Komunikaty PR

Centra Atrium sceną dla rozgrywek Virtual Dancer 2022

2022-10-20  |  14:00
Biuro prasowe

Energetyzująca zabawa, dziesiątki układów tanecznych do największych hitów muzycznych i do tego rytmiczna choreografia – to wszystko czeka na uczestników największego maratonu tanecznego! Przez dwa najbliższe miesiące wybrane centra handlowe należące do Atrium staną się przestrzenią do realizacji tanecznego road show! W sześciu obiektach spółki, w największych miastach w Polsce, rusza Virtual Dancer 2022, którego celem jest dostarczenie świeżych emocji wokół platform Just Dance i TikTok oraz pobudzenie całych rodzin do wspólnej zabawy i aktywnego spędzania czasu. Taneczne rozgrywki, przy użyciu popularnej na całym świecie gry rytmicznej, odbywać się będą offline i online.

Virtual Dancer to taneczne road show, w ramach którego w największych miastach w Polsce odbywają się turnieje w oparciu o grę Just Dance, polegającą na jak najwierniejszym odwzorowaniu ruchów z teledysków popularnych piosenek. Już od 2009 roku ta forma rozrywki angażuje w zabawę kobiety i mężczyzn w każdym wieku na całym świecie. Centra Atrium, będące partnerem wydarzenia, udostępniają przestrzenie swoich galerii do ogólnopolskich rozgrywek w ramach festiwalu i wspierają promocję wydarzenia w swoich kanałach komunikacji. W event zaangażowane są warszawska Reduta, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Copernicus w Toruniu, CH Focus w Bydgoszczy, Atrium Molo w Szczecinie oraz Atrium Targówek w Warszawie.

Jako właściciel obiektów handlowych zawsze chętnie partnerujemy różnym ciekawym przedsięwzięciom, aby zainteresować naszych klientów nowymi rozwiązaniami lub produktami na rynku. Nasze centra to świetne miejsca do interakcji między konsumentami a daną marką. Współpraca w ramach Virtual Dancer 2022 cieszy nas tym bardziej, iż jest to event wykorzystujący rozwiązania technologiczne, gaming i ruchową formę rozrywki, a to nasi klienci bardzo lubią. Widzimy, że odwiedzający nasze centra mają silną potrzebę aktywnego i osobistego uczestnictwa w wydarzeniach, dlatego chętnie wychodzimy im naprzeciw mówi Małgorzata Komarczuk, Group Head of Marketing, Atrium European Real Estate.

Trasa tanecznego road show rozpoczęła się w Atrium Reduta, a każdy przystanek w kolejnym centrum to kilkudniowe wydarzenie, w ramach którego od wtorku do piątku staną małe strefy Virtual Dancer z kioskami tanecznymi i grą Just Dance, challengami i konkursami. Do wygrania będą cenne nagrody rzeczowe i pieniężne. Strefy weekendowe powiększone zostaną o scenę, a główną atrakcją będzie możliwość spotkania popularnych twórców z platformy Tik-Tok w strefie meet&greet oraz możliwość zrobienia sobie z nimi zdjęcia, nagrania wspólnego tik-toka, wzięcia autografu czy poznania ich bliżej w sesji Q&A.

W ramach eventu odbędą się taneczne mistrzostwa miast w realu oraz mistrzostwa Polski w warunkach wirtualnych. Rozgrywki offline wyłonią zwycięzców z sześciu największych miast, którzy następnie wezmą udział w weekendowych rywalizacjach z TikTok-owymi idolami. Część online to rywalizacja, w której udział może wziąć każdy, a wygrywa ten, kto zdobędzie największą ilość polubień społeczności na platformie TikTok.

Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, a partnerem strategicznym producent gry Just Dance – Ubisoft.

Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się: https://atrium-reduta.pl/virtual-dancer-w-atrium-reduta/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość” Biuro prasowe
2024-05-07 | 14:20

SOS Wioski Dziecięce startują z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce już od 40 lat opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi, a od 14 lat wspiera także rodziny z wieloma problemami. Z tej okazji organizacja
Media i PR Znaczenie stref brandowych podczas eventów
2024-04-30 | 12:00

Znaczenie stref brandowych podczas eventów

Strefy brandowe, nie tylko wyróżniają markę, ale także angażują i przyciągają uwagę uczestników. Eksperci firmy Warren’s opowiadają jak ważna jest produkcja
Media i PR FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
2024-04-29 | 17:00

FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka

Z czym kojarzy się dom dziecka? Kto w nim mieszka? Na jakie wsparcie mogą liczyć wychowankowie pieczy zastępczej po opuszczeniu placówki opiekuńczo-wychowawczej i o jakiej pracy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.