Komunikaty PR

Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!

2024-12-05  |  13:55
Biuro prasowe

W szaleństwie przedświątecznych zakupów i spraw do załatwienia Starbucks zadbał nie tylko o to, aby móc odpocząć od zgiełku i zrelaksować się w ciepłej atmosferze świątecznej oferty. Odwiedzając swoją ulubioną kawiarnię możesz przy okazji zakupić świąteczne upominki dla najbliższych.  Skomponuj zestaw prezentowy samodzielnie lub skorzystaj z pomocy baristów i gotowych propozycji.  Prezent od Starbucks to obietnica pysznych doznań smakowych i magii wspólnie spędzonych chwil!

Świąteczne smaki w każdych okolicznościach 

Co może się znaleźć w naszym świątecznym zestawie? Idealne do celebrowania świątecznego okresu będą przede wszystkim mieszanki kaw. Od tych klasycznych po limitowane edycje pachnące świętami, czyli Christmas Blend i Starbucks® Christmas Blonde Roast. Każda z nich pomoże stworzyć wyjątkowy sezonowy klimat. A jeśli szykujesz prezent dla prawdziwego świątecznego smakosza to idealnym wyborem będą syropy – Starbucks® Gingerbread Flavour Syrup i Starbucks® Toffee Nut Flavour Syrup

Gdy już znajdziemy tą idealną mieszankę ziaren, warto pomyśleć o odpowiednim do niej kubku.  Starbucks po raz kolejny przygotował kolekcję świątecznych kubków ceramicznych i termicznych oraz butelek wielokrotnego użytku. Taki podarunek będzie doskonały, by celebrować codzienne rytuały w świątecznej atmosferze. Dzięki nim nawet w mroźne dni można zabrać swój ulubiony gorący napój ze sobą i cieszyć się nim podczas spokojnych spacerów czy w samym środku przedświątecznych zawirowań.

„Warto zatrzymać się u nas na chwilę w tym całym przedświątecznym zgiełku i spróbować świątecznych hitów lub zaopatrzyć się w pachnący kawą świąteczny zestaw prezentowy. Tak samo jak nasze napoje, możemy go dowolnie spersonalizować, a wybór jest naprawdę spory: od kaw ziarnistych, przez smakowe syropy, kubki, termosy, po drobne gadżety czy idealne dla każdego kawosza świąteczne karty podarunkowe. Dodatkowo, wracając do nas z własnym kubkiem, obdarowana przez nas osoba będzie mogła cieszyć się tańszymi o 2 zł napojami w kawiarniach Starbucks przez cały rok.”  - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce.

Na Święta i na co dzień

Świetnym sposobem na dopełnienie świątecznego zestawu będzie właśnie karta podarunkowa Starbucks.

"Być może nie każdy wie, że nasza karta Starbucks może również służyć za kartę podarunkową. Obdarowana osoba może zarejestrować się później w programie Starbucks® Rewards, a tym samym otrzymać dostęp do wyjątkowych ofert czekających na członków naszego programu.” – dodaje Paula Chudzińska

Korzystając z aplikacji mobilnej programu Starbucks® Rewards uczestnik otrzymuje Gwiazdki za każde wydane 2 zł. Każde zebrane 80 Gwiazdek wymienić możemy na darmowy napój. Dodatkowo w programie czeka wiele niespodzianek oraz gratisowych dodatków do personalizacji swoich ulubionych napojów. Dzięki aplikacji Twój prezent nabierze dodatkowego blasku – bo ma szansę przynieść konkretne korzyści przez cały rok! 

Mikołajki już za rogiem, a Święta niewiele dalej – to najlepszy czas, by zacząć obdarowywać bliskich. Stwórz własny zestaw lub wybierz jeden z zaproponowanych w kawiarni, a na pewno rozgrzejesz serca obdarowanych i sprawisz, że ich święta będą jeszcze bardziej magiczne!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.