Komunikaty PR

Gra od Pyramid Games w serialu produkowanym przez Warner Bros

2022-01-17  |  09:00
Biuro prasowe

Farming Life – grę łączącą symulację farmy i strategię ekonomiczną, stworzoną przez lubelskie studio Pyramid Games na zlecenie wydawców – Gaming Factory i Ultimate Games, można zobaczyć w  serialu Love Me, który został wyprodukowany przez oddział amerykańskiego przedsiębiorstwa mediowego – Warner Bros: International Television Production Australia – na rynek australijski. Akcja serialu rozgrywa się w Melbourne i jest historią o miłości, stracie i złożonych relacjach rodzinnych. Aktualnie tytuł można obejrzeć na należącej do Streamotion platformie streamingowej Binge.

- Jesteśmy dumni z tego, że w serialu, za którym stoi firma Warner Bros znalazło się miejsce dla Farming Life. Gry komputerowe rzadko pojawiają się na szklanym ekranie, dlatego czujemy się niezwykle wyróżnieni. Jest to dla nas również nowe doświadczenie, a epizodyczny „występ” naszego tytułu w serialu traktujemy jako nową formę jego promocji i możliwość dotarcia do jeszcze większej liczby potencjalnych użytkowników - mówi Jacek Wyszyński, prezes zarządu Pyramid Games.

Farming Life to nastawiona na jednoosobową rozgrywkę relaksująca gra łącząca w sobie elementy symulatora, strategii ekonomicznej i produkcji typu city-builder. Gracze wcielają się w rolę farmerów prowadzących własne gospodarstwa. Dostają oni duże pole do rozwoju swoich biznesów z wykorzystaniem kreatywnych rozwiązań. Tytuł jest w pewnej mierze grą przypominającą SimCity, choć – zamiast miasta – użytkownicy koncentrują się na farmie. Globalna premiera Farming Life odbyła się 18 października 2021 roku na platformie Steam. Cena detaliczna rolniczej gry w wersji na PC wynosi 12,99 USD.

Grę Farming Life można zobaczyć w piątym odcinku pierwszego sezonu australijskiej wersji serialu Love Me, którego producentem jest Warner Bros. Tytuł miał swoją premierę 26 grudnia 2021 roku na platformie streamingowej Binge, z której korzysta prawie 830 000 subskrybentów.

- Zdajemy sobie sprawę z tego, że poszukiwanie nowych kanałów komunikacji marketingowej jest bardzo ważne. Serialowy epizod z udziałem Farming Life w produkcji światowego giganta pokazuje, że gry to nie tylko tradycyjnie rozumiany gaming przed ekranem w domowym zaciszu czy ich sprzedaż na całym świecie. Jak widać potencjał gier, można wykorzystywać także w inny sposób. Mam nadzieję, że nasze pozostałe produkcje również będą miały okazję pojawiać się w filmach czy serialach, co na pewno będzie dla nich korzystne, jeśli chodzi przede wszystkim o dodatkową promocję. Cieszymy się, że wykorzystaliśmy szansę, jaka się nadarzyła - dodaje Jacek Wyszyński.

Wydawcami Farming Life są spółki Gaming Factory i Ultimate Games. W 2022 roku w zależności od wyników sprzedażowych zostanie podjęta decyzja o portach na konsole.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=W7iIlZLr1q0

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1031270/Farming_Life/

***

O Pyramid Games:

Pyramid Games to działające od 2010 roku studio, zajmujące się tworzeniem gier komputerowych. Główna siedziba firmy mieści się w Lublinie. Celem studia jest produkcja dużej liczby ambitnych gier oraz zbudowanie wokół nich dużej społeczności graczy. Zespół Pyramid Games tworzą pasjonaci nauki i Science-Fiction, dlatego tworzone przez nich produkcje nastawione są na kierunek popularnonaukowy - gry koncentrują się na tematyce odkrywania nieznanego i zdobywania wiedzy. Od sierpnia 2020 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR NENT Group zmienia się w Viaplay Group Biuro prasowe
2022-05-21 | 08:00

