Komunikaty PR

Dan Cake daje wolne od obowiązków

2022-08-30  |  12:00
Biuro prasowe

 

Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką. Pod hasłem „Wolne od obowiązków” zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. Akcja ma na celu budowanie świadomości wokół sztandarowych produktów śniadaniowych marki, jakimi są bułeczki mleczne w różnych wariantach smakowych. 

Konkurs oparty jest o generator usprawiedliwień, znajdujący się na stronie www.BuleczkiMleczne.pl. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne wymówki, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak iPady, Apple Watche, karty podarunkowe do Empiku czy zestawy produktów Dan Cake. 

–  Nasi konsumenci cenią wartość swojego czasu i tym samym produkty, które ułatwiają życie, zwłaszcza podczas zagonionych poranków. Bułeczki Mleczne Dan Cake sprawdzają się nie tylko jako wszechstronna baza udanego śniadania, ale także jako produkt, dzięki któremu możemy zaoszczędzić trochę czasu i przeznaczyć go na ulubione zajęcia. Dodatkowo w ramach aktywacji, która przypada na początek roku szkolnego, postanowiliśmy w humorystyczny i trochę sentymentalny sposób nawiązać do motywu szkolnych usprawiedliwień, zachęcając uczestników do złapania dystansu do tej codziennej gonitwy. Akcja „Wolne od obowiązków” dobrze wpisuje się także w promowaną przez nas ideę „Daj Sobie Czas”, opierającą się na atrybutach naszych produktów, ale także doskonale adresującą oczekiwania odbiorców, którzy mocno wierzą, że w życiu liczą się relacje oraz drobne momenty i to właśnie one tworzą nasze najlepsze wspomnienia – wyjaśnia Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake.

Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, na kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pCEaOwPYLng&feature=youtu.be

W ramach aktywacji prowadzone będą także niestandardowe działania wpisujące się w jej humorystyczny kontekst: w ogólnopolskim dzienniku Fakt oraz w ASZ Dzienniku ukażą się dwa natywne artykuły nawiązujące do tematyki konkursu, a influencer znany jako Suchar Codzienny, będzie promował go w swoich kanałach społecznościowych. 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez dom produkcyjny Film Produkcja, a za budowanie zasięgów i kampanię mediową odpowiedzialna jest agencja Ancymony

Kampania potrwa od 30 sierpnia do 30 września br. Regulamin i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji:

www.BuleczkiMleczne.pl

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.