Empik życzy „Wesołych przedŚwiąt”!

W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko to, aby uniknąć tradycyjnej przedświątecznej „gorączki” i pędu, a w Święta skupić się na tym, co najważniejsze. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.
Grudzień często mija pod znakiem przedświątecznego pośpiechu i chaosu, związanego z niekończącą się listą zakupów czy wybieraniem naprędce prezentów, które mają trafić w gust nawet najbardziej wymagających. W ferworze przygotowań zapominamy jednak, że tę wyjątkową, magiczną atmosferę świąt tworzą przede wszystkim wspólnie spędzane momenty – wybór idealnej choinki, wypiekanie pachnących pierników czy dekorowanie domu w oczekiwaniu na święta. W tegorocznej kampanii Empik zachęca do zatrzymania się na chwilę i zaplanowania przygotowań z odpowiednim wyprzedzeniem, by w te (przed)Święta naprawdę skupić się na tym, co najważniejsze.
– Koncepcja „Wesołych przedŚwiąt” oparta jest na mocnym, uniwersalnym insightcie. Chyba każdy z nas zna ten moment, gdy siadamy do stołu wykończeni ostatnimi przygotowaniami i zakupami last minute. Co roku mówimy sobie, że w kolejne święta zrobimy to wszystko z wyprzedzeniem, a i tak 24 grudnia lądujemy w galerii handlowej. Tym razem chcemy pomóc rzeczywiście to zmienić. Proponujemy naszym klientom szereg udogodnień i wskazówek, dzięki którym wygodnie zrobią zakupy. W ten sposób unikniemy pędu i „gorączki”, a przedświąteczny czas upłynie nam na przyjemnych aktywnościach w gronie najbliższych – mówi Karol Stefański, Head of Creative Hub w Empiku.
Tysiące inspiracji prezentowych
Aż 1/3 Polaków kupuje prezenty w Empiku*. Jako czołowa destynacja prezentowa na rynku, w ramach kampanii „Wesołych przedŚwiąt” marka maksymalnie ułatwia świąteczne zakupy. Już teraz klienci mogą wybierać spośród skrojonych na miarę prezentowników z tysiącami inspiracji na upominki.
Oferta obejmuje kategorie takie jak Książka, Muzyka, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Elektronika czy Dom i Ogród ze Strefą Design by Empik, gdzie znajdziemy produkty od znanych marek, jak i niszowych polskich projektantów i małych manufaktur. Na klientów czekają także atrakcyjne oferty i promocje, w tym superokazje dedykowane użytkownikom usług Empik Premium.
Dobrą okazją do skompletowania świątecznej listy zakupów jest także trwający właśnie Black Week w Empiku. Festiwal promocji w salonach, aplikacji i na Empik.com potrwa cały tydzień, do 28 listopada.
Świąteczna kampania Empiku ma charakter głównie produktowy. Obejmuje m.in. telewizję (stacje główne i tematyczne TVN oraz Polsat), radio (RMF, Zet, Muzo FM i stacje Agory), kina Helios, media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, również we współpracy z influencerami), platformy VOD, a także działania direct i performance marketingowe.
Marka organizuje też konkurs, w którym można wygrać zestawy prezentów dla bliskich, idealnie „skrojone na miarę” przez ekspertów Empiku. Na Instagramie pojawi się także seria live’ów prowadzonych przez topowego influencera, podczas których uczestnicy będą mogli wygrać prezent dla...siebie. Akcji przyświeca idea self-giftingu – samo-obdarowania się, zrobienia czegoś miłego dla siebie w ramach przerwy od (przed)świątecznej gonitwy.
Empik wydaje także katalogi tematyczne pełne inspiracji prezentowych, w formie drukowanej i online. Są to zarówno katalogi ogólne, promujące różnorodne selekcje produktów, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, muzyce czy ofercie dziecięcej). Dystrybucja wydawnictw drukowanych odbywa się bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do Gazety Wyborczej i Newsweeka. Kampania „Wesołych przedŚwiąt” jest również realizowana na wszystkich nośnikach własnych w ramach Grupy Empik, zarówno stacjonarnie, jak i online/mobile.
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Carla Zuri i Creative Hub – wewnętrzy zespół kreatywny Empiku.
* Badania Y&Lovers na zlecenie Empiku, lipiec 2021

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.