Centra Atrium sceną dla rozgrywek Virtual Dancer 2022
Energetyzująca zabawa, dziesiątki układów tanecznych do największych hitów muzycznych i do tego rytmiczna choreografia – to wszystko czeka na uczestników największego maratonu tanecznego! Przez dwa najbliższe miesiące wybrane centra handlowe należące do Atrium staną się przestrzenią do realizacji tanecznego road show! W sześciu obiektach spółki, w największych miastach w Polsce, rusza Virtual Dancer 2022, którego celem jest dostarczenie świeżych emocji wokół platform Just Dance i TikTok oraz pobudzenie całych rodzin do wspólnej zabawy i aktywnego spędzania czasu. Taneczne rozgrywki, przy użyciu popularnej na całym świecie gry rytmicznej, odbywać się będą offline i online.
Virtual Dancer to taneczne road show, w ramach którego w największych miastach w Polsce odbywają się turnieje w oparciu o grę Just Dance, polegającą na jak najwierniejszym odwzorowaniu ruchów z teledysków popularnych piosenek. Już od 2009 roku ta forma rozrywki angażuje w zabawę kobiety i mężczyzn w każdym wieku na całym świecie. Centra Atrium, będące partnerem wydarzenia, udostępniają przestrzenie swoich galerii do ogólnopolskich rozgrywek w ramach festiwalu i wspierają promocję wydarzenia w swoich kanałach komunikacji. W event zaangażowane są warszawska Reduta, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Molo w Szczecinie oraz Atrium Targówek w Warszawie.
– Jako właściciel obiektów handlowych zawsze chętnie partnerujemy różnym ciekawym przedsięwzięciom, aby zainteresować naszych klientów nowymi rozwiązaniami lub produktami na rynku. Nasze centra to świetne miejsca do interakcji między konsumentami a daną marką. Współpraca w ramach Virtual Dancer 2022 cieszy nas tym bardziej, iż jest to event wykorzystujący rozwiązania technologiczne, gaming i ruchową formę rozrywki, a to nasi klienci bardzo lubią. Widzimy, że odwiedzający nasze centra mają silną potrzebę aktywnego i osobistego uczestnictwa w wydarzeniach, dlatego chętnie wychodzimy im naprzeciw – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.
Trasa tanecznego road show rozpoczęła się w Atrium Reduta, a każdy przystanek w kolejnym centrum to kilkudniowe wydarzenie, w ramach którego od wtorku do piątku staną małe strefy Virtual Dancer z kioskami tanecznymi i grą Just Dance, challengami i konkursami. Do wygrania będą cenne nagrody rzeczowe i pieniężne. Strefy weekendowe powiększone zostaną o scenę, a główną atrakcją będzie możliwość spotkania popularnych twórców z platformy Tik-Tok w strefie meet&greet oraz możliwość zrobienia sobie z nimi zdjęcia, nagrania wspólnego tik-toka, wzięcia autografu czy poznania ich bliżej w sesji Q&A.
W ramach eventu odbędą się taneczne mistrzostwa miast w realu oraz mistrzostwa Polski w warunkach wirtualnych. Rozgrywki offline wyłonią zwycięzców z sześciu największych miast, którzy następnie wezmą udział w weekendowych rywalizacjach z TikTok-owymi idolami. Część online to rywalizacja, w której udział może wziąć każdy, a wygrywa ten, kto zdobędzie największą ilość polubień społeczności na platformie TikTok.
Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, a partnerem strategicznym producent gry Just Dance – Ubisoft.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się: https://atrium-reduta.pl/virtual-dancer-w-atrium-reduta/

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.