Komunikaty PR

Fujifilm partnerem Grand Press Photo 2022

2022-06-20  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Pierwsza wystawa Grand Press Photo 2022 odbędzie się w Gdańsku. Najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo będzie można oglądać od 20 czerwca do 3 lipca w biurowcu Wave wybudowanym przez firmę Skanska w Gdańsku. Wystawę będzie można oglądać od poniedziałku do piątku, w godzinach 9 – 18. Prezentuje ona 302 fotografie: 48 zdjęć pojedynczych, 11 fotoreportaży, pięć projektów dokumentalnych oraz osiem zdjęć pojedynczych i trzy fotoreportaże w kategorii Young Poland. W tegorocznej edycji Grand Press Photo Fujifilm pełni rolę partnera konkursu i wystaw.

Za nami finałowa gala Grand Press Photo, podczas której przyznano najważniejsze w Polsce nagrody dla osób zajmujących się zawodowo fotografią reporterską, w tym prasową oraz dokumentalną.

W tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo 2022 Fujifilm pełniło rolę partnera w kategorii Young Poland. Do rywalizacji w tej kategorii mogli zgłosić się fotografowie, którzy nie ukończyli 26 roku życia i nie startowali dotąd w konkursie Grand Press Photo. „Po raz kolejny Fujifilm ma zaszczyt uczestnictwa, w charakterze partnera, w konkursie Grand Press Photo. Jako firma mamy ogromne doświadczenie w produkcji sprzętu fotograficznego. Od niespełna 90 lat Fujifilm dostarcza kompleksowe rozwiązania dla fotografów, poczynając od klisz fotograficznych, przez sprzęt fotograficzny, kończąc na finalnych wydrukach zdjęć. Wielu naszych ambasadorów to dokumentaliści, ściśle powiązani swoją działalnością i twórczością z szeroko pojętą prasą. Stąd też wynika nasze naturalne zainteresowanie tematem fotografii reporterskiej.” – tak o udziale Fujifilm w Grand Press Photo wypowiedział się Tomasz Taberski - Director of Imaging Division Fujifilm Central & Eastern European Region. W kategorii Young Poland – Single pierwsze miejsce przypadło Monice Kwiecień z Ośrodka Postaw Twórczych Uniwersytetu Wrocławskiego. Wyróżnienie dostała Magdalena Klyta z Akademii Sztuki w Szczecinie i Uniwersytetu Wrocławskiego. W kategorii Young Poland – Stories pierwsze miejsce przyznano Mikołajowi Tomczakowi z Akademii Sztuki w Szczecinie. Wyróżnienie otrzymała Aleksandra Gnida z Lubelskiej Szkoły Fotografii. Gratulacje wszystkim nagrodzonym, w imieniu Fujifilm, przekazał również Tomasz Taberski - „Serdecznie gratulujemy wygranej i życzymy młodym fotografom rozwoju kariery, samych wspaniałych ujęć, a co za tym idzie kolejnych sukcesów oraz wyróżnień”.

Podczas gali wręczono również nagrody specjalne oraz rozstrzygnięto konkurs Photo Book of the Year 2021. Tę nagrodę otrzymał Rafał Milach za książkę „Strajk”. Wyróżnienie w tej kategorii przyznano książce „Przedstawienia | Performances” Bartka Warzechy. Zdjęcia w obu projektach zostały wykonane przede wszystkim aparatami Fujifilm z serii GFX.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.