Komunikaty PR

Eksperci doceniają skuteczność digitalowej strategii DHL

2022-12-05  |  13:45
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Logistyka to krwioobieg biznesu i jeden z najważniejszych partnerów rewolucji cyfrowej, widocznej przede wszystkim w branży e-commerce. Specyfika branży logistycznej to wysoka innowacyjność, dynamika procesów i koncentracja na potrzebach klienta. By im sprostać, niezbędna jest odpowiednia strategia, oparta na rozwiązaniach cyfrowych. Działalność DHL Parcel jest doceniana w różnych obszarach, czego potwierdzeniem są nagrody i wyróżnienia, którymi firma jest honorowana. W ostatnim czasie jury konkursów i plebiscytów: Digital Excellence Awards, Operator Logistyczny oraz Symbol 2022 doceniło działania firmy w obszarze ESG, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie digitalizacji.

- Digitalizacja, e-commerce i zrównoważony rozwój to istotne elementy naszej strategii. Ich wspólnym mianownikiem jest jakość, efektywność i satysfakcja naszych klientów. Klienci coraz chętniej kupują on-line, a przedsiębiorcy, sprzedający w sieci, rozwijają swoje biznesy, prowadząc ekspansję na rynki zagraniczne. Wciąż rosnąca branża e-commerce potrzebuje nowoczesnych i doskonale działających rozwiązań. DHL Parcel jest ekspertem w tej dziedzinie. Z powodzeniem wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie. Świat e-handlu wiąże się z digitalizacją na każdym etapie procesu.  Dlatego stawiamy na cyfrowe rozwiązania dla naszych klientów. Integracja technologii w procesach i usługach DHL pozwala nam skutecznie odpowiadać  na potrzeby klientów oraz wspierać efektywność operacyjną i kosztową. Rozwiązania takie jak: wygodne zwroty, sieć OOH złożona z punktów POP i automatów POP BOX,  platforma do nadawania paczek paczking.pl, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz trak&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań i usprawnień, które rozwijają nasz biznes. Jesteśmy jednak świadomi, że rozwój musi iść w parze z odpowiedzialnością – za pracowników, klientów, otoczenie biznesowe. Dlatego, w naszej strategii bardzo ważną rolę odgrywa ESG i inwestycje z tym związane obejmujące m.in. wprowadzanie i efektywne wykorzystywanie  inteligentnych systemów sortujących oszczędzających energię elektryczną, rozwój zielonej floty, czy działania związane z paper & labelless solution. Wyróżnienie w kategorii Najlepszy dostawca usług logistycznych dla e-commerce, Symbol Zrównoważonego Rozwoju, czy Digital Excellence of the Year dowodzą, że nasze działania zostają dostrzeżone i docenione przez środowisko biznesowe i ekspertów. Nagrody w tak prestiżowych konkursach i plebiscytach to dla nas wyróżnienie i impuls do dalszej pracy. Najwyższą jakość buduje się każdego dnia, a przyszłość naszego biznesu zaczyna się dzisiaj – komentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel.

Digitalizacja przepływu gotówki

Projekt DHL Parcel „Digital cash” zdobył nagrodę i tytuł Digital Excellence of the Year w kategorii Operational Efficiency, w konkursie organizowanym przez Digital Excellence i Cionet.

Celem nagrodzonego projektu było stworzenie rozwiązania w 100% digitalizującego przepływ gotówki, likwidację fizycznych kas i pełną transparentność stanu gotówki. W projekt zaangażowanych zostało 5000 kurierów, którzy procesują blisko 7 miliardów zł w ciągu roku.

Digital Excellence to konkurs, który promuje liderów cyfrowych przemian, a najlepsze projekty są wybierane i analizowane przez ponad dwudziestu CEO i członków zarządów wiodących firm działających na polskim rynku .

Usługi logistyczne dla e-commerce

DHL Parcel został wyróżniony również w kategorii Najlepszy Dostawca Usług Logistycznych
w e-commerce w programie badawczym „Operator Logistyczny 2022” za rozwiązania dla
e-commerce, kompleksowość oferty, jakość i obsługę klienta.

Operator Logistyczny Roku to prestiżowe, niezależne badanie satysfakcji klientów firm z branży TSL, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics. Ocenie poddawanych jest wiele elementów m.in. potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, standard obsługi oraz pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów.

Odpowiedzialny biznes

Za działalność w obszarze ochrony środowiska i troski o zrównoważony rozwój DHL Parcel otrzymał tytuł Symbol Zrównoważonego Rozwoju 2022. Nagroda przyznawana jest w programie Monitora Biznesu i Monitora Rynkowego od 2011 roku. To wyróżnienie, które otrzymują firmy i instytucje godne naśladowania, wyróżniające się innowacyjnym podejściem do kwestii związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, świadczące usługi na najwyższym poziomie oraz dbające o środowisko i dobro mieszkańców swojego regionu.


Więcej informacji:
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
DHL Parcel Polska
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.