Komunikaty PR

Fundacja Avalon i “Agencja Nie Do Ogarnięcia” łączą siły w kampanii

2022-08-10  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Liberadzka
Fundacja Avalon

Domaniewska 50a
02-672 Warszawa
pr|fundacjaavalon.pl| |pr|fundacjaavalon.pl
534452357
https://www.fundacjaavalon.pl/

Fundacja Avalon i “Agencja nie do ogarnięcia” po raz drugi łączą siły w kampanii społecznej

 

Fundacja Avalon opublikowała informację dotyczącą wyniku poszukiwania agencji na kompleksową obsługę mediową jej najnowszej – piątej, ogólnopolskiej kampanii społecznej dofinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Niepełnosprawnych – PFRON. Kampanię realizować będzie we współpracy z krakowską agencją reklamową – Agencją Nie do Ogarnięcia (ANDO). Zakres współpracy obejmuje realizację spotów reklamowych, sesji zdjęciowej, zakup i planowanie spotów reklamowych emitowanych w TV, radio, Internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz szeroko zakrojone działania PR czy influencer marketingu.

 

Wybór agencji został podjęty na podstawie punktacji przyznawanej przez przedstawicieli Fundacji Avalon (Członka Zarządu, Dyrektora Generalnego, Kierownika Działu Komunikacji i Promocji oraz wybranych przedstawicieli różnych działów), zgodnie z przyjętymi kryteriami zawartymi w ogłoszeniu. Za realizację kampanii społecznej z ramienia Fundacji będzie odpowiedzialna, po raz drugi, Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji.

“Wybór agencji nie był łatwy. Otrzymaliśmy kilka ciekawych propozycji, a szczegółowa ich analiza i wybór partnera do realizacji kampanii zajął nam miesiąc. To pokazuje poziom zgłoszonych propozycji. Finalnie to oferta ANDO okazała się być najbliższa założeniom zawartym we wniosku i zapytaniu ofertowym.” Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon

Celem kampanii Niepełnosprawni Pełnowartościowi jest przełamanie barier społecznych i stereotypowego postrzegania osób z niepełnosprawnościami. Fundacja Avalon chce promować pozytywne postawy wobec OzN i pozytywne wzorce relacji oraz kontaktów osób w pełni sprawnych z osobami niepełnosprawnymi. Osobom z niepełnosprawnościami chce z kolei pokazać, że mogą żyć w pełni i korzystać z możliwości jakie daje im aktywność towarzyska, zawodowa, społeczna czy też kulturalna. Kampania ma także na celu wskazanie rodzinom osób z niepełnosprawnościom, że wystarczy zacząć od drobnych rzeczy, aby docelowo wspierać swoje dzieci czy partnerów w ich drodze do usamodzielnienia i zmniejszenia zależności od drugiego człowieka.

"To będzie już piąta kampania społeczna Fundacji Avalon. W trzech edycjach EXTRAsprawnych zrealizowanych w ramach Avalon Extreme, ukazywaliśmy osoby z niepełnosprawnościami w kontekście sportów ekstremalnych. Z kolei kampania Pełnosprawni w Miłości, przeprowadzona dla Projektu Sekson otworzyła nieskrępowaną dyskusję na temat seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnością ruchową i spotkała się z niesamowitym odbiorem i zainteresowaniem. Tym razem chcemy wyjść poza poszczególne nasze projekty i pokazać osoby z niepełnosprawnościami w jak najszerszym ujęciu, by udowodnić, że mogą i powinny realizować się w każdym z możliwych aspektów życia, zarówno w sporcie i rodzinie jak i edukacji, aktywności zawodowej czy relacjach społecznych. W ten sposób chcemy włączać OzN w stosunki społeczne na równych prawach i przeciwdziałać ich wykluczeniu społecznemu." Helena Szczuka – Kierownik Działu Komunikacji i Promocji Fundacji Avalon

Fundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. Powstała w 2006 roku, a od 2009 posiada status Organizacji Pożytku Publicznego. Fundacja oferuje pomoc potrzebującym w obszarze finansowym, a także prowadzi szereg programów społecznych i edukacyjnych, mających na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami w polskim społeczeństwie oraz aktywizację osób niepełnosprawnych. Fundacja Avalon wspiera aktualnie ponad 12 500 osóbz niepełnosprawnościami z całej Polski. Łączna wartość pomocy udzielonej przez Fundację swoim podopiecznym wynosi ponad 270 mln złotych. .

Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Avalon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.