymi.

W konkursie doceniono nie tylko pomysł na biznes i plan rozwoju, ale także idee, jakie przyświecają Bethru. Firma podąża za trendami, odpowiada na współczesne potrzeby konsumentów, troszczy się o nasze najbliższe otoczenie, czyli nasz dom, ale także nie zgadza się na degradację środowiska.

Budując markę Bethru chcieliśmy stworzyć produkty, które wychodzą poza obowiązujące oraz powszechnie znane schematy i wyznaczają kierunek, którym powinny podążać wielkie koncerny i znane marki. Dajemy im dobry przykład i pokazujemy, że „chcieć to znaczy móc”. Niezmiernie cieszę się, że starania i determinacja całego zespołu Bethru zostały docenione w tym konkursie. Dzięki zdobytym nagrodom możemy iść dalej naprzód i realizować kolejne cele. Wciąż jesteśmy otwarci na poszukiwanie nowych inwestorów i biznesowych partnerów, a także rozwój w handlu detalicznym – mówi założyciel firmy, Rui Bento.

W trakcie piątkowej gali firma Bethru otrzymała główną nagrodę pieniężną w wysokości 30 tys. zł od Prezydenta Miasta Łodzi, 20 tys. zł od firmy Amazon, 6 tys. zł od firmy OLTOM Drukarnia oraz 6 tys. zł od Sieci Drogerii Rosa. Dodatkowo odebrała voucher o wartości 5 tys. zł na usługi doradcze od Horizons Capital, pakiet o wartości 30 tys. zł na usługi grupy Uni-Lex (wsparcie księgowe, prawne oraz doradztwo podatkowe) od firmy Life Nature, a także voucher na pakiet regulacji prawnych z zakresu RODO (przygotowanie dokumentacji) od Instytutu Szkoleniowo-Doradczego. Natomiast w trakcie trwania programu mentoring nad tym pomysłem sprawował Maciej Gałecki, założyciel i CEO Bluerank.

Organizatorem konkursu „Mam pomysł na startup” jest Urząd Miasta Łodzi, który co roku skupia wokół tej inicjatywy ponad 60 partnerów w tym 5 największych łódzkich uczelni, instytucji okołobiznesowych oraz ponad 50 firm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.