Komunikaty PR

Graj w Łaciate – startuje loteria mleczek smakowych marki Łaciate

2022-08-30  |  10:00
Biuro prasowe

Powakacyjny powrót do szkoły właśnie stał się łatwiejszy! A to wszystko za sprawą loterii „Graj w Łaciate” mleczek Łaciatych. Zachętą do wspólnej zabawy są atrakcyjne nagrody, dostosowane do zainteresowań konsumentów. Loteria potrwa od 5.09 do 30.10.2022 r.

Mleko Łaciate od wielu lat towarzyszy dzieciom w szkole. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu, a jednocześnie źródło tak ważnych dla najmłodszych składników odżywczych. Mleczka w kartonikach dostępne są w czterech wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Każdy smak ma własnego „bohatera” – uroczego zwierzaka, który zachęca dzieci do sięgnięcia po zdrową przekąskę. Mleczka dostępne są w opakowaniach przyjaznych środowisku i mają ulepszone receptury – zawierają mniej cukru oraz naturalne aromaty.

Na początku września, na specjalnie przygotowanej stronie www.grajwlaciate.pl, wystartuje loteria konsumencka pt.: „Graj w Łaciate”. Akcja będzie wspierana szeroko zakrojoną kampanią digitalową i działaniami promocyjnymi w Internecie. Komunikacja aktywacji konsumenckiej pojawi się również na opakowaniach promocyjnych, które trafiły na sklepowe półki już w sierpniu.

Działania prowadzone przez SM Mlekpol w ramach promocji marki Łaciate mają na celu przede wszystkim pokazać dzieciom, jak wartościowe i ważne w codziennej diecie jest picie mleka. Sukces pierwszej edycji loterii mleczek smakowych Łaciatych sprawił, że postanowiliśmy ponownie zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, w której codziennie mogą zdobywać oni atrakcyjne nagrody. Do wygrania są najnowsze modele konsoli z innowacyjnymi, spersonalizowanymi skinami. – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić 3 dowolne kartoniki mleka smakowego marki Łaciate i zachować paragon lub fakturę imienną. Następnie zakup należy zarejestrować na dedykowanej stronie www.grajwlaciate.pl. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie, a także nagrody II stopnia, to jest 3 doładowania (o wartości 20 zł) do sklepu Google Play.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.