Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają. Kampania została przygotowana przez agencję FFW, a za relacje z mediami odpowiada agencja Studio 111.
W kampanii marka Haier koncentruje się na promowaniu lodówek z systemem antybakteryjnym ABT, wykorzystującym światło ultrafioletowe do ochrony przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, a także dłuższą świeżość produktów spożywczych. Drugą z istotnych cech, która została podkreślona w kampanii, jest duża pojemność lodówek i płynące z tego korzyści dla użytkownika – połączenie technologii ABT, jak i pojemności XXL urządzeń sprawia, że może on znacznie ograniczyć swoje codzienne wyjścia na zakupy.
W kolejnych etapach kampanii marka Haier podkreślać będzie zalety pozostałych technologii pomagających w utrzymaniu świeżości produktów, a także wygodę użytkowania sprzętu (tylne podświetlenie, szuflady Easy Access).
Kampania wystartowała 11 czerwca w social media, a następnie rozszerzona została o kolejne kanały komunikacji, takie jak YouTube, mailing, aktywności w wyszukiwarce, reklamę mobilną czy display. Akcję wspierają także banery na Ceneo i www.mediaexpert.pl oraz TV-walle w sklepach stacjonarnych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.