Komunikaty PR

Dan Cake daje wolne od obowiązków

2022-08-30  |  12:00
Biuro prasowe

 

Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych. 

Konkurs oparty jest o generator usprawiedliwień, znajdujący się na stronie www.BuleczkiMleczne.pl. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne wymówki, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak iPady, Apple Watche, karty podarunkowe do Empiku czy zestawy produktów Dan Cake. 

–  Nasi konsumenci cenią wartość swojego czasu i tym samym produkty, które ułatwiają życie, zwłaszcza podczas zagonionych poranków. Bułeczki Mleczne Dan Cake sprawdzają się nie tylko jako wszechstronna baza udanego śniadania, ale także jako produkt, dzięki któremu możemy zaoszczędzić trochę czasu i przeznaczyć go na ulubione zajęcia. Dodatkowo w ramach aktywacji, która przypada na początek roku szkolnego, postanowiliśmy w humorystyczny i trochę sentymentalny sposób nawiązać do motywu szkolnych usprawiedliwień, zachęcając uczestników do złapania dystansu do tej codziennej gonitwy. Akcja „Wolne od obowiązków” dobrze wpisuje się także w promowaną przez nas ideę „Daj Sobie Czas”, opierającą się na atrybutach naszych produktów, ale także doskonale adresującą oczekiwania odbiorców, którzy mocno wierzą, że w życiu liczą się relacje oraz drobne momenty i to właśnie one tworzą nasze najlepsze wspomnienia – wyjaśnia Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake.

Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, na kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pCEaOwPYLng&feature=youtu.be

W ramach aktywacji prowadzone będą także niestandardowe działania wpisujące się w jej humorystyczny kontekst: w ogólnopolskim dzienniku Fakt oraz w ASZ Dzienniku ukażą się dwa natywne artykuły nawiązujące do tematyki konkursu, a influencer znany jako Suchar Codzienny, będzie promował go w swoich kanałach społecznościowych. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową odpowiedzialna jest agencja Ancymony

Kampania potrwa od 30 sierpnia do 30 września br. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:

www.BuleczkiMleczne.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.