Fundacja Avalon i “Agencja Nie Do Ogarnięcia” łączą siły w kampanii
Fundacja Avalon
Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/
Fundacja Avalon i “Agencja nie do ogarnięcia” po raz drugi łączą siły w kampanii społecznej
Fundacja Avalon opublikowała informację dotyczącą wyniku poszukiwania agencji na kompleksową obsługę mediową jej najnowszej – piątej, ogólnopolskiej kampanii społecznej dofinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Niepełnosprawnych – PFRON. Kampanię realizować będzie we współpracy z krakowską agencją reklamową – Agencją Nie do Ogarnięcia (ANDO). Zakres współpracy obejmuje realizację spotów reklamowych, sesji zdjęciowej, zakup i planowanie spotów reklamowych emitowanych w TV, radio, Internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz szeroko zakrojone działania PR czy influencer marketingu.
Wybór agencji został podjęty na podstawie punktacji przyznawanej przez przedstawicieli Fundacji Avalon (Członka Zarządu, Dyrektora Generalnego, Kierownika Działu Komunikacji i Promocji oraz wybranych przedstawicieli różnych działów), zgodnie z przyjętymi kryteriami zawartymi w ogłoszeniu. Za realizację kampanii społecznej z ramienia Fundacji będzie odpowiedzialna, po raz drugi, Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji.
“Wybór agencji nie był łatwy. Otrzymaliśmy kilka ciekawych propozycji, a szczegółowa ich analiza i wybór partnera do realizacji kampanii zajął nam miesiąc. To pokazuje poziom zgłoszonych propozycji. Finalnie to oferta ANDO okazała się być najbliższa założeniom zawartym we wniosku i zapytaniu ofertowym.” Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon
Celem kampanii Niepełnosprawni Pełnowartościowi jest przełamanie barier społecznych i stereotypowego postrzegania osób z niepełnosprawnościami. Fundacja Avalon chce promować pozytywne postawy wobec OzN i pozytywne wzorce relacji oraz kontaktów osób w pełni sprawnych z osobami niepełnosprawnymi. Osobom z niepełnosprawnościami chce z kolei pokazać, że mogą żyć w pełni i korzystać z możliwości jakie daje im aktywność towarzyska, zawodowa, społeczna czy też kulturalna. Kampania ma także na celu wskazanie rodzinom osób z niepełnosprawnościom, że wystarczy zacząć od drobnych rzeczy, aby docelowo wspierać swoje dzieci czy partnerów w ich drodze do usamodzielnienia i zmniejszenia zależności od drugiego człowieka.
"To będzie już piąta kampania społeczna Fundacji Avalon. W trzech edycjach EXTRAsprawnych zrealizowanych w ramach Avalon Extreme, ukazywaliśmy osoby z niepełnosprawnościami w kontekście sportów ekstremalnych. Z kolei kampania Pełnosprawni w Miłości, przeprowadzona dla Projektu Sekson otworzyła nieskrępowaną dyskusję na temat seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową i spotkała się z niesamowitym odbiorem i zainteresowaniem. Tym razem chcemy wyjść poza poszczególne nasze projekty i pokazać osoby z niepełnosprawnościami w jak najszerszym ujęciu, by udowodnić, że mogą i powinny realizować się w każdym z możliwych aspektów życia, zarówno w sporcie i rodzinie jak i edukacji, aktywności zawodowej czy relacjach społecznych. W ten sposób chcemy włączać OzN w stosunki społeczne na równych prawach i przeciwdziałać ich wykluczeniu społecznemu." Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon
Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od 2009 posiada status Organizacji Pożytku Publicznego. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie oraz aktywizację osób niepełnosprawnych. Fundacja Avalon wspiera aktualnie ponad 12 500 osóbz niepełnosprawnościami z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 270 mln złotych. .
Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.