Challengers - nowy projekt Publicon Sport
Rynek marketingu sportowego w Polsce wciąż ma ogromny potencjał wzrostu. Nie zadzieje się to jednak bez wzrostu kompetencji biznesowych i promocyjnych wśród zawodników. Challengers to usługa dla sportowców indywidualnych i drużyn łącząca wsparcie promocyjne, medialne i w pozyskiwaniu sponsorów. “Dziś za największymi sportowcami stają całe zespoły gwarantujące wsparcie w tych obszarach - my chcemy, żeby na takie wsparcie mógł liczyć każdy sportowiec” - mówi Anna Małys, liderka projektu.
W ramach Challengers sportowcy mają zagwarantowane wsparcie w rozwoju medialnym, social mediowym i biznesowym. Agencja przygotowuje też materiały sponsorskie i aktywnie poszukuje partnerów, oferując im nie tylko “ekspozycje” logo ale przede wszystkim wpisanie w szerszy kontekst i aktywacje sponsoringowe. Jest kilka pakietów cenowych i możliwości - żeby ta usługa była dostępna także dla początkujących sportowców.
Chcemy, aby polscy sportowcy stali się rozpoznawalni na arenie międzynarodowej i zdobyli silną, pozytywną reputację. Wierzymy, że skuteczny marketing sportowy nie polega tylko na pozyskiwaniu sponsorów, ale na tworzeniu autentycznych i inspirujących historii, które przyciągają uwagę mediów i fanów.
“Gdy rozwijaliśmy Publicon Sport, zaczęło się do nas zgłaszać wielu sportowców. Jesteśmy dużym zespołem, z doświadczeniem w złożonych projektach, trudno było przełożyć to doświadczenie na małe projekty. Dlatego zbudowaliśmy osobny biznesowy unit” - mówi Szymon Sikorski, Prezes spółek z grupy Publicon.
“Nasza praca na rzecz sportu zaczęła się od pomagania sportowcom, którzy tego szczególnie potrzebują. Podnoszenie ich kompetencji w obszarze komunikacji i sponsoringu to coś, co czujemy jako misję. Dlatego bardzo cieszymy się na start tego projektu”
Za projektem stoi Publicon Sport - partner marketingowy PZPN oraz agencja specjalizująca się w sponsoringu i rozwoju biznesowym poprzez sport, Publicon - agencja PR i komunikacji, obecna od 18 lat na rynku, a także zespół portalu TheSport. Projekt prowadzi Anna Małys - była sportsmenka, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Specjalizuje się w obszarach takich jak sponsoring oraz marketing z udziałem influencerów na poziomie międzynarodowym.

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.