Challengers - nowy projekt Publicon Sport
Rynek marketingu sportowego w Polsce wciąż ma ogromny potencjał wzrostu. Nie zadzieje się to jednak bez wzrostu kompetencji biznesowych i promocyjnych wśród zawodników. Challengers to usługa dla sportowców indywidualnych i drużyn łącząca wsparcie promocyjne, medialne i w pozyskiwaniu sponsorów. “Dziś za największymi sportowcami stają całe zespoły gwarantujące wsparcie w tych obszarach - my chcemy, żeby na takie wsparcie mógł liczyć każdy sportowiec” - mówi Anna Małys, liderka projektu.
W ramach Challengers sportowcy mają zagwarantowane wsparcie w rozwoju medialnym, social mediowym i biznesowym. Agencja przygotowuje też materiały sponsorskie i aktywnie poszukuje partnerów, oferując im nie tylko “ekspozycje” logo ale przede wszystkim wpisanie w szerszy kontekst i aktywacje sponsoringowe. Jest kilka pakietów cenowych i możliwości - żeby ta usługa była dostępna także dla początkujących sportowców.
Chcemy, aby polscy sportowcy stali się rozpoznawalni na arenie międzynarodowej i zdobyli silną, pozytywną reputację. Wierzymy, że skuteczny marketing sportowy nie polega tylko na pozyskiwaniu sponsorów, ale na tworzeniu autentycznych i inspirujących historii, które przyciągają uwagę mediów i fanów.
“Gdy rozwijaliśmy Publicon Sport, zaczęło się do nas zgłaszać wielu sportowców. Jesteśmy dużym zespołem, z doświadczeniem w złożonych projektach, trudno było przełożyć to doświadczenie na małe projekty. Dlatego zbudowaliśmy osobny biznesowy unit” - mówi Szymon Sikorski, Prezes spółek z grupy Publicon.
“Nasza praca na rzecz sportu zaczęła się od pomagania sportowcom, którzy tego szczególnie potrzebują. Podnoszenie ich kompetencji w obszarze komunikacji i sponsoringu to coś, co czujemy jako misję. Dlatego bardzo cieszymy się na start tego projektu”
Za projektem stoi Publicon Sport - partner marketingowy PZPN oraz agencja specjalizująca się w sponsoringu i rozwoju biznesowym poprzez sport, Publicon - agencja PR i komunikacji, obecna od 18 lat na rynku, a także zespół portalu TheSport. Projekt prowadzi Anna Małys - była sportsmenka, która posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży marketingu sportowego. Specjalizuje się w obszarach takich jak sponsoring oraz marketing z udziałem influencerów na poziomie międzynarodowym.
McCANN Poland ponownie w gronie najbardziej kreatywnych agencji
Nobilia prezentuje Świąteczny Katalog 2024
15 lat DlaSpania na polskim rynku: Innowacyjne podejście do snu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Prawo
Polska prezydencja w Radzie UE będzie szansą na kształtowanie polityki gospodarczej Unii. Przedsiębiorcy mają swoje oczekiwania
Poprawa otoczenia prawnego, uproszczenie regulacji, likwidacja protekcjonizmu w poszczególnych krajach członkowskich wobec innych rynków UE, ale też budowanie otoczenia sprzyjającego rozwojowi innowacji i nowoczesnego rynku technologicznego – to główne postulaty Federacji Przedsiębiorców Polskich wobec nadchodzącej polskiej prezydencji w Radzie UE. Wszystkie te elementy mają wzmocnić konkurencyjność unijnych firm i przemysłu na arenie międzynarodowej, gdzie dziś przegrywają wyścig z USA i Azją.
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.