Komunikaty PR

BrandBuddies z managementem dla internetowych twórców

2022-06-22  |  12:00
Biuro prasowe

74 proc. Polaków, którzy śledzą przynajmniej jednego influencera, deklaruje podejmowanie za jego namową określonych działań konsumenckich – wynika z raportu agencji badawczej IQS. Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności pomaga New Media Management, czyli nowa jednostka dedykowana twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies. Koncentruje się ona na pozyskiwaniu dla nich współprac komercyjnych.

Influencer marketing z roku na rok rośnie, co potwierdzają liczby. W 2022 r. ta branża ma powiększyć się o 19% i jej wartość osiągnie 16,4 miliarda dolarów – wynika z badania Influencer Marketing Benchmark. Taki trend można zaobserwować także na rynku polskim i nic nie wskazuje na to, aby miał się on w najbliższych latach odwracać. Znacząca część wydatków przypada na współprace reklamowe na linii marki – influencerzy.

- Proces pozyskania współprac oraz ich realizacja wymaga coraz większych kompetencji nie tylko ze strony marketerów, ale i samych twórców internetowych. Na obie strony czeka wiele pułapek. Przez pięć lat zrealizowaliśmy ponad 1000 kampanii reklamowych, doradzając markom jak pozyskiwać najlepiej dobranych dla nich twórców – prowadziliśmy także w ich imieniu rekrutacje. W ramach jednostki New Media Management chcemy pomóc także internetowym idolom, dzieląc się z nimi wiedzą z tych procesów i w konsekwencji wesprzeć ich w zdobywaniu bardziej jakościowych i dopasowanych do nich kampanii – mówi Kamil Sokołowski, Brand Director BrandBuddies.

New Media Management reprezentuje już pierwszych twórców, m.in. SALE_PL (czołowy polski kanał zakupowy), Martirenti (wiodąca twórczyni lifestylowa), Elizę Trybałę i Mindofbrunette (Influencerki lifestylowo – parentingowe) oraz TikTokerów:_maciooch, skrudliq_, karoletkaa czy nicole.wec. Influencerzy zrzeszeni w ramach New Media Management są dostępni w ramach struktury na wyłączność. Niedługo do portfolio dołączą kolejni – rekrutacja dla nowych twórców jest jeszcze otwarta.

Poza sprzedażą reklam na ich kanałach, BrandBuddies zajmie się tworzeniem nowych, komercyjnych formatów w ich social mediach. Pierwszym z nich jest LIVE STREAM SHOPPING realizowany z SALE_PL. Cykl zakupowy na żywo zadebiutuje już 30 czerwca.

Zespół, który odpowiada za działania New Media Management po stronie BrandBuddies nadzorują Natalia Fijałkowska oraz Jan Boniecki.

BrandBuddies to czołowa agencja influencer marketingu w Polsce, posiadająca w swoim portfolio ponad kilkadziesiąt produktów/usług dla marek oraz twórców. W tym platformę, aplikację, program lojalnościowy dla twórców czy agencję influencer marketingu. BrandBuddies realizowało kampanie na 20 rynkach, między innymi w Rumuni, Turcji, Ukrainie, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Litwie, Łotwie, Estonii oraz Grecji.

Agencja BrandBuddies jest również właścicielem start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce fansi. Jest to platforma e-commerce umożliwiająca twórcom/influencerom monetyzację swojej popularności poprzez sprzedaż produktów, usług oraz doświadczeń zaś ich odbiorcom dająca dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich idoli/autorytetów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.