Dan Cake daje wolne od obowiązków
Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych.
Konkurs oparty jest o generator usprawiedliwień, znajdujący się na stronie www.BuleczkiMleczne.pl. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne wymówki, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak iPady, Apple Watche, karty podarunkowe do Empiku czy zestawy produktów Dan Cake.
– Nasi konsumenci cenią wartość swojego czasu i tym samym produkty, które ułatwiają życie, zwłaszcza podczas zagonionych poranków. Bułeczki Mleczne Dan Cake sprawdzają się nie tylko jako wszechstronna baza udanego śniadania, ale także jako produkt, dzięki któremu możemy zaoszczędzić trochę czasu i przeznaczyć go na ulubione zajęcia. Dodatkowo w ramach aktywacji, która przypada na początek roku szkolnego, postanowiliśmy w humorystyczny i trochę sentymentalny sposób nawiązać do motywu szkolnych usprawiedliwień, zachęcając uczestników do złapania dystansu do tej codziennej gonitwy. Akcja „Wolne od obowiązków” dobrze wpisuje się także w promowaną przez nas ideę „Daj Sobie Czas”, opierającą się na atrybutach naszych produktów, ale także doskonale adresującą oczekiwania odbiorców, którzy mocno wierzą, że w życiu liczą się relacje oraz drobne momenty i to właśnie one tworzą nasze najlepsze wspomnienia – wyjaśnia Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake.
Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, na kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pCEaOwPYLng&feature=youtu.be
W ramach aktywacji prowadzone będą także niestandardowe działania wpisujące się w jej humorystyczny kontekst: w ogólnopolskim dzienniku Fakt oraz w ASZ Dzienniku ukażą się dwa natywne artykuły nawiązujące do tematyki konkursu, a influencer znany jako Suchar Codzienny, będzie promował go w swoich kanałach społecznościowych.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową odpowiedzialna jest agencja Ancymony.
Kampania potrwa od 30 sierpnia do 30 września br. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:
www.BuleczkiMleczne.pl

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.