NENT Group zmienia się w Viaplay Group

Nordic Entertainment Group (NENT Group), międzynarodowa firma oferująca usługi streamingowe, oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego
Media i PR Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród
2022-05-20 | 14:00

Nowa kampania mleczek Łaciatych pełna nagród

W maju marka Łaciate ruszyła z nową kampanią skierowaną do najważniejszych konsumentów mleczek smakowych, czyli dzieci oraz ich rodziców. Działania skupiają się na
Media i PR Peppermint z kampanią dla Centrum Nauki Kopernik
2022-05-20 | 07:00

Peppermint z kampanią dla Centrum Nauki Kopernik

Agencja odpowiada za realizację plakatów, bannerów, animacji i wielu innych, zróżnicowanych formatów, przeznaczonych do promocji w kanałach online i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IX Kongres Polska Chemia

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Super woda Alcalia

Firma

Warszawa dołącza do prestiżowego grona. Miasto wyrasta na jednego ze start-upowych liderów

Stolica Polski z każdym rokiem umacnia swoją pozycję jako ważny i prężnie rozwijający się hub dla start-upów. Na potencjał tutejszego rynku wpływają m.in. wykształcona kadra techniczna, coraz większe zainteresowanie ze strony międzynarodowych funduszy i rozwinięty ekosystem wspierania innowacji. Warszawa dołączyła właśnie do prestiżowego grona miast, które mają własną edycję przewodnika „Startup Guide”. Ma on ułatwić początkującym przedsiębiorcom, również z zagranicy, start na tutejszym rynku. – To niesamowite, że ktoś w Bostonie będzie mógł wziąć go do ręki i pomyśleć: „może warto byłoby zacząć robić coś ciekawego w Europie, właśnie w Warszawie” – mówi Aureliusz Górski, dyrektor wykonawczy Fundacji Venture Café Warsaw, współinicjator przewodnika

Prawo

Dzieci z Ukrainy są łatwym łupem dla handlarzy ludźmi. W ewakuowaniu ich do bezpiecznych miejsc pomagają amerykańskie fundacje

Wojna w Ukrainie stanowi bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia 7,5 mln dzieci. Według oficjalnych danych z początku maja od początku eskalacji konfliktu zginęło ich ponad 230, a kilkaset zostało rannych, ale UNICEF podkreśla, że w rzeczywistości te liczby mogą być dużo wyższe. W tej chwili tylko w samej Ukrainie 3 mln dzieci potrzebuje pilnej pomocy humanitarnej. Szacuje się też, że ok. 60 proc. z nich musiało opuścić swoje domy, a chaos związany z przemieszczaniem się ludności na dużą skalę wykorzystują handlarze ludźmi. – Wkraczają do sierocińców, korzystając na chaosie i braku nadzoru. Kiedy uda im się zdobyć paszporty dla tych dzieci, tracimy je na zawsze – mówi James Zumwalt z grupy Aerial Recovery.

Konsument

TikTok ogłasza współpracę z partnerami pozarządowymi. Chce promować różnorodność i bezpieczeństwo cyfrowe twórców

Użytkownicy platform cyfrowych są coraz bardziej świadomi i coraz większą wagę przywiązuje się w nich do budowania kultury różnorodności i inkluzywności. Chodzi o różnego typu inicjatywy, które z jednej strony będą właściwie i szeroko eksponować grupy społeczne dotychczas słabo reprezentowane, z drugiej – o zwalczanie mowy nienawiści i edukowanie.  – Takie działania to od lat priorytet TikToka – podkreślają przedstawiciele serwisu, którego liczba użytkowników dynamicznie rośnie z miesiąca na miesiąc. Platforma tylko w IV kwartale ubiegłego roku usunęła ponad 85 mln filmów z obraźliwymi treściami, w tym 90 proc., zanim jeszcze ktokolwiek zdążył je wyświetlić. 

 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.