Komunikaty PR

Centra Gemini Park triumfują na gali PRCH Retail Awards

2022-11-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

XIII edycja nagród PRCH Retail Awards okazała się szczęśliwa nie tylko dla organizatorów, którzy odnotowali rekordową liczbę zgłoszeń - aż 118, ale także dla Gemini Holding. Centra Gemini Park Tychy i Gemini Park Bielsko-Biała zgarnęły dla siebie aż dwie kluczowe nagrody.

Buy&get z Edwardem Dwurnikiem nagrodzone
Ze złotem za kampanię prosprzedażową „Zrób zakupy i odbierz nagrody z motywem obrazu „Tychy” Edwarda Dwurnika” wrócił do domu Gemini Park Tychy. Jury doceniło świeże spojrzenie na formułę akcji buy&get, a także jej oryginalny kontekst. Tworząc upominki, mające premiować klientów, obiekt sięgnął po prawdziwe arcydzieło sztuki współczesnej – obraz „Tychy” zlecony w 2018 r. Edwardowi Dwurnikowi, wybitnemu polskiemu artyście.

Na jego kanwie stworzono serię unikalnych giftów, które klienci mogli odebrać po okazaniu paragonu za zakupy o wartości 100, 300 lub 500 zł. W sumie zaprojektowano aż 9 różnych upominków m.in. parasole, poszetki czy kominy. Nietypowa była także oprawa akcji. Wart kilkaset tysięcy złotych obraz, który pojawił się na gadżetach, wystawiono w jednej ze sklepowych witryn, którą zaaranżowano jak muzeum sztuki. Ekspozycji towarzyszyła także wystawa prac uczniów tyskich szkół, którzy stworzyli prace zainspirowane miastem i stylem Dwurnika.

– Projektując akcję chcieliśmy odejść od standardowej formuły, dając naszym klientom nie tylko upominek za zrobione zakupy, ale kawałek prawdziwego, cennego dzieła sztuki, które przedstawia ich miasto i sąsiedztwo. Zależało nam na tym, aby stworzone gifty budziły ciekawość, a z czasem stały się także pożądanymi przedmiotami kolekcjonerskimi – mówi Aleksandra Zawodzińska, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tychy.

– Wykorzystując dzieło rangi muzealnej, które w dodatku przedstawia nasze miasto, osiągnęliśmy ten efekt. Wzbudziliśmy zainteresowanie tyszan i wielbicieli sztuki, ale także zrealizowaliśmy założony cel sprzedażowy. Klienci biorący udział w akcji zarejestrowali paragony o wartości ponad pół miliona złotych. Łącznie wydaliśmy aż 2 tys. giftów. W miesiącu akcji centrum odnotowało także znaczący wzrost obrotów i footfall’u – dodaje.

Sama akcja pełniła jednak nie tylko rolę prosprzedażową. Fakt, że dzieło Dwurnika pojawiło się w galerii czyniło z niej także akcję o charakterze edukacyjnym. – Zwykle trudno jest połączyć akcję komercyjną z edukacją, nam się to jednak udało. Zaangażowaliśmy mieszkańców regionu w zakupy, ale także na moment staliśmy się galerią sztuki, przybliżając sylwetkę jednego z najważniejszych polskich artystów XX i XXI wieku – dodaje Aleksandra Zawodzińska.

Popularyzacja nauki zaprocentowała
Oryginalne podejście do działań marketingowych zaprocentowało także w Gemini Park Bielsko-Biała, które z tegorocznej gali PRCH Retail Awards wróciło ze „Srebrną Nagrodą” w najbardziej obleganej kategorii „Kampania i Działania CSR obiektu”.

Galerię doceniono za stworzenie innowacyjnego Minicentrum Nauki „Science Point”, które powstało we współpracy z Akademią Techniczno-Humanistyczną w Bielsku-Białej oraz Miastem Bielsko-Biała, a także za sprawą wartej 234 tys. zł dotacji, jaką uczelnia i Gemini Park dostały na ten cel z Ministerstwa Edukacji i Nauki. Jury nagrodziło kreatywność twórców miejsca, a także jego edutaimentowy charakter.

Zwrócono uwagę także na pionierstwo. Tego typu przestrzeń po raz pierwszy powstała w polskiej galerii handlowej. Przez siedem miesięcy - od kwietnia do listopada - odwiedzający Minicentrum mogli znaleźć w nim m.in. mini kino z filmami popularnonaukowymi, a także interaktywną wystawę składającą się z kilkudziesięciu eksponatów, którą zapewniło toruńskie Centrum Nowoczesności „Młyn Wiedzy”. Ekspozycja wymagająca zaangażowania, poświęcona była fizyce dźwięku, falom wodnym i świetlnym.

Ponadto, działalność „Science Point” opierała się także na bezpłatnych warsztatach, lekcjach i wykładach, które kierowano m.in. do przedszkoli, szkół, młodzieży, nauczycieli oraz seniorów. W sumie „Science Point” zrealizował aż 127 różnych aktywności. Program wypełniły zajęcia m.in. z: robotyki, zjawisk fizyczno-chemicznych, matematyki, języków obcych, daktyloskopii, druku 3D czy ekologii.

