Komunikaty PR

DIMAQ UNI – przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń!

2020-07-13  |  11:00

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ. Termin nadsyłania zgłoszeń został przedłużony o 2 tygodnie – do 16 sierpnia br.

Zawiadamiamy, że w związku z odbywającymi się pracami serwisowymi na stronie: www.dimaquni.com, mogły występować problemy z dostarczaniem zgłoszeń konkursowych z formularza zamieszczonego na tej stronie. Uprzejmie prosimy o kontakt osoby, które swoje zgłoszenia wysłały w terminie 10 czerwca – 9 lipca w celu upewnienia się, że zgłoszenie do nas dotarło (kontakt@dimaq.eu). Za utrudnienia bardzo przepraszamy i pragnąc je zrekompensować przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń o 2 tygodnie – do 16 sierpnia br. Dalsza część harmonogramu pozostaje bez zmian.

Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego. Konkurs otwarty jest także dla autorów prac studiów podyplomowych. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
  •  Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ

Harmonogram konkursu

  • do 16.08.2020 – zgłaszanie prac
  • 17.08.2020 – 15.09.2020 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 17.09.2020 – 05.10.2020 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 05.10.2020 – ogłoszenie wyników

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.