„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski

Orle Pióro S.A., wydawca cenionego portalu DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego”, z dumą ogłasza start przełomowego projektu – „Kanał DoRzeczy”. To pierwsze w Polsce internetowe radio publicystyczne o profilu konserwatywno-liberalnym, które powstało z myślą o osobach ceniących wolność, przedsiębiorczość i wartości chrześcijańskie. Ten nowatorski projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na media, które odważnie reprezentują te idee w przestrzeni publicznej.
Wspólnie z naszymi Czytelnikami podejmujemy wyzwanie stworzenia platformy, która nie tylko informuje, ale i inspiruje do głębszej refleksji nad przyszłością naszego kraju. W związku z tym z ogromną nadzieją i entuzjazmem uruchamiamy zbiórkę na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy , która umożliwi współtworzenie tego wyjątkowego przedsięwzięcia. Państwa wsparcie jest dla nas nieocenione – razem możemy dać Polsce nowy, potężny głos w debacie publicznej.
„Od początku naszej działalności przyświecała nam idea stworzenia ogólnopolskiej platformy wymiany myśli o profilu konserwatywno-liberalnym. Program radiowy jest jej naturalnym przedłużeniem i nowym etapem w naszej misji. Wierzymy, że słowo mówione ma wyjątkową moc – potrafi wzbudzić emocje, zainspirować do działania, i zbliżyć ludzi. Z wielkim optymizmem patrzymy w przyszłość i podejmujemy odważne kroki, by zwiększyć udział mediów konserwatywno-liberalnych w opinii publicznej,” mówi Paweł Lisicki, redaktor naczelny - wiceprezes zarządu Orlego Pióra.
Dlaczego „Kanał DoRzeczy”?
Projekt ten to nie tylko odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie, ale również wypełnienie luki w polskiej przestrzeni medialnej. „Kanał DoRzeczy” to platforma, która oddaje głos tym, którzy pragną uczestniczyć w wolnorynkowej, wolnościowej i chrześcijańskiej debacie. Ale to nie wszystko. Docelowo Orle Pióro będzie ubiegać się o pozwolenie na emisję „Kanału DoRzeczy” w zakresie fal radiowych FM, co pozwoli dotrzeć z naszym przekazem do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Jak szybko uruchomimy fale FM – zależy tylko od wielkości uzyskanego wsparcia finansowego.
„Słuchamy naszych Czytelników i reagujemy na ich potrzeby. To pozwala nam na dynamiczny rozwój i budowanie silnych, długofalowych relacji. Przy tworzeniu nowego projektu, kierowaliśmy się tą samą filozofią. Chcemy, aby nasi odbiorcy mieli realny wpływ na rozwój nowego programu radiowego – unikalnego na polskim rynku. Dlatego uruchomiliśmy zbiórkę na Patronite. Zebrane środki umożliwią nam szybki start projektu i pozwolą nam wspólnie budować przyszłość wolnych mediów w Polsce,” dodaje Paweł Lisicki.
Wesprzyj Wolne Media – Twórzmy Je Razem!
Gorąco zachęcamy wszystkich, którzy cenią sobie wolność słowa, wysoką jakość debaty publicznej oraz odważne, niezależne dziennikarstwo, do wsparcia naszego projektu na Patronite https://patronite.pl/KanalDoRzeczy . Wasze zaangażowanie i wsparcie to nie tylko inwestycja w rozwój nowego medium, ale także wkład w kształtowanie przyszłości mediów w Polsce. Razem możemy więcej!
Gdzie Słuchać i Gdzie Oglądać „Kanał Do Rzeczy”?
Informacje o naszym projekcie oraz linki do transmisji znajdą Państwo na Patronite: https://patronite.pl/KanalDoRzeczy oraz na www.DoRzeczy.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.