Komunikaty PR

Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!

2024-12-05  |  13:55
Biuro prasowe

W szaleństwie przedświątecznych zakupów i spraw do załatwienia Starbucks zadbał nie tylko o to, aby móc odpocząć od zgiełku i zrelaksować się w ciepłej atmosferze świątecznej oferty. Odwiedzając swoją ulubioną kawiarnię możesz przy okazji zakupić świąteczne upominki dla najbliższych.  Skomponuj zestaw prezentowy samodzielnie lub skorzystaj z pomocy baristów i gotowych propozycji.  Prezent od Starbucks to obietnica pysznych doznań smakowych i magii wspólnie spędzonych chwil!

Świąteczne smaki w każdych okolicznościach 

Co może się znaleźć w naszym świątecznym zestawie? Idealne do celebrowania świątecznego okresu będą przede wszystkim mieszanki kaw. Od tych klasycznych po limitowane edycje pachnące świętami, czyli Christmas Blend i Starbucks® Christmas Blonde Roast. Każda z nich pomoże stworzyć wyjątkowy sezonowy klimat. A jeśli szykujesz prezent dla prawdziwego świątecznego smakosza to idealnym wyborem będą syropy – Starbucks® Gingerbread Flavour Syrup i Starbucks® Toffee Nut Flavour Syrup

Gdy już znajdziemy tą idealną mieszankę ziaren, warto pomyśleć o odpowiednim do niej kubku.  Starbucks po raz kolejny przygotował kolekcję świątecznych kubków ceramicznych i termicznych oraz butelek wielokrotnego użytku. Taki podarunek będzie doskonały, by celebrować codzienne rytuały w świątecznej atmosferze. Dzięki nim nawet w mroźne dni można zabrać swój ulubiony gorący napój ze sobą i cieszyć się nim podczas spokojnych spacerów czy w samym środku przedświątecznych zawirowań.

„Warto zatrzymać się u nas na chwilę w tym całym przedświątecznym zgiełku i spróbować świątecznych hitów lub zaopatrzyć się w pachnący kawą świąteczny zestaw prezentowy. Tak samo jak nasze napoje, możemy go dowolnie spersonalizować, a wybór jest naprawdę spory: od kaw ziarnistych, przez smakowe syropy, kubki, termosy, po drobne gadżety czy idealne dla każdego kawosza świąteczne karty podarunkowe. Dodatkowo, wracając do nas z własnym kubkiem, obdarowana przez nas osoba będzie mogła cieszyć się tańszymi o 2 zł napojami w kawiarniach Starbucks przez cały rok.”  - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce.

Na Święta i na co dzień

Świetnym sposobem na dopełnienie świątecznego zestawu będzie właśnie karta podarunkowa Starbucks.

"Być może nie każdy wie, że nasza karta Starbucks może również służyć za kartę podarunkową. Obdarowana osoba może zarejestrować się później w programie Starbucks® Rewards, a tym samym otrzymać dostęp do wyjątkowych ofert czekających na członków naszego programu.” – dodaje Paula Chudzińska

Korzystając z aplikacji mobilnej programu Starbucks® Rewards uczestnik otrzymuje Gwiazdki za każde wydane 2 zł. Każde zebrane 80 Gwiazdek wymienić możemy na darmowy napój. Dodatkowo w programie czeka wiele niespodzianek oraz gratisowych dodatków do personalizacji swoich ulubionych napojów. Dzięki aplikacji Twój prezent nabierze dodatkowego blasku – bo ma szansę przynieść konkretne korzyści przez cały rok! 

Mikołajki już za rogiem, a Święta niewiele dalej – to najlepszy czas, by zacząć obdarowywać bliskich. Stwórz własny zestaw lub wybierz jeden z zaproponowanych w kawiarni, a na pewno rozgrzejesz serca obdarowanych i sprawisz, że ich święta będą jeszcze bardziej magiczne!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.