Komunikaty PR

Fujifilm partnerem Grand Press Photo 2022

2022-06-20  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Pierwsza wystawa Grand Press Photo 2022 odbędzie się w Gdańsku. Najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo będzie można oglądać od 20 czerwca do 3 lipca w biurowcu Wave wybudowanym przez firmę Skanska w Gdańsku. Wystawę będzie można oglądać od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 – 18. Prezentuje ona 302 fotografie: 48 zdjęć pojedynczych, 11 fotoreportaży, pięć projektów dokumentalnych oraz osiem zdjęć pojedynczych i trzy fotoreportaże w kategorii Young Poland. W tegorocznej edycji Grand Press Photo Fujifilm pełni rolę partnera konkursu i wystaw.

Za nami finałowa gala Grand Press Photo, podczas której przyznano najważniejsze w Polsce nagrody dla osób zajmujących się zawodowo fotografią reporterską, w tym prasową oraz dokumentalną.

W tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo 2022 Fujifilm pełniło rolę partnera w kategorii Young Poland. Do rywalizacji w tej kategorii mogli zgłosić się fotografowie, którzy nie ukończyli 26 roku życia i nie startowali dotąd w konkursie Grand Press Photo. „Po raz kolejny Fujifilm ma zaszczyt uczestnictwa, w charakterze partnera, w konkursie Grand Press Photo. Jako firma mamy ogromne doświadczenie w produkcji sprzętu fotograficznego. Od niespełna 90 lat Fujifilm dostarcza kompleksowe rozwiązania dla fotografów, poczynając od klisz fotograficznych, przez sprzęt fotograficzny, kończąc na finalnych wydrukach zdjęć. Wielu naszych ambasadorów to dokumentaliści, ściśle powiązani swoją działalnością i twórczością z szeroko pojętą prasą. Stąd też wynika nasze naturalne zainteresowanie tematem fotografii reporterskiej.” – tak o udziale Fujifilm w Grand Press Photo wypowiedział się Tomasz Taberski - Director of Imaging Division Fujifilm Central & Eastern European Region. W kategorii Young Poland – Single pierwsze miejsce przypadło Monice Kwiecień z Ośrodka Postaw Twórczych Uniwersytetu Wrocławskiego. Wyróżnienie dostała Magdalena Klyta z Akademii Sztuki w Szczecinie i Uniwersytetu Wrocławskiego. W kategorii Young Poland – Stories pierwsze miejsce przyznano Mikołajowi Tomczakowi z Akademii Sztuki w Szczecinie. Wyróżnienie otrzymała Aleksandra Gnida z Lubelskiej Szkoły Fotografii. Gratulacje wszystkim nagrodzonym, w imieniu Fujifilm, przekazał również Tomasz Taberski - „Serdecznie gratulujemy wygranej i życzymy młodym fotografom rozwoju kariery, samych wspaniałych ujęć, a co za tym idzie kolejnych sukcesów oraz wyróżnień”.

Podczas gali wręczono również nagrody specjalne oraz rozstrzygnięto konkurs Photo Book of the Year 2021. Tę nagrodę otrzymał Rafał Milach za książkę „Strajk”. Wyróżnienie w tej kategorii przyznano książce „Przedstawienia | Performances” Bartka Warzechy. Zdjęcia w obu projektach zostały wykonane przede wszystkim aparatami Fujifilm z serii GFX.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.