Komunikaty PR

Fujifilm partnerem Grand Press Photo 2022

2022-06-20  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Pierwsza wystawa Grand Press Photo 2022 odbędzie się w Gdańsku. Najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo będzie można oglądać od 20 czerwca do 3 lipca w biurowcu Wave wybudowanym przez firmę Skanska w Gdańsku. Wystawę będzie można oglądać od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 – 18. Prezentuje ona 302 fotografie: 48 zdjęć pojedynczych, 11 fotoreportaży, pięć projektów dokumentalnych oraz osiem zdjęć pojedynczych i trzy fotoreportaże w kategorii Young Poland. W tegorocznej edycji Grand Press Photo Fujifilm pełni rolę partnera konkursu i wystaw.

Za nami finałowa gala Grand Press Photo, podczas której przyznano najważniejsze w Polsce nagrody dla osób zajmujących się zawodowo fotografią reporterską, w tym prasową oraz dokumentalną.

W tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo 2022 Fujifilm pełniło rolę partnera w kategorii Young Poland. Do rywalizacji w tej kategorii mogli zgłosić się fotografowie, którzy nie ukończyli 26 roku życia i nie startowali dotąd w konkursie Grand Press Photo. „Po raz kolejny Fujifilm ma zaszczyt uczestnictwa, w charakterze partnera, w konkursie Grand Press Photo. Jako firma mamy ogromne doświadczenie w produkcji sprzętu fotograficznego. Od niespełna 90 lat Fujifilm dostarcza kompleksowe rozwiązania dla fotografów, poczynając od klisz fotograficznych, przez sprzęt fotograficzny, kończąc na finalnych wydrukach zdjęć. Wielu naszych ambasadorów to dokumentaliści, ściśle powiązani swoją działalnością i twórczością z szeroko pojętą prasą. Stąd też wynika nasze naturalne zainteresowanie tematem fotografii reporterskiej.” – tak o udziale Fujifilm w Grand Press Photo wypowiedział się Tomasz Taberski - Director of Imaging Division Fujifilm Central & Eastern European Region. W kategorii Young Poland – Single pierwsze miejsce przypadło Monice Kwiecień z Ośrodka Postaw Twórczych Uniwersytetu Wrocławskiego. Wyróżnienie dostała Magdalena Klyta z Akademii Sztuki w Szczecinie i Uniwersytetu Wrocławskiego. W kategorii Young Poland – Stories pierwsze miejsce przyznano Mikołajowi Tomczakowi z Akademii Sztuki w Szczecinie. Wyróżnienie otrzymała Aleksandra Gnida z Lubelskiej Szkoły Fotografii. Gratulacje wszystkim nagrodzonym, w imieniu Fujifilm, przekazał również Tomasz Taberski - „Serdecznie gratulujemy wygranej i życzymy młodym fotografom rozwoju kariery, samych wspaniałych ujęć, a co za tym idzie kolejnych sukcesów oraz wyróżnień”.

Podczas gali wręczono również nagrody specjalne oraz rozstrzygnięto konkurs Photo Book of the Year 2021. Tę nagrodę otrzymał Rafał Milach za książkę „Strajk”. Wyróżnienie w tej kategorii przyznano książce „Przedstawienia | Performances” Bartka Warzechy. Zdjęcia w obu projektach zostały wykonane przede wszystkim aparatami Fujifilm z serii GFX.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE Biuro prasowe
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,
Media i PR Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.
2024-04-22 | 11:00

Pepco liderem odpowiedzialności społecznej.

W najnowszym wydaniu raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”, firma Pepco została wyróżniona za swoje innowacyjne
Media i PR Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
2024-04-19 | 11:00

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.