Komunikaty PR

Idealny prezent dla miłośników kawy? - Skomponuj świąteczny zestaw od Starbucks!

2024-12-05  |  13:55
Biuro prasowe

W szaleństwie przedświątecznych zakupów i spraw do załatwienia Starbucks zadbał nie tylko o to, aby móc odpocząć od zgiełku i zrelaksować się w ciepłej atmosferze świątecznej oferty. Odwiedzając swoją ulubioną kawiarnię możesz przy okazji zakupić świąteczne upominki dla najbliższych.  Skomponuj zestaw prezentowy samodzielnie lub skorzystaj z pomocy baristów i gotowych propozycji.  Prezent od Starbucks to obietnica pysznych doznań smakowych i magii wspólnie spędzonych chwil!

Świąteczne smaki w każdych okolicznościach 

Co może się znaleźć w naszym świątecznym zestawie? Idealne do celebrowania świątecznego okresu będą przede wszystkim mieszanki kaw. Od tych klasycznych po limitowane edycje pachnące świętami, czyli Christmas Blend i Starbucks® Christmas Blonde Roast. Każda z nich pomoże stworzyć wyjątkowy sezonowy klimat. A jeśli szykujesz prezent dla prawdziwego świątecznego smakosza to idealnym wyborem będą syropy – Starbucks® Gingerbread Flavour Syrup i Starbucks® Toffee Nut Flavour Syrup

Gdy już znajdziemy tą idealną mieszankę ziaren, warto pomyśleć o odpowiednim do niej kubku.  Starbucks po raz kolejny przygotował kolekcję świątecznych kubków ceramicznych i termicznych oraz butelek wielokrotnego użytku. Taki podarunek będzie doskonały, by celebrować codzienne rytuały w świątecznej atmosferze. Dzięki nim nawet w mroźne dni można zabrać swój ulubiony gorący napój ze sobą i cieszyć się nim podczas spokojnych spacerów czy w samym środku przedświątecznych zawirowań.

„Warto zatrzymać się u nas na chwilę w tym całym przedświątecznym zgiełku i spróbować świątecznych hitów lub zaopatrzyć się w pachnący kawą świąteczny zestaw prezentowy. Tak samo jak nasze napoje, możemy go dowolnie spersonalizować, a wybór jest naprawdę spory: od kaw ziarnistych, przez smakowe syropy, kubki, termosy, po drobne gadżety czy idealne dla każdego kawosza świąteczne karty podarunkowe. Dodatkowo, wracając do nas z własnym kubkiem, obdarowana przez nas osoba będzie mogła cieszyć się tańszymi o 2 zł napojami w kawiarniach Starbucks przez cały rok.”  - mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce.

Na Święta i na co dzień

Świetnym sposobem na dopełnienie świątecznego zestawu będzie właśnie karta podarunkowa Starbucks.

"Być może nie każdy wie, że nasza karta Starbucks może również służyć za kartę podarunkową. Obdarowana osoba może zarejestrować się później w programie Starbucks® Rewards, a tym samym otrzymać dostęp do wyjątkowych ofert czekających na członków naszego programu.” – dodaje Paula Chudzińska

Korzystając z aplikacji mobilnej programu Starbucks® Rewards uczestnik otrzymuje Gwiazdki za każde wydane 2 zł. Każde zebrane 80 Gwiazdek wymienić możemy na darmowy napój. Dodatkowo w programie czeka wiele niespodzianek oraz gratisowych dodatków do personalizacji swoich ulubionych napojów. Dzięki aplikacji Twój prezent nabierze dodatkowego blasku – bo ma szansę przynieść konkretne korzyści przez cały rok! 

Mikołajki już za rogiem, a Święta niewiele dalej – to najlepszy czas, by zacząć obdarowywać bliskich. Stwórz własny zestaw lub wybierz jeden z zaproponowanych w kawiarni, a na pewno rozgrzejesz serca obdarowanych i sprawisz, że ich święta będą jeszcze bardziej magiczne!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji Biuro prasowe
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Transport

Ruch Ryanaira z Modlina spadnie w sezonie letnim o 30 proc. Przewoźnik obsłuży tam o ponad milion pasażerów mniej niż w 2024 roku

Ryanair zakończył negocjacje z lotniskiem w Modlinie. Nie udało się podpisać wieloletniej umowy rozwojowej, w efekcie letnia siatka połączeń będzie o ok. 30 proc. mniejsza niż rok wcześniej. Przewoźnik zlikwiduje 11 tras i zredukuje częstotliwość na kolejnych 28 połączeniach, łączna liczba oferowanych miejsc z lotniska spadnie o ponad milion. – Jedynym powodem redukcji jest kwestia cen w Modlinie, które w tej chwili są wyższe niż rok czy dwa lata temu – tłumaczy Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.

Prawo

UE wciąż zmaga się z dużą presją migracyjną. Przemytnicy ludzi czerpią miliardowe zyski

Z danych Frontexu wynika, że w ub.r. liczba nielegalnych migracji do UE spadła o 38 proc., ale presja migracyjna na Europę wciąż pozostaje duża. Europol podaje, że 90 proc. migrantów korzysta z usług przemytników, co sprawia, że ten proceder jest jednym z najbardziej dochodowych obszarów przestępczości zorganizowanej, a pozyskane w ten sposób pieniądze mogą być przekazywane organizacjom terrorystycznym. Dlatego też europosłowie podkreślają m.in. konieczność dalszego zwiększenia finansowania Frontexu i lepszej współpracy między agencjami bezpieczeństwa.

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.