Komunikaty PR

Branding Monitor wznawia aktywność

2022-09-16  |  12:00
Biuro prasowe

Jeden z najchętniej czytanych przez projektantów, marketerów i specjalistów od brandingu serwisów branżowych wraca do życia. Reaktywacja najpopularniejszego w Polsce serwisu o brandingu ucieszy wszystkich szukających projektowych inspiracji i tych, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami w świecie marek.


Branding Monitor został złożony przez Krzysztofa Karasia w 2013 roku jako specjalistyczny blog traktujący o zmianach marek. W ciągu 6 lat strona rozwinęła się i zyskała status jednego z ważniejszych punktów na medialnej mapie polskich serwisów marketingowych. Po 3-letniej przerwie serwis zyskuje nowe życie.

 

Nowa forma portalu

Odświeżony Branding Monitor otrzymał nową formę, strukturę i szatę graficzną. Oprócz znanych czytelnikom analitycznych tekstów, w serwisie pojawiło się miejsce na informacje prasowe, promocję wydarzeń oraz dział wiedzy teoretycznej. Strona ma być sukcesywnie zasilana nowymi treściami, które od teraz mogą również publikować zewnętrzni autorzy.

 

Obietnica rozwoju serwisu

- Przez cały ten czas zawieszenia nikt w Polsce nie wypełnił luki po naszym blogu. Zdecydowałem więc, że czas wrócić, ale powrót nie mógł oznaczać tylko tego co już było. Szczególnie cieszy mnie fakt, że z moim pomysłem nie jestem już sam, lecz mogę liczyć na wsparcie współpracowników. Chcemy bardzo mocno zaangażować się w rozwój portalu, publikację nowych, wartościowych tekstów i zwiększenie wartości tego miejsca, nie tylko dla czytelników, ale również dla partnerów - mówi założyciel, któremu do rozwoju serwisu udało się zaangażować kolejne osoby.

 

Zaproszenie do odwiedzin i współpracy

Zespół redakcyjny oprócz do regularnych odwiedzin zachęca także do szerokiej współpracy i wspólnego kształtowania znanego od lat branżowego medium. Możliwości jest wiele, od merytorycznych artykułów, poprzez nadsyłanie publikowanych bezpłatnie informacji prasowych, aż po odpłatne formy reklamy. Więcej informacji można znaleźć na samym Branding Monitorze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.