Komunikaty PR

Fujifilm partnerem Grand Press Photo 2022

2022-06-20  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Pierwsza wystawa Grand Press Photo 2022 odbędzie się w Gdańsku. Najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo będzie można oglądać od 20 czerwca do 3 lipca w biurowcu Wave wybudowanym przez firmę Skanska w Gdańsku. Wystawę będzie można oglądać od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 – 18. Prezentuje ona 302 fotografie: 48 zdjęć pojedynczych, 11 fotoreportaży, pięć projektów dokumentalnych oraz osiem zdjęć pojedynczych i trzy fotoreportaże w kategorii Young Poland. W tegorocznej edycji Grand Press Photo Fujifilm pełni rolę partnera konkursu i wystaw.

Za nami finałowa gala Grand Press Photo, podczas której przyznano najważniejsze w Polsce nagrody dla osób zajmujących się zawodowo fotografią reporterską, w tym prasową oraz dokumentalną.

W tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo 2022 Fujifilm pełniło rolę partnera w kategorii Young Poland. Do rywalizacji w tej kategorii mogli zgłosić się fotografowie, którzy nie ukończyli 26 roku życia i nie startowali dotąd w konkursie Grand Press Photo. „Po raz kolejny Fujifilm ma zaszczyt uczestnictwa, w charakterze partnera, w konkursie Grand Press Photo. Jako firma mamy ogromne doświadczenie w produkcji sprzętu fotograficznego. Od niespełna 90 lat Fujifilm dostarcza kompleksowe rozwiązania dla fotografów, poczynając od klisz fotograficznych, przez sprzęt fotograficzny, kończąc na finalnych wydrukach zdjęć. Wielu naszych ambasadorów to dokumentaliści, ściśle powiązani swoją działalnością i twórczością z szeroko pojętą prasą. Stąd też wynika nasze naturalne zainteresowanie tematem fotografii reporterskiej.” – tak o udziale Fujifilm w Grand Press Photo wypowiedział się Tomasz Taberski - Director of Imaging Division Fujifilm Central & Eastern European Region. W kategorii Young Poland – Single pierwsze miejsce przypadło Monice Kwiecień z Ośrodka Postaw Twórczych Uniwersytetu Wrocławskiego. Wyróżnienie dostała Magdalena Klyta z Akademii Sztuki w Szczecinie i Uniwersytetu Wrocławskiego. W kategorii Young Poland – Stories pierwsze miejsce przyznano Mikołajowi Tomczakowi z Akademii Sztuki w Szczecinie. Wyróżnienie otrzymała Aleksandra Gnida z Lubelskiej Szkoły Fotografii. Gratulacje wszystkim nagrodzonym, w imieniu Fujifilm, przekazał również Tomasz Taberski - „Serdecznie gratulujemy wygranej i życzymy młodym fotografom rozwoju kariery, samych wspaniałych ujęć, a co za tym idzie kolejnych sukcesów oraz wyróżnień”.

Podczas gali wręczono również nagrody specjalne oraz rozstrzygnięto konkurs Photo Book of the Year 2021. Tę nagrodę otrzymał Rafał Milach za książkę „Strajk”. Wyróżnienie w tej kategorii przyznano książce „Przedstawienia | Performances” Bartka Warzechy. Zdjęcia w obu projektach zostały wykonane przede wszystkim aparatami Fujifilm z serii GFX.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.