Challengers - nowy projekt Publicon Sport
Rynek marketingu sportowego w Polsce wciąż ma ogromny potencjał wzrostu. Nie zadzieje się to jednak bez wzrostu kompetencji biznesowych i promocyjnych wśród zawodników. Challengers to usługa dla sportowców indywidualnych i drużyn łącząca wsparcie promocyjne, medialne i w pozyskiwaniu sponsorów. “Dziś za największymi sportowcami stają całe zespoły gwarantujące wsparcie w tych obszarach - my chcemy, żeby na takie wsparcie mógł liczyć każdy sportowiec” - mówi Anna Małys, liderka projektu.
W ramach Challengers sportowcy mają zagwarantowane wsparcie w rozwoju medialnym, social mediowym i biznesowym. Agencja przygotowuje też materiały sponsorskie i aktywnie poszukuje partnerów, oferując im nie tylko “ekspozycje” logo ale przede wszystkim wpisanie w szerszy kontekst i aktywacje sponsoringowe. Jest kilka pakietów cenowych i możliwości - żeby ta usługa była dostępna także dla początkujących sportowców.
Chcemy, aby polscy sportowcy stali się rozpoznawalni na arenie międzynarodowej i zdobyli silną, pozytywną reputację. Wierzymy, że skuteczny marketing sportowy nie polega tylko na pozyskiwaniu sponsorów, ale na tworzeniu autentycznych i inspirujących historii, które przyciągają uwagę mediów i fanów.
“Gdy rozwijaliśmy Publicon Sport, zaczęło się do nas zgłaszać wielu sportowców. Jesteśmy dużym zespołem, z doświadczeniem w złożonych projektach, trudno było przełożyć to doświadczenie na małe projekty. Dlatego zbudowaliśmy osobny biznesowy unit” - mówi Szymon Sikorski, Prezes spółek z grupy Publicon.
“Nasza praca na rzecz sportu zaczęła się od pomagania sportowcom, którzy tego szczególnie potrzebują. Podnoszenie ich kompetencji w obszarze komunikacji i sponsoringu to coś, co czujemy jako misję. Dlatego bardzo cieszymy się na start tego projektu”
Za projektem stoi Publicon Sport - partner marketingowy PZPN oraz agencja specjalizująca się w sponsoringu i rozwoju biznesowym poprzez sport, Publicon - agencja PR i komunikacji, obecna od 18 lat na rynku, a także zespół portalu TheSport. Projekt prowadzi Anna Małys - była sportsmenka, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Specjalizuje się w obszarach takich jak sponsoring oraz marketing z udziałem influencerów na poziomie międzynarodowym.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.
Konsument
Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich
W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciu–dziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.
Zdrowie
Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych
W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.