Dorota Haller przewodniczącą jury EFFIE 2022 w kategorii ESG Influence
Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Coroczne wydarzenie organizowane jest w 50 krajach, w tym od ponad 20 lat w Polsce. Kandydatury można zgłaszać w 12 kategoriach, a najlepsze projekty wyłoni łącznie aż 190 polskich specjalistek i specjalistów z branży marketingu i reklamy. Wśród nich jest Dorota Haller, która od lat związana jest z Effie jako jurorka i laureatka wielu nagród. Wraz z partnerami ze współpracujacych agencji otrzymała m.in.: dla Huawei złoto za long term marketing excellence oraz złoto w kategorii react and defend. Jurorka w tym roku poprowadzi obrady grupy IX - ESG Influence, Quality, Non Profit & Public Service.
- Bardzo dziękuję Komitetowi Organizacyjnemu i Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej za zaufanie. To dla mnie ogromny zaszczyt przewodniczyć jury w kategorii ESG Influence, Equality, Non - Profit & Public Service. Są to tematy mi szczególnie bliskie - równość płci jest dla mnie niezwykle ważna i zajmuję się tym zagadnieniem społecznie od wielu lat. Effie Awards to wyjątkowy konkurs, któremu towarzyszą wyjątkowe emocje. Poznałam je zarówno od strony uczestniczki, jak i jurorki. Cieszę się na samą myśl o dyskusjach na temat nadesłanych kampanii, w znamienitym gronie jurorskim – komentuje Dorota Haller, dyrektorka marketingu, Komunikacji i Digital w polskim oddziale Huawei Consumer Business Group.
Termin zgłaszania kampanii do nagród Effie 2022 mija 11 lipca. Wyróżnione kampanie zostaną zaprezentowane na gali finałowej 8 listopada, w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie. Organizatorem Effie Awards w Polsce wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.