Jawor-Parkiet rozpoczyna współpracę z Home Sweet Home PR
Renomowany polski producent podłóg drewnianych Jawor-Parkiet powierzył kompleksową obsługę komunikacyjną firmie doradczej Home Sweet Home PR.
Od października 2022 roku Home Sweet Home PR, firma specjalizująca się w reprezentowaniu firm i osób z branży wyposażenia wnętrz, odpowiadać będzie za działania media relations, w tym serwis prasowy, prowadzenie biura prasowego oraz interactive PR marki Jawor-Parkiet. Ponadto, do zadań agencji należeć będzie koordynacja projektów specjalnych Jawor-Parkiet, realizacja projektów z zakresu reklamy i marketingu, PR korporacyjny, a także wsparcie komunikacji z architektami i projektantami wnętrz oraz partnerami handlowymi. Klienta po stronie Home Sweet Home PR reprezentować będzie 4-osobowy zespół z Justyną Siejką i Marcinem Pobożym, partnerami zarządzającymi firmy na czele. Biuro prasowe marki Jawor-Parkiet prowadzić będzie Anna Usakiewicz.
Jawor-Parkiet to polska firma rodzinna z ponad 30-letnim doświadczeniem. Jest wiodącym na rynku producentem dwuwarstwowych, gotowych podłóg drewnianych. Oferuje szeroką paletę parkietów i desek podłogowych. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Nowym Mieście Lubawskim na Warmii i Mazurach. Produkowane tam podłogi trafiają do ponad 250 partnerskich salonów sprzedaży w całej Polsce, w tym do 13 salonów firmowych i 4 Studio Jawor-Parkiet. Firma stawia na nowoczesne wzornictwo, innowacyjność produkcji oraz dobre polskie rzemiosło i zrównoważony rozwój. Od lat współpracuje z biurami architektonicznymi, parkieciarzami oraz deweloperami. Wiosną tego roku firma wystartowała z długofalową kampanią pod hasłem „Podłogi z pazurem. Gotowe na każdą rolę w Twoim życiu”, w której występują ambasadorzy marki: Edyta i Cezary Pazurowie.
Home Sweet Home PR to firma doradztwa komunikacyjnego obsługująca wyłącznie marki z obszaru „dom i wnętrze”. W gronie jej klientów są m.in. Hansgrohe, AXOR, Alessi, Miloo Home, mesmetric, Steinway & Sons, Dekorian Home, YAK Living Space Experience, Komandor, Marcin Dekor, DLH, LAMINAM, Interstone czy Annie Sloan. Firma znana jest również z działań komunikacyjnych na rzecz pracowni architektury wnętrz. Na wyłączność obsługuje Stowarzyszenie Architektów Wnętrz.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.