Komunikaty PR

Jesienią „zapiekasz, dusisz i gotujesz” razem z Dipami śmietanowymi

2022-10-04  |  12:00
Biuro prasowe

Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowoczesna i oryginalna nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Kampania promocyjna „Razem smaczniej” trwa od czerwca 2022 roku i promuje produkty gotowe do użycia, a przede wszystkim pokazuje ich różnorodność oraz wygodę zastosowań w kuchni. Już niebawem w październiku zobaczymy jej drugą, jesienną odsłonę.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w sezonie jesiennym pojawi się w mediach z silną komunikacją digital, dzięki której ponownie zwróci uwagę konsumentów na nowy produkt w swoim portfolio i jego wszechstronność oraz wygodę zastosowania. W pierwszej edycji dowiedzieli się oni jak polewać, maczać, dodawać i łączyć swoje ulubione produkty z Dipami. Teraz w drugiej części kampanii Mlekpol poszerzy okazje do ich użycia o zastosowania kulinarne do dań na gorąco – do gotowania, zapiekania i duszenia. W nowej komunikacji użyte zostaną jesienne propozycje potraw z wykorzystaniem tej nowoczesnej propozycji inspirowanej kuchnią francuską. Konsumenci będą mieli okazję poznać wyjątkowe przepisy m.in. na zapiekanego dorsza z warzywami w sosie śmietanowym, polędwiczkę wieprzową w sosie kurkowym z purre z dni i wiele więcej pysznych dań w jesiennym stylu z obowiązkowymi sezonowymi dodatkami, takimi jak grzyby.

Celem zbliżającej się kampanii digital jest dotarcie do jak największej liczby nowych konsumentów w całej Polsce. Także tym razem wykorzystane zostaną przebojowe spoty video z charakterystyczną muzyką ”DIP i DIP i DIP”.

 

Nadchodząca jesień będzie czasem kuchennych podbojów w towarzystwie Dipów od SM Mlekpol! Dotrzemy do osób planujących zakupy na jesienne obiady czy kolacje, aby zaprezentować im propozycję dipów śmietanowych w najlepszym momencie na ich ścieżce zakupowej. Dipy typu crème fraiche są gotowym rozwiązaniem do dań duszonych czy zapiekanych oraz sałatek. Z naszym produktem oraz inspirującą kampanią reklamową, będziemy również towarzyszyć kibicom w trakcie trwania Mundialu. Dipy śmietanowe Mlekpolu, gotowe „do podania” – powinny zagościć w każdym domu kibica, jako idealne dopełnienie do meczowych przekąsek, takich jak warzywne słupki czy nachosy i frytki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Sylwia Sakowicz Brand Manager marki oraz agencja Los Mejores.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.