Komunikaty PR

BrandBuddies z managementem dla internetowych twórców

2022-06-22  |  12:00
Biuro prasowe

74 proc. Polaków, którzy śledzą przynajmniej jednego influencera, deklaruje podejmowanie za jego namową określonych działań konsumenckich – wynika z raportu agencji badawczej IQS. Dla internetowych twórców współprace z markami to bardzo ważna kwestia, która umożliwia rozwój ich kanałów. W tej aktywności pomaga New Media Management, czyli nowa jednostka dedykowana twórcom internetowym powołana przez BrandBuddies. Koncentruje się ona na pozyskiwaniu dla nich współprac komercyjnych.

Influencer marketing z roku na rok rośnie, co potwierdzają liczby. W 2022 r. ta branża ma powiększyć się o 19% i jej wartość osiągnie 16,4 miliarda dolarów – wynika z badania Influencer Marketing Benchmark. Taki trend można zaobserwować także na rynku polskim i nic nie wskazuje na to, aby miał się on w najbliższych latach odwracać. Znacząca część wydatków przypada na współprace reklamowe na linii marki – influencerzy.

- Proces pozyskania współprac oraz ich realizacja wymaga coraz większych kompetencji nie tylko ze strony marketerów, ale i samych twórców internetowych. Na obie strony czeka wiele pułapek. Przez pięć lat zrealizowaliśmy ponad 1000 kampanii reklamowych, doradzając markom jak pozyskiwać najlepiej dobranych dla nich twórców – prowadziliśmy także w ich imieniu rekrutacje. W ramach jednostki New Media Management chcemy pomóc także internetowym idolom, dzieląc się z nimi wiedzą z tych procesów i w konsekwencji wesprzeć ich w zdobywaniu bardziej jakościowych i dopasowanych do nich kampanii – mówi Kamil Sokołowski, Brand Director BrandBuddies.

New Media Management reprezentuje już pierwszych twórców, m.in. SALE_PL (czołowy polski kanał zakupowy), Martirenti (wiodąca twórczyni lifestylowa), Elizę Trybałę i Mindofbrunette (Influencerki lifestylowo – parentingowe) oraz TikTokerów:_maciooch, skrudliq_, karoletkaa czy nicole.wec. Influencerzy zrzeszeni w ramach New Media Management są dostępni w ramach struktury na wyłączność. Niedługo do portfolio dołączą kolejni – rekrutacja dla nowych twórców jest jeszcze otwarta.

Poza sprzedażą reklam na ich kanałach, BrandBuddies zajmie się tworzeniem nowych, komercyjnych formatów w ich social mediach. Pierwszym z nich jest LIVE STREAM SHOPPING realizowany z SALE_PL. Cykl zakupowy na żywo zadebiutuje już 30 czerwca.

Zespół, który odpowiada za działania New Media Management po stronie BrandBuddies nadzorują Natalia Fijałkowska oraz Jan Boniecki.

BrandBuddies to czołowa agencja influencer marketingu w Polsce, posiadająca w swoim portfolio ponad kilkadziesiąt produktów/usług dla marek oraz twórców. W tym platformę, aplikację, program lojalnościowy dla twórców czy agencję influencer marketingu. BrandBuddies realizowało kampanie na 20 rynkach, między innymi w Rumuni, Turcji, Ukrainie, Czechach, Węgrzech, Słowacji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Litwie, Łotwie, Estonii oraz Grecji.

Agencja BrandBuddies jest również właścicielem start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce fansi. Jest to platforma e-commerce umożliwiająca twórcom/influencerom monetyzację swojej popularności poprzez sprzedaż produktów, usług oraz doświadczeń zaś ich odbiorcom dająca dostęp do unikalnych rynkowo dóbr od ich idoli/autorytetów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.