Kampania enel-sport z Andrzejem Bargielem już na ekranach kin Cinema City!
Wiodąca klinika ortopedii, rehabilitacji i medycyny sportowej należąca do ogólnopolskiej sieci medycznej ENEL-MED i sieć kin Cinema City podjęły współpracę, aby wspólnie promować odpowiedzialne podejście do sportu. Twarzą kampanii „Nic cię nie pokona” został Andrzej Bargiel, pierwszy człowiek, który zjechał ze szczytu K2 na nartach. To pierwsza kampania kinowa w historii marki enel-sport. Jest realizowana wyłącznie w kinach Cinema City i stanowi początek długofalowej, kompleksowej współpracy. Działania w kinach koordynuje New Age Media, zaś sama kampania powstała przy współpracy agencji reklamowej AntGo i Studia Bank.
Celem kampanii „Nic Cię nie pokona” jest pokazanie miłośnikom sportu, jak bezpiecznie i skutecznie przygotować swoje ciało do treningu i zawodów, aby uniknąć kontuzji. Kampania obejmuje projekcję 90-sekundowego spotu we wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce łącznie z kinami BNP Paribas IMAX oraz działania off-screen, tj. emisję materiałów wizualnych na digital poster boxach, ekranach plazmowych oraz video wallach, a także sampling broszur informacyjnych.
Aktywności zostały podzielone na dwa etapy – wiosenno-letni, który właśnie wystartował i jesienno-zimowy, którego start zaplanowany jest na początek września.
Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają wartość i potencjał kina i decydują się na jego uwzględnienie w media planach. Spot enel-sport jest w 100% przygotowany z myślą o kinie. Oglądany w ciemnej sali, na wielkim ekranie, z obrazem i dźwiękiem najwyższej jakości, robi ogromne wrażenie. Dodatkowo bohater spotu, utytułowany skialpinista Andrzej Bargiel, porusza w nim ważną kwestię podejścia do aktywności fizycznej, zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. – podkreśla Jakub Krasuski, Advertising Sales Manager w New Age Media.
Znaczenie właściwego planowania wysiłku i odpowiedniego przygotowania podkreśla sam Andrzej Bargiel, który często wskazuje, że bez nich realizacja celów sportowych nie jest możliwa. Znany z niesamowitego zjazdu ze szczytu himalajskiego ośmiotysięcznika Bargiel zawsze podkreśla, że jego przepisem na sukces są codzienne nawyki oraz właściwie ustawiony i indywidualnie zaprojektowany cykl treningowy. – Gdy chcesz realizować swoje marzenia, Twoje ciało nie może Cię zawieść – krótko podsumowuje sedno kampanii Andrzej Bargiel.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.