Komunikaty PR

„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski

2024-08-26  |  01:00
Biuro prasowe

Orle Pióro S.A., wydawca cenionego portalu DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego”, z dumą ogłasza start przełomowego projektu – „Kanał DoRzeczy”. To pierwsze w Polsce internetowe radio publicystyczne o profilu konserwatywno-liberalnym, które powstało z myślą o osobach ceniących wolność, przedsiębiorczość i wartości chrześcijańskie. Ten nowatorski projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na media, które odważnie reprezentują te idee w przestrzeni publicznej.

Wspólnie z naszymi Czytelnikami podejmujemy wyzwanie stworzenia platformy, która nie tylko informuje, ale i inspiruje do głębszej refleksji nad przyszłością naszego kraju. W związku z tym z ogromną nadzieją i entuzjazmem uruchamiamy zbiórkę na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy , która umożliwi współtworzenie tego wyjątkowego przedsięwzięcia. Państwa wsparcie jest dla nas nieocenione – razem możemy dać Polsce nowy, potężny głos w debacie publicznej.

 

„Od początku naszej działalności przyświecała nam idea stworzenia ogólnopolskiej platformy wymiany myśli o profilu konserwatywno-liberalnym. Program radiowy jest jej naturalnym przedłużeniem i nowym etapem w naszej misji. Wierzymy, że słowo mówione ma wyjątkową moc – potrafi wzbudzić emocje, zainspirować do działania, i zbliżyć ludzi. Z wielkim optymizmem patrzymy w przyszłość i podejmujemy odważne kroki, by zwiększyć udział mediów konserwatywno-liberalnych w opinii publicznej,” mówi Paweł Lisicki, redaktor naczelny - wiceprezes zarządu Orlego Pióra.

 

 

Dlaczego „Kanał DoRzeczy”?

Projekt ten to nie tylko odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie, ale również wypełnienie luki w polskiej przestrzeni medialnej. „Kanał DoRzeczy” to platforma, która oddaje głos tym, którzy pragną uczestniczyć w wolnorynkowej, wolnościowej i chrześcijańskiej debacie. Ale to nie wszystko. Docelowo Orle Pióro będzie ubiegać się o pozwolenie na emisję „Kanału DoRzeczy” w zakresie fal radiowych FM, co pozwoli dotrzeć z naszym przekazem do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Jak szybko uruchomimy fale FM – zależy tylko od wielkości uzyskanego wsparcia finansowego.

„Słuchamy naszych Czytelników i reagujemy na ich potrzeby. To pozwala nam na dynamiczny rozwój i budowanie silnych, długofalowych relacji. Przy tworzeniu nowego projektu, kierowaliśmy się tą samą filozofią. Chcemy, aby nasi odbiorcy mieli realny wpływ na rozwój nowego programu radiowego – unikalnego na polskim rynku. Dlatego uruchomiliśmy zbiórkę na Patronite. Zebrane środki umożliwią nam szybki start projektu i pozwolą nam wspólnie budować przyszłość wolnych mediów w Polsce,” dodaje Paweł Lisicki.

 

Wesprzyj Wolne Media – Twórzmy Je Razem!

Gorąco zachęcamy wszystkich, którzy cenią sobie wolność słowa, wysoką jakość debaty publicznej oraz odważne, niezależne dziennikarstwo, do wsparcia naszego projektu na Patronite https://patronite.pl/KanalDoRzeczy . Wasze zaangażowanie i wsparcie to nie tylko inwestycja w rozwój nowego medium, ale także wkład w kształtowanie przyszłości mediów w Polsce. Razem możemy więcej!

 

Gdzie Słuchać i Gdzie Oglądać „Kanał Do Rzeczy”?

Informacje o naszym projekcie oraz linki do transmisji znajdą Państwo na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy oraz na www.DoRzeczy.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.