ContentHouse tworzy strategię content marketingową dla marki Bausch+Lomb

Krzysztof Dąbrowa
ContentHouse
Podole 60
30-394 Kraków
krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl| |krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl
+48 781 991 112
www.contenthouse.pl
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
W ramach realizowanych działań ContentHouse zadbał o stworzenie kompleksowej strategii content marketingowej. Zespół agencji odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym oraz kreację grafik i materiałów multimedialnych.
Dla marki Bausch+Lomb, producenta soczewek kontaktowych i akcesoriów optycznych, realizowana będzie także usługa AI Content Experience. W jej ramach uruchomiony zostanie chatbot, będący kanałem publikacji treści, zaprogramowany do komunikacji z sektorem bezpośrednich odbiorców (B2C) oraz dystrybutorem produktów (B2B). Aktywności będą oparte na szerokiej edukacji i promocji, w szczególności dedykowanej programowi lojalnościowemu ultrabenefit.pl. Ponadto zaplanowano działania wspierające promocję treści związane z aktywizacją reklamy remarketingowej w ramach Google Ads.
Dla Bausch+Lomb przygotowaliśmy ambitne rozwiązania content marketingowe, które przez odpowiednią ścieżkę edukacyjną konwertują w efekty sprzedażowe. W ramach tego projektu stworzyliśmy dedykowany zespół wykwalifikowanych dziennikarzy. Realizowane przez nas działania z zakresu marketingu treści będą wspierane automatyzacją, m.in. z wykorzystaniem chatbota, jakiego rolą będzie indywidualne doradzanie odbiorcom marki. To narzędzia pozwolające nam skutecznie realizować cele komunikacyjne i strategiczne Bausch+Lomb – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.
Po stronie ContentHouse działania przeprowadzane będą przez zespół content marketingowy, prowadzony przez PR & Content Marketing Managera Michała Grzebyka, przy udziale Content Specialist, Sylwii Paszyny. Za planowanie i zakup mediów zadba Media Manager, Michał Bednarczyk. Będzie on również odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązania AI Content Experience. Współpracę z Klientem koordynuje Account Executive, Jolanta Gwóźdź.
Współpraca Bausch Health Poland sp. z o.o., właściciela marki Bausch+Lomb, z agencją ContentHouse zaplanowana została na dwa lata, począwszy od wiosny 2020 roku.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.