Komunikaty PR

Europejska sieć Gamestate otwiera swoje pierwsze w Polsce centrum rozrywki

2022-10-27  |  16:15
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.07 MB )

Gamestate, czyli nowy świat rozrywki zręcznościowej, zawitał do Polski. Europejska sieć na swoją pierwszą polską lokalizację wybrała centrum handlowe Wroclavia. Otwarcie nastąpi już 2 listopada.

Fani serialu „Stranger Things” doskonale pamiętają salon gier, w którym bohaterowie spędzali długie godziny przed automatami, starając się pobić kolejne rekordy. Gamestate przenosi nas w amerykański klimat lat 80-tych, ale zdecydowanie w nowoczesnym stylu. To zupełnie nowy koncept pochodzący z Holandii, w którym znajdziemy rozrywkę dla każdego – od najmłodszych po osoby dorosłe. Na gości czeka około 50 różnych gier, także tych kultowych, jakie pamiętamy z dzieciństwa, m.in. Pacman, Mario czy Cymbergaj.

Gamestate zachęca do wyrwania się z codzienności i zanurzenia się w zabawie. Nowa atrakcja Wrocławia oferuje na ponad tysiącu metrów kwadratowych wszystko, co potrzebne, aby ciekawie spędzieć czasu – od gier w wirtualnej rzeczywistości, takich jak King Kong, przez coś dla fanów aktywnej rozrywki, czyli Dance Arcades i NBA Hoops, po wspomniane wcześniej klasyki. Dzięki ogromnej różnorodności gier cyfrowych Gamestate tworzy zróżnicowaną i niezwykłą gamę zajęć rekreacyjnych, która wyróżnia się na tle rozrywkowych konceptów w mieście.

 

Najważniejsze informacje o Gamestate we Wrocławiu:

Lokalizacja: Wroclavia, ul. Sucha 1, 50-086 Wrocław

Godziny otwarcia: piątek i sobota 12:00 – 01:00; niedziela – czwartek 12:00 – 00:00

Wejście: dla osób poniżej 18 roku życia wymagana jest opieka dorosłych

Koszty: wstęp wolny

 

O Gamestate

Gamestate to marka holenderskiej firmy rodzinnej Veltmeijer Group, która od ponad 65 lat ugruntowała swoją pozycję na rynku jako wiodący dostawca centrów rozrywki rodzinnej w Europie. Z ponad 46 lokalizacjami w 6 krajach są największym operatorem salonów gier w Europie. Oprócz Gamestate w portfolio Grupy Veltmeijer znajdują się również marki Gamecity i Gametown, które można znaleźć w wybranych parkach wakacyjnych i wesołych miasteczkach oraz w miastach.

Więcej informacji na stronie: https://www.gamestate.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.