Komunikaty PR

„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski

2024-08-26  |  01:00
Biuro prasowe

Orle Pióro S.A., wydawca cenionego portalu DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego”, z dumą ogłasza start przełomowego projektu – „Kanał DoRzeczy”. To pierwsze w Polsce internetowe radio publicystyczne o profilu konserwatywno-liberalnym, które powstało z myślą o osobach ceniących wolność, przedsiębiorczość i wartości chrześcijańskie. Ten nowatorski projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na media, które odważnie reprezentują te idee w przestrzeni publicznej.

Wspólnie z naszymi Czytelnikami podejmujemy wyzwanie stworzenia platformy, która nie tylko informuje, ale i inspiruje do głębszej refleksji nad przyszłością naszego kraju. W związku z tym z ogromną nadzieją i entuzjazmem uruchamiamy zbiórkę na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy , która umożliwi współtworzenie tego wyjątkowego przedsięwzięcia. Państwa wsparcie jest dla nas nieocenione – razem możemy dać Polsce nowy, potężny głos w debacie publicznej.

 

„Od początku naszej działalności przyświecała nam idea stworzenia ogólnopolskiej platformy wymiany myśli o profilu konserwatywno-liberalnym. Program radiowy jest jej naturalnym przedłużeniem i nowym etapem w naszej misji. Wierzymy, że słowo mówione ma wyjątkową moc – potrafi wzbudzić emocje, zainspirować do działania, i zbliżyć ludzi. Z wielkim optymizmem patrzymy w przyszłość i podejmujemy odważne kroki, by zwiększyć udział mediów konserwatywno-liberalnych w opinii publicznej,” mówi Paweł Lisicki, redaktor naczelny - wiceprezes zarządu Orlego Pióra.

 

 

Dlaczego „Kanał DoRzeczy”?

Projekt ten to nie tylko odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie, ale również wypełnienie luki w polskiej przestrzeni medialnej. „Kanał DoRzeczy” to platforma, która oddaje głos tym, którzy pragną uczestniczyć w wolnorynkowej, wolnościowej i chrześcijańskiej debacie. Ale to nie wszystko. Docelowo Orle Pióro będzie ubiegać się o pozwolenie na emisję „Kanału DoRzeczy” w zakresie fal radiowych FM, co pozwoli dotrzeć z naszym przekazem do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Jak szybko uruchomimy fale FM – zależy tylko od wielkości uzyskanego wsparcia finansowego.

„Słuchamy naszych Czytelników i reagujemy na ich potrzeby. To pozwala nam na dynamiczny rozwój i budowanie silnych, długofalowych relacji. Przy tworzeniu nowego projektu, kierowaliśmy się tą samą filozofią. Chcemy, aby nasi odbiorcy mieli realny wpływ na rozwój nowego programu radiowego – unikalnego na polskim rynku. Dlatego uruchomiliśmy zbiórkę na Patronite. Zebrane środki umożliwią nam szybki start projektu i pozwolą nam wspólnie budować przyszłość wolnych mediów w Polsce,” dodaje Paweł Lisicki.

 

Wesprzyj Wolne Media – Twórzmy Je Razem!

Gorąco zachęcamy wszystkich, którzy cenią sobie wolność słowa, wysoką jakość debaty publicznej oraz odważne, niezależne dziennikarstwo, do wsparcia naszego projektu na Patronite https://patronite.pl/KanalDoRzeczy . Wasze zaangażowanie i wsparcie to nie tylko inwestycja w rozwój nowego medium, ale także wkład w kształtowanie przyszłości mediów w Polsce. Razem możemy więcej!

 

Gdzie Słuchać i Gdzie Oglądać „Kanał Do Rzeczy”?

Informacje o naszym projekcie oraz linki do transmisji znajdą Państwo na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy oraz na www.DoRzeczy.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.