Justyna Dąbrowska nowym rzecznikiem DHL Parcel Polska
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Justyna Dąbrowska objęła stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego DHL Parcel. Do tej pory pełniła funkcję Eksperta ds. Komunikacji Zewnętrznej i Budowania Wizerunku Marki w spółce DHL. Obecnie odpowiada kompleksowo za realizację polityki komunikacyjnej spółki, w tym. m.in. media relations, działania z obszaru CSR, partnerstwa strategiczne, komunikację kryzysową, doradztwo strategiczne.
Justyna Dąbrowska obecnie w DHL Parcel odpowiada za kreowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. relacje z mediami, działania partnerskie
i sponsoringowe, projekty CSR, wizerunek marki, media społecznościowe, komunikację kryzysową, a także doradztwo strategiczne i pozycjonowanie ekspertów. Pełni również rolę trenera wystąpień medialnych, prowadząc specjalistyczne szkolenia w tym zakresie.
- Justyna już od ponad trzech lat buduje wizerunek DHL w istotnych dla nas obszarach strategicznych. Jest liderem, którego wyróżnia nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży PR i biznesie, ale także wysoka skuteczność, profesjonalizm, umiejętność szukania rozwiązań i nieszablonowe podejście do działań komunikacyjnych. Jestem przekonana, że przed nami kolejny rok, w którym będziemy inspirować branżę – mówi dr Anna Kania Okieńczyc – Wiceprezes ds. Marketingu i Doświadczenia Klienta w DHL Parcel.
Nowa rzecznik prasowa posiada szerokie doświadczenie w obszarze komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej, w tym projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, PR produktowego, działań kryzysowych, CSR, a także wystąpień publicznych i pracy w mediach. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży FMCG, w działach PR firm o pozycjach liderów w swoich kategoriach oraz w ogólnopolskich spółkach medialnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, na Uniwersytecie Jagiellońskim.
- Nominacja na stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego to dla mnie duże wyróżnienie. DHL jest globalną firmą logistyczną, która działa w 220 krajach i regionach, zatrudniając ponad 500 tys. pracowników na całym świecie. Ta marka niesie za sobą nie tylko zaufanie milionów klientów i najwyższą jakość, ale także emocje, które towarzyszą każdemu z nas, przy otrzymaniu paczki, na którą szczególnie czekamy. W DHL łączymy ludzi na całym świecie. Logistyka to branża, która jest krwioobiegiem i sercem biznesu. Charakteryzuje się niezwykłą dynamika, wysoka innowacyjnością i potrzebą stosowania kompleksowych rozwiązań. Dlatego właśnie taka będzie komunikacja DHL – dynamiczna, innowacyjna
i wychodząca poza schematy – komentuje Justyna Dąbrowska.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.