Komunikaty PR

Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi

2022-10-04  |  12:00
Biuro prasowe

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Kampania promocyjna „Razem smaczniej” trwa od czerwca 2022 roku i promuje produkty gotowe do użycia, a przede wszystkim pokazuje ich różnorodność oraz wygodę zastosowań w kuchni. Już niebawem w październiku zobaczymy jej drugą, jesienną odsłonę.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w sezonie jesiennym pojawi się w mediach z silną komunikacją digital, dzięki której ponownie zwróci uwagę konsumentów na nowy produkt w swoim portfolio i jego wszechstronność oraz wygodę zastosowania. W pierwszej edycji dowiedzieli się oni jak polewać, maczać, dodawać i łączyć swoje ulubione produkty z Dipami. Teraz w drugiej części kampanii Mlekpol poszerzy okazje do ich użycia o zastosowania kulinarne do dań na gorąco – do gotowania, zapiekania i duszenia. W nowej komunikacji użyte zostaną jesienne propozycje potraw z wykorzystaniem tej nowoczesnej propozycji inspirowanej kuchnią francuską. Konsumenci będą mieli okazję poznać wyjątkowe przepisy m.in. na zapiekanego dorsza z warzywami w sosie śmietanowym, polędwiczkę wieprzową w sosie kurkowym z purre z dni i wiele więcej pysznych dań w jesiennym stylu z obowiązkowymi sezonowymi dodatkami, takimi jak grzyby.

Celem zbliżającej się kampanii digital jest dotarcie do jak największej liczby nowych konsumentów w całej Polsce. Także tym razem wykorzystane zostaną przebojowe spoty video z charakterystyczną muzyką ”DIP i DIP i DIP”.

 

Nadchodząca jesień będzie czasem kuchennych podbojów w towarzystwie Dipów od SM Mlekpol! Dotrzemy do osób planujących zakupy na jesienne obiady czy kolacje, aby zaprezentować im propozycję dipów śmietanowych w najlepszym momencie na ich ścieżce zakupowej. Dipy typu crème fraiche są gotowym rozwiązaniem do dań duszonych czy zapiekanych oraz sałatek. Z naszym produktem oraz inspirującą kampanią reklamową, będziemy również towarzyszyć kibicom w trakcie trwania Mundialu. Dipy śmietanowe Mlekpolu, gotowe „do podania” – powinny zagościć w każdym domu kibica, jako idealne dopełnienie do meczowych przekąsek, takich jak warzywne słupki czy nachosy i frytki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Sylwia Sakowicz Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.