Komunikaty PR

Gra od Pyramid Games w serialu produkowanym przez Warner Bros

2022-01-17  |  09:00
Biuro prasowe

Farming Life – grę łączącą symulację farmy i strategię ekonomiczną, stworzoną przez lubelskie studio Pyramid Games na zlecenie wydawców – Gaming Factory i Ultimate Games, można zobaczyć w  serialu Love Me, który został wyprodukowany przez oddział amerykańskiego przedsiębiorstwa mediowego – Warner Bros: International Television Production Australia – na rynek australijski. Akcja serialu rozgrywa się w Melbourne i jest historią o miłości, stracie i złożonych relacjach rodzinnych. Aktualnie tytuł można obejrzeć na należącej do Streamotion platformie streamingowej Binge.

- Jesteśmy dumni z tego, że w serialu, za którym stoi firma Warner Bros znalazło się miejsce dla Farming Life. Gry komputerowe rzadko pojawiają się na szklanym ekranie, dlatego czujemy się niezwykle wyróżnieni. Jest to dla nas również nowe doświadczenie, a epizodyczny „występ” naszego tytułu w serialu traktujemy jako nową formę jego promocji i możliwość dotarcia do jeszcze większej liczby potencjalnych użytkowników - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Farming Life to nastawiona na jednoosobową rozgrywkę relaksująca gra łącząca w sobie elementy symulatora, strategii ekonomicznej i produkcji typu city-builder. Gracze wcielają się w rolę farmerów prowadzących własne gospodarstwa. Dostają oni duże pole do rozwoju swoich biznesów z wykorzystaniem kreatywnych rozwiązań. Tytuł jest w pewnej mierze grą przypominającą SimCity, choć – zamiast miasta – użytkownicy koncentrują się na farmie. Globalna premiera Farming Life odbyła się 18 października 2021 roku na platformie Steam. Cena detaliczna rolniczej gry w wersji na PC wynosi 12,99 USD.

Grę Farming Life można zobaczyć w piątym odcinku pierwszego sezonu australijskiej wersji serialu Love Me, którego producentem jest Warner Bros. Tytuł miał swoją premierę 26 grudnia 2021 roku na platformie streamingowej Binge, z której korzysta prawie 830 000 subskrybentów.

- Zdajemy sobie sprawę z tego, że poszukiwanie nowych kanałów komunikacji marketingowej jest bardzo ważne. Serialowy epizod z udziałem Farming Life w produkcji światowego giganta pokazuje, że gry to nie tylko tradycyjnie rozumiany gaming przed ekranem w domowym zaciszu czy ich sprzedaż na całym świecie. Jak widać potencjał gier, można wykorzystywać także w inny sposób. Mam nadzieję, że nasze pozostałe produkcje również będą miały okazję pojawiać się w filmach czy serialach, co na pewno będzie dla nich korzystne, jeśli chodzi przede wszystkim o dodatkową promocję. Cieszymy się, że wykorzystaliśmy szansę, jaka się nadarzyła - dodaje Jacek Wyszyński.

Wydawcami Farming Life są spółki Gaming Factory i Ultimate Games. W 2022 roku w zależności od wyników sprzedażowych zostanie podjęta decyzja o portach na konsole.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=W7iIlZLr1q0

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1031270/Farming_Life/

***

O Pyramid Games:

Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.