Komunikaty PR

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”

2022-10-07  |  10:00
Biuro prasowe

Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami prezentowymi, dając czas na coś przyjemnego z samego rana.

Akcja ma na celu promowanie chlebów tostowych Dan Cake w różnych wariantach - pszennym, pełnoziarnistym oraz maślanym - a tym samym budowanie wokół nich świadomości produktowej wśród konsumentów. 

Konkurs oparty jest o wirtualny generator pochlebstw, znajdujący się na stronie aktywacji: www.SchlebianieNaSniadanie.pl. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak sprzęt AGD marki Ariete, karty podarunkowe Homla czy zestawy produktów Dan Cake. 

–  Konkurs oparty na kreatywnej aktywności uczestników zabawy to model, którego formuła jest już sprawdzona i który świetnie angażuje konsumentów. Twórcze zadania dobrze odzwierciedlają też naturę naszych produktów, zwłaszcza Chlebów Tostowych w różnych wariantach.  Można z nich bowiem nie tylko tworzyć wartościowe śniadania czy przekąski, łącząc je z ulubionymi dodatkami, ale także pobudzać wodze fantazji poprzez smakowite, kuchenne eksperymenty na ich bazie. Zależy nam na tym, by odbiorcy kampanii bliżej zapoznali się z produktami wchodzącymi w skład naszego śniadaniowego portfolio. A naprawdę warto, ponieważ Chleby Tostowe Dan Cake mają krótkie składy oraz wypiekane są na naturalnym zakwasie i bez dodatku konserwantów. Wygoda ich użycia zapewnia także oszczędność czasu, który dzięki temu możemy przeznaczyć na to, na co zwykle go nie mamy, w myśl promowanej przez nas idei „Daj sobie czas” – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake.

Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=GVzFyCwhA1w

Uruchomiona została także kampania w Google Ads oraz emisja kreacji rich mediowych.

Na potrzeby kampanii była również zrealizowana zdjęciowa sesja aranżacyjna, której efekty pojawią się m. in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące właśnie na pieczywie tostowym.

W ramach kampanii w stacjach RMF Maxxx i Złote Przeboje będą także emitowane spoty radiowe, o zasięgu ogólnopolskim. RMF Maxxx zorganizuje dodatkowo sponsorowany przez Dan Cake konkurs antenowy pod hasłem "Poranne schlebianie", w którym uczestnicy będą pojedynkować się na kreatywne pochlebstwa.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiedzialna jest agencja Ancymony. Kreacje rich mediowe opracowało studio animacyjne Trzask, a sesja zdjęciowa została zrealizowana przez duet Kamil Krajewski (foto) oraz Gabriela Sowa (food styling i przepisy). 

Kampania potrwa od 7 października do 6 listopada br. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:

www.SchlebianienaSniadanie.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.