Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada Dyrektorów zatwierdziła zmianę nazwy korporacyjnej spółki na ACCESS Newswire Inc.
W dniu 27 stycznia 2025 r. spółka Issuer Direct Corp przekształci się w ACCESS Newswire Inc. i rozpocznie funkcjonowanie pod nowym symbolem giełdowym NYSE „ACCS”.
„Rebranding na ACCESS Newswire to coś więcej niż zmiana nazwy; to zobowiązanie do stworzenia dynamicznego, wszechstronnego systemu obsługi klienta w zakresie relacji inwestorskich i public relations” - powiedział Brian R. Balbirnie, założyciel, prezes i dyrektor generalny Issuer Direct. - „Od 2006 roku kontynuowaliśmy rozwój naszej działalności i maksymalizowaliśmy wartość dostarczaną tysiącom klientów na przestrzeni lat, ale zauważyliśmy potrzebę stworzenia marki, która odzwierciedlałaby kolejne 20 lat naszej działalności”.
Od 2006 r. Issuer Direct funkcjonuje na rynku jako podmiot oferujący technologie komunikacji korporacyjnej. W ciągu 19-letniej historii, Spółka dokonała kilku akwizycji związanych z bieżącą działalnością komunikacyjną. Rebranding marki konsoliduje ofertę Issuer Direct pod jednolitą tożsamością, odzwierciedlając ciągłą koncentrację Spółki na przekształcaniu krajobrazu public relations (PR) i relacji inwestorskich (IR). Począwszy od dnia dzisiejszego, Spółka zamierza prowadzić swoją działalność w zakresie PR i IR jako ACCESS Newswire.
Balbirnie kontynuował: „Nasza nowa nazwa odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnej komunikacji, która spełnia zmieniające się potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że możemy skoncentrować nasze wysiłki na zwiększaniu naszej obecności, wpływu na rynku oraz być jeszcze bliżej naszych klientów”.
Sercem rebrandingu jest przełomowy i pierwszy w branży model subskrypcji ACCESS Newswire, którego celem jest zaburzenie tradycyjnie działających platform komunikacyjnych. Model ten zapewnia klientom maksymalizację wartości dystrybucji informacji prasowych oraz działań na rzecz mediów i inwestorów przy większej elastyczności i przejrzystości.
Najważniejsze elementy rebrandingu obejmują:
- Ujednoliconą tożsamość marki, która podkreśla większy nacisk na rozwiązania PR i IR;
- Rozszerzoną ofertę usług zaprojektowaną w celu włączenia tradycyjnego procesu dystrybucji informacji prasowych do pełnego zestawu rozwiązań w zakresie monitorowania i targetowania odbiorców, dostosowaną zarówno do potrzeb PR, jak i IR;
- Przejrzysty model oparty na subskrypcji, który zapewnia niezrównaną wartość, elastyczność i rozwiązania zorientowane na klienta.
Mimo, że datą wejścia w życie zmiany nazwy na ACCESS Newswire Inc. będzie 27 stycznia 2025 roku, Spółka zamierza działać pod nową nazwą od 16 stycznia 2025 roku. Spółka zarezerwowała na giełdzie NYSE American Exchange symbol „ACCS” dla swoich akcji zwykłych. Numer CUSIP Spółki pozostanie niezmieniony, a obrót akcjami zwykłymi Spółki na giełdzie NYSE American Exchange pod nową nazwą i symbolem rozpocznie się w poniedziałek 27 stycznia 2025 r. po otwarciu rynku. Obecni akcjonariusze nie muszą podejmować żadnych działań w związku ze zmianą nazwy i symbolu giełdowego.
Misja Spółki pozostanie niezachwiana: Ożywić i odświeżyć spojrzenie na świat komunikacji, pozwalając naszym klientom inspirować nasze myślenie i innowacje. Z obsługą klienta na czele, firma jest gotowa wyznaczyć nowe standardy sukcesu w 2025 roku i później.
Więcej informacji o firmie, ACCESS Newswire i jej rozwiązaniach można znaleźć na stronie www.accessnewswire.com.
O ACCESS Newswire
ACCESS Newswire to cieszący się globalnym zaufaniem dostawca rozwiązań w zakresie public relations (PR) i relacji inwestorskich (IR). Koncentrując się na innowacjach, obsłudze klienta i ofercie opartej na wartościach, ACCESS Newswire umożliwia markom łączenie się z odbiorcami tam, gdzie ma to największe znaczenie. Aby dowiedzieć się więcej o ofercie ACCESS Newswire, odwiedź stronę www.accessnewswire.com.
Stwierdzenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu sekcji 27A ustawy o papierach wartościowych z 1933 r. Z późniejszymi zmianami oraz sekcji 21E ustawy o giełdzie papierów wartościowych z 1934 r. Z późniejszymi zmianami („ustawa o giełdzie”) (które to sekcje zostały przyjęte jako część ustawy o reformie postępowania sądowego w sprawie prywatnych papierów wartościowych z 1995 r.). Stwierdzenia poprzedzone słowami „wierzyć”, „przewidywać”, „szacować”, „oczekiwać”, „zamierzać”, „planować”, „projektować”, „perspektywy”, „perspektywy” i podobnymi słowami lub wyrażeniami lub czasownikami przyszłymi lub warunkowymi, takimi jak „będzie”, „powinien”, „byłby”, „może” i „mógłby”, mają zasadniczo charakter wybiegający w przyszłość, a nie fakty historyczne. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości wiążą się ze znanym i nieznanym ryzykiem, niepewnością i innymi czynnikami, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki, wyniki lub osiągnięcia Spółki będą się znacznie różnić od przewidywanych wyników, wyników lub osiągnięć z wielu powodów. Spółka nie ma zamiaru i nie zobowiązuje się do zmiany jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłego zdarzenia lub w inny sposób. Dodatkowe ryzyka i niepewności, które mogą mieć wpływ na stwierdzenia Spółki dotyczące przyszłości, można znaleźć w rocznym raporcie Spółki na formularzu 10-K za rok zakończony 31 grudnia 2023 r., w tym między innymi w omówieniu „Czynników ryzyka”, które Spółka złożyła w SEC i które można przeglądać pod adresem http://www.sec.gov/.
KONTAKT:
ACCESS Newswire
Brian R. Balbirnie
tel. 919-481-4000
e-mail: brianb|accessnewswire.com| |brianb|accessnewswire.com
-
Brett Maas
Hayden IR
tel. (646) 536-7331
e-mail: brett|haydenir.com| |brett|haydenir.com
-
James Carbonara
Hayden IR
tel. (646)-755-7412
e-mail: james|haydenir.com| |james|haydenir.com
Źródło informacji: Issuer Direct Corporation

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.