Komunikaty PR

Fundacja Avalon i “Agencja Nie Do Ogarnięcia” łączą siły w kampanii

2022-08-10  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Fundacja Avalon i “Agencja nie do ogarnięcia” po raz drugi łączą siły w kampanii społecznej

 

Fundacja Avalon opublikowała informację dotyczącą wyniku poszukiwania agencji na kompleksową obsługę mediową jej najnowszej – piątej, ogólnopolskiej kampanii społecznej dofinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Niepełnosprawnych – PFRON. Kampanię realizować będzie we współpracy z krakowską agencją reklamową – Agencją Nie do Ogarnięcia (ANDO). Zakres współpracy obejmuje realizację spotów reklamowych, sesji zdjęciowej, zakup i planowanie spotów reklamowych emitowanych w TV, radio, Internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz szeroko zakrojone działania PR czy influencer marketingu.

 

Wybór agencji został podjęty na podstawie punktacji przyznawanej przez przedstawicieli Fundacji Avalon (Członka Zarządu, Dyrektora Generalnego, Kierownika Działu Komunikacji i Promocji oraz wybranych przedstawicieli różnych działów), zgodnie z przyjętymi kryteriami zawartymi w ogłoszeniu. Za realizację kampanii społecznej z ramienia Fundacji będzie odpowiedzialna, po raz drugi, Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji.

“Wybór agencji nie był łatwy. Otrzymaliśmy kilka ciekawych propozycji, a szczegółowa ich analiza i wybór partnera do realizacji kampanii zajął nam miesiąc. To pokazuje poziom zgłoszonych propozycji. Finalnie to oferta ANDO okazała się być najbliższa założeniom zawartym we wniosku i zapytaniu ofertowym.” Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon

Celem kampanii Niepełnosprawni Pełnowartościowi jest przełamanie barier społecznych i stereotypowego postrzegania osób z niepełnosprawnościami. Fundacja Avalon chce promować pozytywne postawy wobec OzN i pozytywne wzorce relacji oraz kontaktów osób w pełni sprawnych z osobami niepełnosprawnymi. Osobom z niepełnosprawnościami chce z kolei pokazać, że mogą żyć w pełni i korzystać z możliwości jakie daje im aktywność towarzyska, zawodowa, społeczna czy też kulturalna. Kampania ma także na celu wskazanie rodzinom osób z niepełnosprawnościom, że wystarczy zacząć od drobnych rzeczy, aby docelowo wspierać swoje dzieci czy partnerów w ich drodze do usamodzielnienia i zmniejszenia zależności od drugiego człowieka.

"To będzie już piąta kampania społeczna Fundacji Avalon. W trzech edycjach EXTRAsprawnych zrealizowanych w ramach Avalon Extreme, ukazywaliśmy osoby z niepełnosprawnościami w kontekście sportów ekstremalnych. Z kolei kampania Pełnosprawni w Miłości, przeprowadzona dla Projektu Sekson otworzyła nieskrępowaną dyskusję na temat seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową i spotkała się z niesamowitym odbiorem i zainteresowaniem. Tym razem chcemy wyjść poza poszczególne nasze projekty i pokazać osoby z niepełnosprawnościami w jak najszerszym ujęciu, by udowodnić, że mogą i powinny realizować się w każdym z możliwych aspektów życia, zarówno w sporcie i rodzinie jak i edukacji, aktywności zawodowej czy relacjach społecznych. W ten sposób chcemy włączać OzN w stosunki społeczne na równych prawach i przeciwdziałać ich wykluczeniu społecznemu." Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od 2009 posiada status Organizacji Pożytku Publicznego. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie oraz aktywizację osób niepełnosprawnych. Fundacja Avalon wspiera aktualnie ponad 12 500 osóbz niepełnosprawnościami z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 270 mln złotych. .

Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.