Komunikaty PR

ContentHouse tworzy strategię content marketingową dla marki Bausch+Lomb

2020-07-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Dąbrowa
ContentHouse

Podole 60
30-394 Kraków
krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl| |krzysztof.dabrowa|contenthouse.pl
‭+48 781 991 112‬
www.contenthouse.pl
Do pobrania Inf.pras ( 12.05 MB )

Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.

W ramach realizowanych działań ContentHouse zadbał o stworzenie kompleksowej strategii content marketingowej. Zespół agencji odpowiada za tworzenie specjalistycznych treści o charakterze edukacyjnym oraz kreację grafik i materiałów multimedialnych.

Dla marki Bausch+Lomb, producenta soczewek kontaktowych i akcesoriów optycznych, realizowana będzie także usługa AI Content Experience. W jej ramach uruchomiony zostanie chatbot, będący kanałem publikacji treści, zaprogramowany do komunikacji z sektorem bezpośrednich odbiorców (B2C) oraz dystrybutorem produktów (B2B). Aktywności będą oparte na szerokiej edukacji i promocji, w szczególności dedykowanej programowi lojalnościowemu ultrabenefit.pl. Ponadto zaplanowano działania wspierające promocję treści związane z aktywizacją reklamy remarketingowej w ramach Google Ads.

Dla Bausch+Lomb przygotowaliśmy ambitne rozwiązania content marketingowe, które przez odpowiednią ścieżkę edukacyjną konwertują w efekty sprzedażowe. W ramach tego projektu stworzyliśmy dedykowany zespół wykwalifikowanych dziennikarzy. Realizowane przez nas działania z zakresu marketingu treści będą wspierane automatyzacją, m.in. z wykorzystaniem chatbota, jakiego rolą będzie indywidualne doradzanie odbiorcom marki. To narzędzia pozwolające nam skutecznie realizować cele komunikacyjne i strategiczne Bausch+Lomb – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse.

Po stronie ContentHouse działania przeprowadzane będą przez zespół content marketingowy, prowadzony przez PR & Content Marketing Managera Michała Grzebyka, przy udziale Content Specialist, Sylwii Paszyny. Za planowanie i zakup mediów zadba Media Manager, Michał Bednarczyk. Będzie on również odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązania AI Content Experience. Współpracę z Klientem koordynuje Account Executive, Jolanta Gwóźdź.

Współpraca Bausch Health Poland sp. z o.o., właściciela marki Bausch+Lomb, z agencją ContentHouse zaplanowana została na dwa lata, począwszy od wiosny 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ContentHouse
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.