Centra Atrium sceną dla rozgrywek Virtual Dancer 2022
Energetyzująca zabawa, dziesiątki układów tanecznych do największych hitów muzycznych i do tego rytmiczna choreografia – to wszystko czeka na uczestników największego maratonu tanecznego! Przez dwa najbliższe miesiące wybrane centra handlowe należące do Atrium staną się przestrzenią do realizacji tanecznego road show! W sześciu obiektach spółki, w największych miastach w Polsce, rusza Virtual Dancer 2022, którego celem jest dostarczenie świeżych emocji wokół platform Just Dance i TikTok oraz pobudzenie całych rodzin do wspólnej zabawy i aktywnego spędzania czasu. Taneczne rozgrywki, przy użyciu popularnej na całym świecie gry rytmicznej, odbywać się będą offline i online.
Virtual Dancer to taneczne road show, w ramach którego w największych miastach w Polsce odbywają się turnieje w oparciu o grę Just Dance, polegającą na jak najwierniejszym odwzorowaniu ruchów z teledysków popularnych piosenek. Już od 2009 roku ta forma rozrywki angażuje w zabawę kobiety i mężczyzn w każdym wieku na całym świecie. Centra Atrium, będące partnerem wydarzenia, udostępniają przestrzenie swoich galerii do ogólnopolskich rozgrywek w ramach festiwalu i wspierają promocję wydarzenia w swoich kanałach komunikacji. W event zaangażowane są warszawska Reduta, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Molo w Szczecinie oraz Atrium Targówek w Warszawie.
– Jako właściciel obiektów handlowych zawsze chętnie partnerujemy różnym ciekawym przedsięwzięciom, aby zainteresować naszych klientów nowymi rozwiązaniami lub produktami na rynku. Nasze centra to świetne miejsca do interakcji między konsumentami a daną marką. Współpraca w ramach Virtual Dancer 2022 cieszy nas tym bardziej, iż jest to event wykorzystujący rozwiązania technologiczne, gaming i ruchową formę rozrywki, a to nasi klienci bardzo lubią. Widzimy, że odwiedzający nasze centra mają silną potrzebę aktywnego i osobistego uczestnictwa w wydarzeniach, dlatego chętnie wychodzimy im naprzeciw – mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.
Trasa tanecznego road show rozpoczęła się w Atrium Reduta, a każdy przystanek w kolejnym centrum to kilkudniowe wydarzenie, w ramach którego od wtorku do piątku staną małe strefy Virtual Dancer z kioskami tanecznymi i grą Just Dance, challengami i konkursami. Do wygrania będą cenne nagrody rzeczowe i pieniężne. Strefy weekendowe powiększone zostaną o scenę, a główną atrakcją będzie możliwość spotkania popularnych twórców z platformy Tik-Tok w strefie meet&greet oraz możliwość zrobienia sobie z nimi zdjęcia, nagrania wspólnego tik-toka, wzięcia autografu czy poznania ich bliżej w sesji Q&A.
W ramach eventu odbędą się taneczne mistrzostwa miast w realu oraz mistrzostwa Polski w warunkach wirtualnych. Rozgrywki offline wyłonią zwycięzców z sześciu największych miast, którzy następnie wezmą udział w weekendowych rywalizacjach z TikTok-owymi idolami. Część online to rywalizacja, w której udział może wziąć każdy, a wygrywa ten, kto zdobędzie największą ilość polubień społeczności na platformie TikTok.
Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, a partnerem strategicznym producent gry Just Dance – Ubisoft.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się: https://atrium-reduta.pl/virtual-dancer-w-atrium-reduta/
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.