Graj w Łaciate – startuje loteria mleczek smakowych marki Łaciate
Powakacyjny powrót do szkoły właśnie stał się łatwiejszy! A to wszystko za sprawą loterii „Graj w Łaciate” mleczek Łaciatych. Zachętą do wspólnej zabawy są atrakcyjne nagrody, dostosowane do zainteresowań konsumentów. Loteria potrwa od 5.09 do 30.10.2022 r.
Mleko Łaciate od wielu lat towarzyszy dzieciom w szkole. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu, a jednocześnie źródło tak ważnych dla najmłodszych składników odżywczych. Mleczka w kartonikach dostępne są w czterech wariantach smakowych – czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. Każdy smak ma własnego „bohatera” – uroczego zwierzaka, który zachęca dzieci do sięgnięcia po zdrową przekąskę. Mleczka dostępne są w opakowaniach przyjaznych środowisku i mają ulepszone receptury – zawierają mniej cukru oraz naturalne aromaty.
Na początku września, na specjalnie przygotowanej stronie www.grajwlaciate.pl, wystartuje loteria konsumencka pt.: „Graj w Łaciate”. Akcja będzie wspierana szeroko zakrojoną kampanią digitalową i działaniami promocyjnymi w Internecie. Komunikacja aktywacji konsumenckiej pojawi się również na opakowaniach promocyjnych, które trafiły na sklepowe półki już w sierpniu.
Działania prowadzone przez SM Mlekpol w ramach promocji marki Łaciate mają na celu przede wszystkim pokazać dzieciom, jak wartościowe i ważne w codziennej diecie jest picie mleka. Sukces pierwszej edycji loterii mleczek smakowych Łaciatych sprawił, że postanowiliśmy ponownie zaprosić konsumentów do wspólnej zabawy, w której codziennie mogą zdobywać oni atrakcyjne nagrody. Do wygrania są najnowsze modele konsoli z innowacyjnymi, spersonalizowanymi skinami. – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić 3 dowolne kartoniki mleka smakowego marki Łaciate i zachować paragon lub fakturę imienną. Następnie zakup należy zarejestrować na dedykowanej stronie www.grajwlaciate.pl. Przez cały czas trwania akcji codziennie do wygrania będzie jedna nagroda główna – marzenie gamerów, czyli konsola Xbox Series X, w unikalnym, specjalnie zaprojektowanym designerskim skinie, a także nagrody II stopnia, to jest 3 doładowania (o wartości 20 zł) do sklepu Google Play.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.