Dorota Haller przewodniczącą jury EFFIE 2022 w kategorii ESG Influence
Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Coroczne wydarzenie organizowane jest w 50 krajach, w tym od ponad 20 lat w Polsce. Kandydatury można zgłaszać w 12 kategoriach, a najlepsze projekty wyłoni łącznie aż 190 polskich specjalistek i specjalistów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich jest Dorota Haller, która od lat związana jest z Effie jako jurorka i laureatka wielu nagród. Wraz z partnerami ze współpracujacych agencji otrzymała m.in.: dla Huawei złoto za long term marketing excellence oraz złoto w kategorii react and defend. Jurorka w tym roku poprowadzi obrady grupy IX - ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service.
- Bardzo dziękuję Komitetowi Organizacyjnemu i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej za zaufanie. To dla mnie ogromny zaszczyt przewodniczyć jury w kategorii ESG Influence, Equality, Non - Profit & Public Service. Są to tematy mi szczególnie bliskie - równość płci jest dla mnie niezwykle ważna i zajmuję się tym zagadnieniem społecznie od wielu lat. Effie Awards to wyjątkowy konkurs, któremu towarzyszą wyjątkowe emocje. Poznałam je zarówno od strony uczestniczki, jak i jurorki. Cieszę się na samą myśl o dyskusjach na temat nadesłanych kampanii, w znamienitym gronie jurorskim – komentuje Dorota Haller, dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group.
Termin zgłaszania kampanii do nagród Effie 2022 mija 11 lipca. Wyróżnione kampanie zostaną zaprezentowane na gali finałowej 8 listopada, w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. Organizatorem Effie Awards w Polsce wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.