Branding Monitor wznawia aktywność
Jeden z najchętniej czytanych przez projektantów, marketerów i specjalistów od brandingu serwisów branżowych wraca do życia. Reaktywacja najpopularniejszego w Polsce serwisu o brandingu ucieszy wszystkich szukających projektowych inspiracji i tych, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami w świecie marek.
Branding Monitor został złożony przez Krzysztofa Karasia w 2013 roku jako specjalistyczny blog traktujący o zmianach marek. W ciągu 6 lat strona rozwinęła się i zyskała status jednego z ważniejszych punktów na medialnej mapie polskich serwisów marketingowych. Po 3-letniej przerwie serwis zyskuje nowe życie.
Nowa forma portalu
Odświeżony Branding Monitor otrzymał nową formę, strukturę i szatę graficzną. Oprócz znanych czytelnikom analitycznych tekstów, w serwisie pojawiło się miejsce na informacje prasowe, promocję wydarzeń oraz dział wiedzy teoretycznej. Strona ma być sukcesywnie zasilana nowymi treściami, które od teraz mogą również publikować zewnętrzni autorzy.
Obietnica rozwoju serwisu
- Przez cały ten czas zawieszenia nikt w Polsce nie wypełnił luki po naszym blogu. Zdecydowałem więc, że czas wrócić, ale powrót nie mógł oznaczać tylko tego co już było. Szczególnie cieszy mnie fakt, że z moim pomysłem nie jestem już sam, lecz mogę liczyć na wsparcie współpracowników. Chcemy bardzo mocno zaangażować się w rozwój portalu, publikację nowych, wartościowych tekstów i zwiększenie wartości tego miejsca, nie tylko dla czytelników, ale również dla partnerów - mówi założyciel, któremu do rozwoju serwisu udało się zaangażować kolejne osoby.
Zaproszenie do odwiedzin i współpracy
Zespół redakcyjny oprócz do regularnych odwiedzin zachęca także do szerokiej współpracy i wspólnego kształtowania znanego od lat branżowego medium. Możliwości jest wiele, od merytorycznych artykułów, poprzez nadsyłanie publikowanych bezpłatnie informacji prasowych, aż po odpłatne formy reklamy. Więcej informacji można znaleźć na samym Branding Monitorze.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.