Komunikaty PR

Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele

2024-08-28  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania COO BTN ( 0.14 MB )

Dynamicznie rozwijająca się polska firma IT, Britenet, podejmuje kolejny krok w budowaniu swojej pozycji na rynku europejskim. Britenet z dumą ogłasza mianowanie Claudii Nieuwland na stanowisko Chief Operating Officer (COO). 

Przyspieszenie rozwoju dzięki nowej członkini zarządu

Od prawie 18 lat Britenet jest silnie obecny w Polsce i na wybranych rynkach międzynarodowych. Obecnie, z ambitnymi planami ekspansji międzynarodowej, firma powołała Claudię Nieuwland do swojego zarządu, jako COO. Jej bogate doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu kultury wzrostu będzie miało kluczowe znaczenie w budowaniu biznesu w Europie. 

Zatrudnienie nowej dyrektor operacyjnej jest nie tylko strategicznym krokiem dla Britenetu, lecz także ważnym sygnałem dla całego rynku IT w Europie – Britenet planuje bowiem wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować sposób, w jaki firmy korzystają z technologii. Zwiększenie obecności na rynku europejskim oznacza także nowe miejsca pracy i wzrost gospodarczy w regionie. 

Imponujące osiągnięcia w międzynarodowym rozwoju biznesu

Claudia Nieuwland, nowa COO Britenet, pochodząca z Belgii, wnosi ze sobą bogate doświadczenie w zarządzaniu operacyjnym na rynkach zagranicznych. Claudia obejmuje stanowisko COO w kluczowym momencie dla Britenet, przyspieszając dynamiczną ekspansję na rynkach zagranicznych.

Jesteśmy podekscytowani, że Claudia Nieuwland dołącza do naszego zespołu – powiedział Michał Borny, CEO Britenet.Jej międzynarodowe doświadczenie i zrozumienie rynków europejskich idealnie wpisują się w naszą strategię rozwoju. Wiemy, że pod jej kierownictwem operacyjnym osiągniemy nasze cele i umocnimy naszą pozycję jako europejskiego gracza. Mamy wszystko, czego potrzeba, aby odnieść międzynarodowy sukces. Nasza wizja obejmuje nie tylko zwiększenie udziału w rynku, ale także wprowadzenie wartościowych rozwiązań, które wspierają rozwój naszych klientów – dodał CEO.

Ponad 25 lat doświadczenia dodane do zespołu

Claudia Nieuwland posiada ponad 25-letnie doświadczenie w rozwoju firm na arenie międzynarodowej, ze szczególnym uwzględnieniem Belgii, Luksemburgu, Francji, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii. Nowa COO Britenet realizowała projekty dla renomowanych europejskich firm, a jej kariera obfitowała w sukcesy w obszarach zarządzania zmianami w firmach, wdrażania innowacyjnych rozwiązań operacyjnych na rynkach zagranicznych czy kierowania strategiami marketingowymi i sprzedażowymi na arenie międzynarodowej.

Dołączenie do Britenet w tak ekscytującym okresie to wyzwanie, którego szukałam. – zauważa Claudia Nieuwland, COO Britenet. Z niecierpliwością czekam na współpracę z zespołem, aby wspólnie rozwijać naszą obecność na nowych rynkach, skupiać się na rynku europejskim i kontynuować dynamiczny rozwój firmy. Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom IT, elastyczności i zdolności do dostosowania się do potrzeb lokalnych rynków, jesteśmy gotowi na pozyskanie nowych klientów w Europie. Nasze pierwsze sukcesy w Niemczech i innych krajach europejskich dają nam pewność co do naszej strategii ekspansji – dodała.

O Britenet

Britenet to firma specjalizująca się w rozwoju oprogramowania, lider w branży technologicznej, oferujący innowacyjne rozwiązania dla klientów na całym świecie. Firma została założona w 2006 roku i od tego czasu dynamicznie się rozwija, zdobywając uznanie na rynkach lokalnych i międzynarodowych. Misją Britenet jest wdrażanie transformacji cyfrowej u swoich partnerów oraz dostarczanie najwyższej jakości produktów i usług, które zmieniają sposób życia i pracy klientów. Britenet zdobył zaufanie ponad 200 międzynarodowych klientów z różnych branż, w tym polskich i zagranicznych firm reprezentujących takie sektory, jak finanse, bankowość, edukacja, energetyka i ubezpieczenia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.