Komunikaty PR

Eksperci doceniają skuteczność digitalowej strategii DHL

2022-12-05  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Logistyka to krwioobieg biznesu i jeden z najważniejszych partnerów rewolucji cyfrowej, widocznej przede wszystkim w branży e-commerce. Specyfika branży logistycznej to wysoka innowacyjność, dynamika procesów i koncentracja na potrzebach klienta. By im sprostać, niezbędna jest odpowiednia strategia, oparta na rozwiązaniach cyfrowych. Działalność DHL Parcel jest doceniana w różnych obszarach, czego potwierdzeniem są nagrody i wyróżnienia, którymi firma jest honorowana. W ostatnim czasie jury konkursów i plebiscytów: Digital Excellence Awards, Operator Logistyczny oraz Symbol 2022 doceniło działania firmy w obszarze ESG, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie digitalizacji.

- Digitalizacja, e-commerce i zrównoważony rozwój to istotne elementy naszej strategii. Ich wspólnym mianownikiem jest jakość, efektywność i satysfakcja naszych klientów. Klienci coraz chętniej kupują on-line, a przedsiębiorcy, sprzedający w sieci, rozwijają swoje biznesy, prowadząc ekspansję na rynki zagraniczne. Wciąż rosnąca branża e-commerce potrzebuje nowoczesnych i doskonale działających rozwiązań. DHL Parcel jest ekspertem w tej dziedzinie. Z powodzeniem wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie. Świat e-handlu wiąże się z digitalizacją na każdym etapie procesu.  Dlatego stawiamy na cyfrowe rozwiązania dla naszych klientów. Integracja technologii w procesach i usługach DHL pozwala nam skutecznie odpowiadać  na potrzeby klientów oraz wspierać efektywność operacyjną i kosztową. Rozwiązania takie jak: wygodne zwroty, sieć OOH złożona z punktów POP i automatów POP BOX,  platforma do nadawania paczek paczking.pl, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz trak&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań i usprawnień, które rozwijają nasz biznes. Jesteśmy jednak świadomi, że rozwój musi iść w parze z odpowiedzialnością – za pracowników, klientów, otoczenie biznesowe. Dlatego, w naszej strategii bardzo ważną rolę odgrywa ESG i inwestycje z tym związane obejmujące m.in. wprowadzanie i efektywne wykorzystywanie  inteligentnych systemów sortujących oszczędzających energię elektryczną, rozwój zielonej floty, czy działania związane z paper & labelless solution. Wyróżnienie w kategorii Najlepszy dostawca usług logistycznych dla e-commerce, Symbol Zrównoważonego Rozwoju, czy Digital Excellence of the Year dowodzą, że nasze działania zostają dostrzeżone i docenione przez środowisko biznesowe i ekspertów. Nagrody w tak prestiżowych konkursach i plebiscytach to dla nas wyróżnienie i impuls do dalszej pracy. Najwyższą jakość buduje się każdego dnia, a przyszłość naszego biznesu zaczyna się dzisiaj – komentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel.

Digitalizacja przepływu gotówki

Projekt DHL Parcel „Digital cash” zdobył nagrodę i tytuł Digital Excellence of the Year w kategorii Operational Efficiency, w konkursie organizowanym przez Digital Excellence i Cionet.

Celem nagrodzonego projektu było stworzenie rozwiązania w 100% digitalizującego przepływ gotówki, likwidację fizycznych kas i pełną transparentność stanu gotówki. W projekt zaangażowanych zostało 5000 kurierów, którzy procesują blisko 7 miliardów zł w ciągu roku.

Digital Excellence to konkurs, który promuje liderów cyfrowych przemian, a najlepsze projekty są wybierane i analizowane przez ponad dwudziestu CEO i członków zarządów wiodących firm działających na polskim rynku .

Usługi logistyczne dla e-commerce

DHL Parcel został wyróżniony również w kategorii Najlepszy Dostawca Usług Logistycznych
w e-commerce w programie badawczym „Operator Logistyczny 2022” za rozwiązania dla
e-commerce, kompleksowość oferty, jakość i obsługę klienta.

Operator Logistyczny Roku to prestiżowe, niezależne badanie satysfakcji klientów firm z branży TSL, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics. Ocenie poddawanych jest wiele elementów m.in. potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, standard obsługi oraz pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów.

Odpowiedzialny biznes

Za działalność w obszarze ochrony środowiska i troski o zrównoważony rozwój DHL Parcel otrzymał tytuł Symbol Zrównoważonego Rozwoju 2022. Nagroda przyznawana jest w programie Monitora Biznesu i Monitora Rynkowego od 2011 roku. To wyróżnienie, które otrzymują firmy i instytucje godne naśladowania, wyróżniające się innowacyjnym podejściem do kwestii związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, świadczące usługi na najwyższym poziomie oraz dbające o środowisko i dobro mieszkańców swojego regionu.


Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka Biuro prasowe
2024-07-16 | 11:00

Bubble Tea w KFC! Hit lata już na was czeka

Bubble Tea debiutuje w KFC! Każde wakacje zasługują na swój muzyczny hit, który będzie przywoływał najlepsze wspomnienia z tego radosnego okresu. W KFC nie zabraknie w tym roku
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania
Media i PR Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.
2024-07-01 | 13:00

Konkurs PR WINGS startuje już po raz 4.

We wtorek 25 czerwca 2024 r. rusza przyjmowanie zgłoszeń do 4. edycji konkursu polskiej branży Public Relations PR WINGS. Organizator – Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.