Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele
Dynamicznie rozwijająca się polska firma IT, Britenet, podejmuje kolejny krok w budowaniu swojej pozycji na rynku europejskim. Britenet z dumą ogłasza mianowanie Claudii Nieuwland na stanowisko Chief Operating Officer (COO).
Przyspieszenie rozwoju dzięki nowej członkini zarządu
Od prawie 18 lat Britenet jest silnie obecny w Polsce i na wybranych rynkach międzynarodowych. Obecnie, z ambitnymi planami ekspansji międzynarodowej, firma powołała Claudię Nieuwland do swojego zarządu, jako COO. Jej bogate doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu kultury wzrostu będzie miało kluczowe znaczenie w budowaniu biznesu w Europie.
Zatrudnienie nowej dyrektor operacyjnej jest nie tylko strategicznym krokiem dla Britenetu, lecz także ważnym sygnałem dla całego rynku IT w Europie – Britenet planuje bowiem wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki firmy korzystają z technologii. Zwiększenie obecności na rynku europejskim oznacza także nowe miejsca pracy i wzrost gospodarczy w regionie.
Imponujące osiągnięcia w międzynarodowym rozwoju biznesu
Claudia Nieuwland, nowa COO Britenet, pochodząca z Belgii, wnosi ze sobą bogate doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym na rynkach zagranicznych. Claudia obejmuje stanowisko COO w kluczowym momencie dla Britenet, przyspieszając dynamiczną ekspansję na rynkach zagranicznych.
Jesteśmy podekscytowani, że Claudia Nieuwland dołącza do naszego zespołu – powiedział Michał Borny, CEO Britenet. – Jej międzynarodowe doświadczenie i zrozumienie rynków europejskich idealnie wpisują się w naszą strategię rozwoju. Wiemy, że pod jej kierownictwem operacyjnym osiągniemy nasze cele i umocnimy naszą pozycję jako europejskiego gracza. Mamy wszystko, czego potrzeba, aby odnieść międzynarodowy sukces. Nasza wizja obejmuje nie tylko zwiększenie udziału w rynku, ale także wprowadzenie wartościowych rozwiązań, które wspierają rozwój naszych klientów – dodał CEO.
Ponad 25 lat doświadczenia dodane do zespołu
Claudia Nieuwland posiada ponad 25-letnie doświadczenie w rozwoju firm na arenie międzynarodowej, ze szczególnym uwzględnieniem Belgii, Luksemburgu, Francji, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii. Nowa COO Britenet realizowała projekty dla renomowanych europejskich firm, a jej kariera obfitowała w sukcesy w obszarach zarządzania zmianami w firmach, wdrażania innowacyjnych rozwiązań operacyjnych na rynkach zagranicznych czy kierowania strategiami marketingowymi i sprzedażowymi na arenie międzynarodowej.
Dołączenie do Britenet w tak ekscytującym okresie to wyzwanie, którego szukałam. – zauważa Claudia Nieuwland, COO Britenet. – Z niecierpliwością czekam na współpracę z zespołem, aby wspólnie rozwijać naszą obecność na nowych rynkach, skupiać się na rynku europejskim i kontynuować dynamiczny rozwój firmy. Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom IT, elastyczności i zdolności do dostosowania się do potrzeb lokalnych rynków, jesteśmy gotowi na pozyskanie nowych klientów w Europie. Nasze pierwsze sukcesy w Niemczech i innych krajach europejskich dają nam pewność co do naszej strategii ekspansji – dodała.
O Britenet
Britenet to firma specjalizująca się w rozwoju oprogramowania, lider w branży technologicznej, oferujący innowacyjne rozwiązania dla klientów na całym świecie. Firma została założona w 2006 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, zdobywając uznanie na rynkach lokalnych i międzynarodowych. Misją Britenet jest wdrażanie transformacji cyfrowej u swoich partnerów oraz dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług, które zmieniają sposób życia i pracy klientów. Britenet zdobył zaufanie ponad 200 międzynarodowych klientów z różnych branż, w tym polskich i zagranicznych firm reprezentujących takie sektory, jak finanse, bankowość, edukacja, energetyka i ubezpieczenia.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.