Galeria Młociny zabiera klientów do renesansowego miasteczka
Galeria Młociny zabiera klientów do renesansowego miasteczka
Mandoria Miasto Przygód, czyli całoroczny park rozrywki, nowym partnerem Galerii Młociny. Centrum handlowe poszerza swoje portfolio akcji prosprzedażowych, zgodnie ze strategią marketingową „nagradzania klientów podwójnie”. Warszawska galeria rozszerza ofertę nagród, które można otrzymywać w zamian za zakupy przez cały rok.
Galeria Młociny od początku swojej działalności stawia na łączenie oferty handlowej z różnorodnymi formami rozrywki. Poza szeroką infrastrukturą rozrywkową, którą centrum handlowe oferuje na miejscu w Warszawie, dla klientów dostępne są także cykliczne akcje prosprzedażowe. W zamian za zakupy mogą otrzymać nagrody, w tym bilety wstępu do różnych parków rozrywki. Do tej pory Galeria Młociny współpracowała już m.in. z parkiem wodnym Suntago, parkiem rozrywki Majaland czy Farmą Iluzji.
– Nowe partnerstwo z Mandorią jest dla nas niezwykle istotne, ponieważ po raz kolejny odpowiadamy wprost na oczekiwania gości. Klienci w naszych badaniach wskazywali kolejne miejsca, które chcieliby odwiedzić dzięki możliwości wygrania wejściówek w akcjach Galerii Młociny – wśród nich pojawiała się Mandoria – wskazuje Artur Maćkowiak, Marketing Manager w Galerii Młociny.
Mechanizm wszystkich akcji prosprzedażowych w Galerii Młociny jest podobny. Tym razem trwa ona od poniedziałku do czwartku, a klienci Galerii Młociny mogą zdobyć bilet do rodzinnego parku rozrywki kompletując paragony za zakupy o łącznej wartość min. 300 zł. Minimalna wartość każdego paragonu to 30 zł. Dodatkowo organizatorzy przewidzieli mniejsze nagrody w postaci lodów, które można otrzymać już po okazaniu paragonu na 50 zł łącznie.
– Partnerstwo między Galerią Młociny a parkiem rozrywki Mandoria otwiera przed nami nowe, ekscytujące możliwości. Współpraca z tak popularnym miejscem umożliwia nam dotarcie do szerokiego grona odwiedzających, co przekłada się na skuteczną promocję naszej oferty i zachęcenie nowych gości do odwiedzenia Miasta Przygód – mówi Daniel Zieliński, Wiceprezes Zarządu Parku Rozrywki Mandoria i dodaje: Partnerstwo pozwala Galerii Młociny na wprowadzenie wyjątkowej promocji, która przynosi realne korzyści przede wszystkim klientom warszawskiego centrum.
Nowe partnerstwo doskonale wpisuje się w strategię centrum, które dąży do umacniania swojej pozycji jako nowoczesnego miejsca spotkań, zabawy i odpoczynku. Nagradzanie klientów za zakupy jest jednym z elementów lojalizacji odwiedzających i przyciągania konsumentów z kolejnych stref catchmentowych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.