Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka
Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku kulinarnego hitu. Headlinerami letniego menu KFC zostają Bubble Tea Mango i Bubble Tea Green Apple. Bąbelków w KFC jest w tym sezonie jeszcze więcej – swój debiut mają innowatorskie Bubble Shakes w dwóch smakach. A ponadto, wracają znane i kochane dania z oferty California Summer, tym razem ze świeżym awokado i czerwonym colesławem.
Festiwal letnich nowości w KFC będzie równie kolorowy, jak topowe festiwale muzyczne. Wszystko za sprawą orzeźwiających, owocowych napojów i różnorodnych warzyw – awokado i czerwonej kapusty, które będą główną gwiazdą w tegorocznej ofercie California Summer. Wakacje kojarzą się z ciepłymi dniami, koncertami, podróżami i przygodami, które były inspiracją dla nowego menu w KFC.
KFC Bubble Tea, hit tegorocznego lata, to orzeźwiająca herbata z kuleczkami, która doskonale chłodzi w najbardziej upalne dni. Ten pochodzący z Tajwanu napój zdobył już rzeszę fanów w Polsce i nie zamierza zejść ze sceny. Nic dziwnego – występuje w wielu smakach i kusi teksturą urozmaiconą kuleczkami. W KFC popisowy koncert dadzą Bubble Tea Mango z pomarańczowymi kuleczkami oraz Bubble Tea Green Apple z limonkowymi kuleczkami, uwalniającymi swoje płynne wnętrze po przegryzieniu. ,,Support’’, czyli zieloną herbatę, na której bazie powstały te wyjątkowe napoje, zapewnił Lipton. To będzie prawdziwa eksplozja smaków!
W upalne dni, podczas spaceru czy zwiedzania miasta, koncertowo spiszą się też mrożące Bubble Shakes. To wyśmienita propozycja dla fanów idealnie chłodzących, mlecznych smaków z cytrusowym akcentem. Shake Truskawka występuje w duecie z limonkowymi, żelowymi kuleczkami, a Shake Czekolada z pomarańczowymi. Takie połączenie z dodatkiem lodu, jak niejeden artysta, wywołuje gęsią skórkę.
Letni line-up w KFC to także seria California Summer, której smak przenosi na słoneczne plaże Kalifornii. Członkowie tego zespołu to dania pełne barw i różnorodności: California Burger, California Twister i California Bowl, również w wersji wegetariańskiej. Kultowy colesław z KFC tym razem zmienia barwę na czerwoną i dołącza do uwielbianego awokado. KFC California Burger uderza w mocniejsze tony i oprócz tegorocznej nowości – awokado i czerwonego colesława, zawiera chrupiącego kurczaka, ser cheddar i boczek. KFC California Twister również gra w rytmie wakacyjnych hitów – awokado i czerwonego colesława ze złocistym kurczakiem i boczkiem. Za to California Bowl wypełniony jest po brzegi kremowym awokado, słodkim ananasem, sałatą, czerwonym colesławem, ogórkiem, ryżem, sezamem, rukolą i do wyboru: soczystym kurczakiem lub serem halloumi. Każda pozycja to symfonia smaków i kolorów, która cieszy nie tylko podniebienie, ale i oko.
Wspomnienia z wakacji są zostają w pamięci na długo, a przywołać je mogą konkretne smaki, dźwięki czy zapachy. Niech wakacje 2024 pachną cytrusową bubble tea, smakują dojrzałym awokado i brzmią jak śmiech przyjaciół. Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów, więc już zbieraj ekipę i wpadaj na festiwal letnich smaków!

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.