Komunikaty PR

Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!

2021-11-30  |  16:00

W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko to, aby uniknąć tradycyjnej przedświątecznej „gorączki” i pędu, a w Święta skupić się na tym, co najważniejsze. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.

Grudzień często mija pod znakiem przedświątecznego pośpiechu i chaosu, związanego z niekończącą się listą zakupów czy wybieraniem naprędce prezentów, które mają trafić w gust nawet najbardziej wymagających. W ferworze przygotowań zapominamy jednak, że tę wyjątkową, magiczną atmosferę świąt tworzą przede wszystkim wspólnie spędzane momenty – wybór idealnej choinki, wypiekanie pachnących pierników czy dekorowanie domu w oczekiwaniu na święta. W tegorocznej kampanii Empik zachęca do zatrzymania się na chwilę i zaplanowania przygotowań z odpowiednim wyprzedzeniem, by w te (przed)Święta naprawdę skupić się na tym, co najważniejsze.

Koncepcja „Wesołych przedŚwiąt” oparta jest na mocnym, uniwersalnym insightcie. Chyba każdy z nas zna ten moment, gdy siadamy do stołu wykończeni ostatnimi przygotowaniami i zakupami last minute. Co roku mówimy sobie, że w kolejne święta zrobimy to wszystko z wyprzedzeniem, a i tak 24 grudnia lądujemy w galerii handlowej. Tym razem chcemy pomóc rzeczywiście to zmienić. Proponujemy naszym klientom szereg udogodnień i wskazówek, dzięki którym wygodnie zrobią zakupy. W ten sposób unikniemy pędu i „gorączki”, a przedświąteczny czas upłynie nam na przyjemnych aktywnościach w gronie najbliższych – mówi Karol Stefański, Head of Creative Hub w Empiku.

Tysiące inspiracji prezentowych

Aż 1/3 Polaków kupuje prezenty w Empiku*. Jako czołowa destynacja prezentowa na rynku, w ramach kampanii „Wesołych przedŚwiąt” marka maksymalnie ułatwia świąteczne zakupy. Już teraz klienci mogą wybierać spośród skrojonych na miarę prezentowników z tysiącami inspiracji na upominki.

Oferta obejmuje kategorie takie jak Książka, Muzyka, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Elektronika czy Dom i Ogród ze Strefą Design by Empik, gdzie znajdziemy produkty od znanych marek, jak i niszowych polskich projektantów i małych manufaktur. Na klientów czekają także atrakcyjne oferty i promocje, w tym superokazje dedykowane użytkownikom usług Empik Premium.

Dobrą okazją do skompletowania świątecznej listy zakupów jest także trwający właśnie Black Week w Empiku. Festiwal promocji w salonach, aplikacji i na Empik.com potrwa cały tydzień, do 28 listopada.

Świąteczna kampania Empiku ma charakter głównie produktowy. Obejmuje m.in. telewizję (stacje główne i tematyczne TVN oraz Polsat), radio (RMF, Zet, Muzo FM i stacje Agory), kina Helios, media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, również we współpracy z influencerami), platformy VOD, a także działania direct i performance marketingowe.

Marka organizuje też konkurs, w którym można wygrać zestawy prezentów dla bliskich, idealnie „skrojone na miarę” przez ekspertów Empiku. Na Instagramie pojawi się także seria live’ów prowadzonych przez topowego influencera, podczas których uczestnicy będą mogli wygrać prezent dla...siebie. Akcji przyświeca idea self-giftingu – samo-obdarowania się, zrobienia czegoś miłego dla siebie w ramach przerwy od (przed)świątecznej gonitwy.

Empik wydaje także katalogi tematyczne pełne inspiracji prezentowych, w formie drukowanej i online. Są to zarówno katalogi ogólne, promujące różnorodne selekcje produktów, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, muzyce czy ofercie dziecięcej). Dystrybucja wydawnictw drukowanych odbywa się bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do Gazety Wyborczej i Newsweeka. Kampania „Wesołych przedŚwiąt” jest również realizowana na wszystkich nośnikach własnych w ramach Grupy Empik, zarówno stacjonarnie, jak i online/mobile.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Carla Zuri i Creative Hub – wewnętrzy zespół kreatywny Empiku.

* Badania Y&Lovers na zlecenie Empiku, lipiec 2021

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.