– Przestrzeń, którą stworzyliśmy wspólnie z naukowcami, studentami i znanymi ośrodkami popularnonaukowymi w Polsce miała na celu przede wszystkim pomóc młodym ludziom w poszerzaniu wiedzy zdobytej w szkole o praktykę, doświadczenie i eksperyment. Dzięki obranej formule inspirowaliśmy, ale także wyjaśnialiśmy najbardziej zawiłe zjawiska w sposób zrozumiały – mówi Marcin Ochmański, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

Projekt okazał się ogromnym sukcesem. – W siedem miesięcy „Science Point” odwiedziło ponad 35 tys. tys. osób, na co wpływ miał m.in. fakt, że wszystkie dostępne tu wystawy i aktywności były bezpłatne. Minicentrum nauki stało się także popularnym celem wycieczek szkolnych, przez pół roku wspierając szkoły w realizacji ich programów. Co ważne, dzięki przedsięwzięciu pokazaliśmy, że galeria handlowa może daleko wykraczać poza swoje tradycyjne funkcje, stając się także społeczną przestrzenią eduzabawy – wylicza.

Jednak nie tylko formuła zwróciła uwagę organizatorów konkursy PRCH Retail Awards. Minicentrum nauki to pierwszy w Polsce przykład, jak partnerska współpraca między galerią, uczelnią i miastem, może doprowadzić do powstania ważnego dla regionu ośrodka popularyzującego wiedzę i naukę. Pod tym względem jest to modelowy przykład realizacji tzw. „Złotego Trójkąta” współpracy, w ramach którego na rzecz społeczności lokalnej współpracują ze sobą – biznes, nauka i samorząd.

 

 

 

Źródło: Gemini Holding/Guarana PR

Gemini Holding Sp. z o.o. to wielokrotnie nagradzana, zorientowana na nowoczesne inwestycje polska firma deweloperska, która od blisko 30 lat z sukcesem rozwija swoje portfolio, a także wspiera największych graczy rynkowych w realizacji inwestycji. Od ponad dekady Gemini Holding rozwija własne portfolio, tworząc sieć centrów handlowych Gemini Park. Do aktywów będących własnością firmy należą dziś 3 obiekty – Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Tychy. W sumie holding skupia w swoich rękach 131 000 m kw. GLA powierzchni handlowej. Firma wyróżniana nagrodami m.in. European Property Awards, Eurobuild Awards, PRCH Retail Awards i CEE Retail Award.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Grupa Good One poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Getaway Biuro prasowe
2023-01-31 | 16:00

Grupa Good One poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Getaway

Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego
Media i PR 19 Południk rozpoczyna współpracę z marką Corny
2023-01-31 | 13:15

19 Południk rozpoczyna współpracę z marką Corny

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.  Do zadań agencji należy m.in. opracowanie
Media i PR Cofidis Polska zagra z Moto Orkiestrą
2023-01-27 | 12:00

Cofidis Polska zagra z Moto Orkiestrą

Cofidis Polska dołączył do grona partnerów 19. Finału warszawskiej Moto Orkiestry! Tym samym firma będzie wspierać ogólnopolski 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

ESG stymuluje rozwój zielonej transformacji. PGE planuje wielomiliardowe inwestycje w OZE i dystrybucję

W ramach transformacji energetycznej PGE zrealizuje w najbliższych latach potężne, wielomiliardowe inwestycje w OZE i dystrybucję, ale  aby ułatwić pozyskiwanie finansowania na te inwestycje  musi w większym stopniu odpowiedzieć na oczekiwania instytucji, które będą je współfinansować. – Musimy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom związanym z realizacją ścieżki dekarbonizacji oraz wplataniem elementów ESG w strategię biznesową – zaznacza Filip Osadczuk, pełnomocnik zarządu ds. ESG oraz dyrektor Departamentu Relacji Inwestorskich i ESG w PGE Polskiej Grupie Energetycznej.

Handel

Sektor handlu atrakcyjny dla pracowników. Najbardziej poszukiwani są kierowcy i przedstawiciele handlowi

W handlu, zarówno detalicznym, jak i hurtowym, pracuje nawet 2 mln osób. Na tle innych sektorów w stosunkowo najmniejszym stopniu odczuwa on brak rąk do pracy. W przypadku dużych podmiotów pracowników przyciągają łatwość dostępu i możliwość doskonalenia swoich umiejętności oraz wiele ścieżek awansu w ramach organizacji. Dlatego często wiążą się z takim pracodawcą na wiele lat.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi. To duże wyzwanie pod kątem cyberbezpieczeństwa

Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną inteligencją, to pojawiają się obawy o jej nieetyczne wykorzystanie, np. w cyberatakach czy tworzeniu bardzo wiarygodnych fake newsów. Te ryzyka nie zagrożą jednak rozwojowi takich rozwiązań i ich wdrażaniu na masową skalę. Rynek technologii przetwarzania języka naturalnego do końca dekady wzrośnie niemal dwudziestokrotnie.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.