„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Mimo zniesienia wielu obostrzeń spowodowanych epidemią, życie jeszcze nie całkiem wróciło do normy. Dotyczy to m.in. sposobów spędzania wolnego czasu – do imprez wciąż podchodzimy z dużą dozą ostrożności ( i słusznie!), a jednocześnie kluby nocne i dyskoteki pozostają zamknięte.
W tej sytuacji nowy spot Captain Jack można potraktować zarówno jako przypomnienie szalonych imprez sprzed kilku miesięcy, którym towarzyszyło piwo o smaku rumu, jak i zapowiedź tego, co dopiero nadejdzie. W „Kapitalnej imprezie” piracka marka zabiera młodych ludzi na poszukiwanie przygody i otwiera drzwi do miejsc, gdzie można liczyć na dobrą zabawę. Zawadiacka papuga, znana z etykiety, jest przewodnikiem w podróży zapoczątkowanej na kameralnej domówce, a zakończonej w klubie, po mieście pełnym rozrywek i labiryncie atrakcji.
- Po wielu tygodniach ograniczeń jesteśmy spragnieni normalności i swobodnych kontaktów
z innymi ludźmi, tęsknimy za naszymi dawnymi nawykami. Nowa reklama Captain Jack pokazuje to, co – mamy nadzieję – niedługo powróci, czyli wspólne wyjścia w gronie przyjaciół, pełne niezapomnianych wrażeń, radości i beztroski. Wierzymy, że nasza papuga rozkręci jeszcze wiele kapitalnych imprez, nieraz zainspiruje miłośników dobrej zabawy i pomoże odnaleźć niejeden skarb – mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.
Spot „Kapitalna impreza” miał swoją premierę 1 sierpnia i jest elementem nowej platformy komunikacyjnej Captain Jack. Jego emisja w kanałach TV będzie dodatkowo wspierana za pośrednictwem kanałów social media, platform VOD oraz Spotify. Autorem koncepcji reklamy jest agencja Grandes Kochonos, a za jej realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Hand Made.
Spot dostępny jest pod tym linkiem: https://youtu.be/ag9ExprRIj4

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.