Komunikaty PR

Centra Atrium sceną dla rozgrywek Virtual Dancer 2022

2022-10-20  |  14:00
Biuro prasowe

Energetyzująca zabawa, dziesiątki układów tanecznych do największych hitów muzycznych i do tego rytmiczna choreografia – to wszystko czeka na uczestników największego maratonu tanecznego! Przez dwa najbliższe miesiące wybrane centra handlowe należące do Atrium staną się przestrzenią do realizacji tanecznego road show! W sześciu obiektach spółki, w największych miastach w Polsce, rusza Virtual Dancer 2022, którego celem jest dostarczenie świeżych emocji wokół platform Just Dance i TikTok oraz pobudzenie całych rodzin do wspólnej zabawy i aktywnego spędzania czasu. Taneczne rozgrywki, przy użyciu popularnej na całym świecie gry rytmicznej, odbywać się będą offline i online.

Virtual Dancer to taneczne road show, w ramach którego w największych miastach w Polsce odbywają się turnieje w oparciu o grę Just Dance, polegającą na jak najwierniejszym odwzorowaniu ruchów z teledysków popularnych piosenek. Już od 2009 roku ta forma rozrywki angażuje w zabawę kobiety i mężczyzn w każdym wieku na całym świecie. Centra Atrium, będące partnerem wydarzenia, udostępniają przestrzenie swoich galerii do ogólnopolskich rozgrywek w ramach festiwalu i wspierają promocję wydarzenia w swoich kanałach komunikacji. W event zaangażowane są warszawska Reduta, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Molo w Szczecinie oraz Atrium Targówek w Warszawie.

Jako właściciel obiektów handlowych zawsze chętnie partnerujemy różnym ciekawym przedsięwzięciom, aby zainteresować naszych klientów nowymi rozwiązaniami lub produktami na rynku. Nasze centra to świetne miejsca do interakcji między konsumentami a daną marką. Współpraca w ramach Virtual Dancer 2022 cieszy nas tym bardziej, iż jest to event wykorzystujący rozwiązania technologiczne, gaming i ruchową formę rozrywki, a to nasi klienci bardzo lubią. Widzimy, że odwiedzający nasze centra mają silną potrzebę aktywnego i osobistego uczestnictwa w wydarzeniach, dlatego chętnie wychodzimy im naprzeciw mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Trasa tanecznego road show rozpoczęła się w Atrium Reduta, a każdy przystanek w kolejnym centrum to kilkudniowe wydarzenie, w ramach którego od wtorku do piątku staną małe strefy Virtual Dancer z kioskami tanecznymi i grą Just Dance, challengami i konkursami. Do wygrania będą cenne nagrody rzeczowe i pieniężne. Strefy weekendowe powiększone zostaną o scenę, a główną atrakcją będzie możliwość spotkania popularnych twórców z platformy Tik-Tok w strefie meet&greet oraz możliwość zrobienia sobie z nimi zdjęcia, nagrania wspólnego tik-toka, wzięcia autografu czy poznania ich bliżej w sesji Q&A.

W ramach eventu odbędą się taneczne mistrzostwa miast w realu oraz mistrzostwa Polski w warunkach wirtualnych. Rozgrywki offline wyłonią zwycięzców z sześciu największych miast, którzy następnie wezmą udział w weekendowych rywalizacjach z TikTok-owymi idolami. Część online to rywalizacja, w której udział może wziąć każdy, a wygrywa ten, kto zdobędzie największą ilość polubień społeczności na platformie TikTok.

Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, a partnerem strategicznym producent gry Just Dance – Ubisoft.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się: https://atrium-reduta.pl/virtual-dancer-w-atrium-reduta/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.