Branding Monitor wznawia aktywność
Jeden z najchętniej czytanych przez projektantów, marketerów i specjalistów od brandingu serwisów branżowych wraca do życia. Reaktywacja najpopularniejszego w Polsce serwisu o brandingu ucieszy wszystkich szukających projektowych inspiracji i tych, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami w świecie marek.
Branding Monitor został złożony przez Krzysztofa Karasia w 2013 roku jako specjalistyczny blog traktujący o zmianach marek. W ciągu 6 lat strona rozwinęła się i zyskała status jednego z ważniejszych punktów na medialnej mapie polskich serwisów marketingowych. Po 3-letniej przerwie serwis zyskuje nowe życie.
Nowa forma portalu
Odświeżony Branding Monitor otrzymał nową formę, strukturę i szatę graficzną. Oprócz znanych czytelnikom analitycznych tekstów, w serwisie pojawiło się miejsce na informacje prasowe, promocję wydarzeń oraz dział wiedzy teoretycznej. Strona ma być sukcesywnie zasilana nowymi treściami, które od teraz mogą również publikować zewnętrzni autorzy.
Obietnica rozwoju serwisu
- Przez cały ten czas zawieszenia nikt w Polsce nie wypełnił luki po naszym blogu. Zdecydowałem więc, że czas wrócić, ale powrót nie mógł oznaczać tylko tego co już było. Szczególnie cieszy mnie fakt, że z moim pomysłem nie jestem już sam, lecz mogę liczyć na wsparcie współpracowników. Chcemy bardzo mocno zaangażować się w rozwój portalu, publikację nowych, wartościowych tekstów i zwiększenie wartości tego miejsca, nie tylko dla czytelników, ale również dla partnerów - mówi założyciel, któremu do rozwoju serwisu udało się zaangażować kolejne osoby.
Zaproszenie do odwiedzin i współpracy
Zespół redakcyjny oprócz do regularnych odwiedzin zachęca także do szerokiej współpracy i wspólnego kształtowania znanego od lat branżowego medium. Możliwości jest wiele, od merytorycznych artykułów, poprzez nadsyłanie publikowanych bezpłatnie informacji prasowych, aż po odpłatne formy reklamy. Więcej informacji można znaleźć na samym Branding Monitorze.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.