Komunikaty PR

Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele

2024-08-28  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania COO BTN ( 0.14 MB )

Dynamicznie rozwijająca się polska firma IT, Britenet, podejmuje kolejny krok w budowaniu swojej pozycji na rynku europejskim. Britenet z dumą ogłasza mianowanie Claudii Nieuwland na stanowisko Chief Operating Officer (COO). 

Przyspieszenie rozwoju dzięki nowej członkini zarządu

Od prawie 18 lat Britenet jest silnie obecny w Polsce i na wybranych rynkach międzynarodowych. Obecnie, z ambitnymi planami ekspansji międzynarodowej, firma powołała Claudię Nieuwland do swojego zarządu, jako COO. Jej bogate doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu kultury wzrostu będzie miało kluczowe znaczenie w budowaniu biznesu w Europie. 

Zatrudnienie nowej dyrektor operacyjnej jest nie tylko strategicznym krokiem dla Britenetu, lecz także ważnym sygnałem dla całego rynku IT w Europie – Britenet planuje bowiem wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki firmy korzystają z technologii. Zwiększenie obecności na rynku europejskim oznacza także nowe miejsca pracy i wzrost gospodarczy w regionie. 

Imponujące osiągnięcia w międzynarodowym rozwoju biznesu

Claudia Nieuwland, nowa COO Britenet, pochodząca z Belgii, wnosi ze sobą bogate doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym na rynkach zagranicznych. Claudia obejmuje stanowisko COO w kluczowym momencie dla Britenet, przyspieszając dynamiczną ekspansję na rynkach zagranicznych.

Jesteśmy podekscytowani, że Claudia Nieuwland dołącza do naszego zespołu – powiedział Michał Borny, CEO Britenet.Jej międzynarodowe doświadczenie i zrozumienie rynków europejskich idealnie wpisują się w naszą strategię rozwoju. Wiemy, że pod jej kierownictwem operacyjnym osiągniemy nasze cele i umocnimy naszą pozycję jako europejskiego gracza. Mamy wszystko, czego potrzeba, aby odnieść międzynarodowy sukces. Nasza wizja obejmuje nie tylko zwiększenie udziału w rynku, ale także wprowadzenie wartościowych rozwiązań, które wspierają rozwój naszych klientów – dodał CEO.

Ponad 25 lat doświadczenia dodane do zespołu

Claudia Nieuwland posiada ponad 25-letnie doświadczenie w rozwoju firm na arenie międzynarodowej, ze szczególnym uwzględnieniem Belgii, Luksemburgu, Francji, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii. Nowa COO Britenet realizowała projekty dla renomowanych europejskich firm, a jej kariera obfitowała w sukcesy w obszarach zarządzania zmianami w firmach, wdrażania innowacyjnych rozwiązań operacyjnych na rynkach zagranicznych czy kierowania strategiami marketingowymi i sprzedażowymi na arenie międzynarodowej.

Dołączenie do Britenet w tak ekscytującym okresie to wyzwanie, którego szukałam. – zauważa Claudia Nieuwland, COO Britenet. Z niecierpliwością czekam na współpracę z zespołem, aby wspólnie rozwijać naszą obecność na nowych rynkach, skupiać się na rynku europejskim i kontynuować dynamiczny rozwój firmy. Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom IT, elastyczności i zdolności do dostosowania się do potrzeb lokalnych rynków, jesteśmy gotowi na pozyskanie nowych klientów w Europie. Nasze pierwsze sukcesy w Niemczech i innych krajach europejskich dają nam pewność co do naszej strategii ekspansji – dodała.

O Britenet

Britenet to firma specjalizująca się w rozwoju oprogramowania, lider w branży technologicznej, oferujący innowacyjne rozwiązania dla klientów na całym świecie. Firma została założona w 2006 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, zdobywając uznanie na rynkach lokalnych i międzynarodowych. Misją Britenet jest wdrażanie transformacji cyfrowej u swoich partnerów oraz dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług, które zmieniają sposób życia i pracy klientów. Britenet zdobył zaufanie ponad 200 międzynarodowych klientów z różnych branż, w tym polskich i zagranicznych firm reprezentujących takie sektory, jak finanse, bankowość, edukacja, energetyka i ubezpieczenia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.