Komunikaty PR

„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack

2020-08-05  |  10:00
Biuro prasowe

Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.

Mimo zniesienia wielu obostrzeń spowodowanych epidemią, życie jeszcze nie całkiem wróciło do normy. Dotyczy to m.in. sposobów spędzania wolnego czasu – do imprez wciąż podchodzimy z dużą dozą ostrożności ( i słusznie!), a jednocześnie kluby nocne i dyskoteki pozostają zamknięte.

W tej sytuacji nowy spot Captain Jack można potraktować zarówno jako przypomnienie szalonych imprez sprzed kilku miesięcy, którym towarzyszyło piwo o smaku rumu, jak i zapowiedź tego, co dopiero nadejdzie. W „Kapitalnej imprezie” piracka marka zabiera młodych ludzi na poszukiwanie przygody i otwiera drzwi do miejsc, gdzie można liczyć na dobrą zabawę. Zawadiacka papuga, znana z etykiety, jest przewodnikiem w podróży zapoczątkowanej na kameralnej domówce, a zakończonej w klubie, po mieście pełnym rozrywek i labiryncie atrakcji.

- Po wielu tygodniach ograniczeń jesteśmy spragnieni normalności i swobodnych kontaktów
z innymi ludźmi, tęsknimy za naszymi dawnymi nawykami. Nowa reklama Captain Jack pokazuje to, co – mamy nadzieję – niedługo powróci, czyli wspólne wyjścia w gronie przyjaciół, pełne niezapomnianych wrażeń, radości i beztroski. Wierzymy, że nasza papuga rozkręci jeszcze wiele kapitalnych imprez, nieraz zainspiruje miłośników dobrej zabawy i pomoże odnaleźć niejeden skarb
– mówi Izabela Ciupińska, odpowiedzialna za markę w Kompanii Piwowarskiej.

Spot „Kapitalna impreza” miał swoją premierę 1 sierpnia i jest elementem nowej platformy komunikacyjnej Captain Jack. Jego emisja w kanałach TV będzie dodatkowo wspierana za pośrednictwem kanałów social media, platform VOD oraz Spotify. Autorem koncepcji reklamy jest agencja Grandes Kochonos, a za jej realizację odpowiadają Kuba Michalczuk (reżyseria), OTO Film (produkcja) i Platige Image (postprodukcja). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Zenith, działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja Hand Made.

Spot dostępny jest pod tym linkiem: https://youtu.be/ag9ExprRIj4

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Agencja Rokmates powiększyła zespół i zmieniła siedzibę na większą Biuro prasowe
2024-10-03 | 14:09

Agencja Rokmates powiększyła zespół i zmieniła siedzibę na większą

Agencja influencer marketingu Rokmates oficjalnie zmieniła swoją siedzibę na ponad 4 razy większą. Została ona przeniesiona z ul. Lewickiej 4 do dwupiętrowego budynku przy ul. Odolańskiej
Media i PR PL CMO Survey 2024/2025: optymistyczne prognozy
2024-10-03 | 10:00

PL CMO Survey 2024/2025: optymistyczne prognozy

Zdaniem 65% marketerów rola dyrektora marketingu w ciągu najbliższych 5 lat wzrośnie, a niemal ¾ z nich prognozuje zwiększenie budżetów marketingowych w 2025 roku –
Media i PR Puls Biznesu” z nową szefową ds. marketingu
2024-10-02 | 13:00

"Puls Biznesu” z nową szefową ds. marketingu

„Puls Biznesu”, jedyne w Polsce medium skoncentrowane w 100 proc. na tematyce biznesowej, stawia na rozwój. W październiku jego czytelnicy będą mogli korzystać z nowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Transport

Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych

Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu.  – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.

DlaWas.info

Problemy społeczne

Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania

Duże modele językowe, takie jak ChatGPT, nie potrafią samodzielnie nabywać nowych umiejętności, rozumować czy planować. Nie stanowią więc egzystencjalnego zagrożenia dla ludzkości – dowiedli naukowcy, którzy przeanalizowali możliwości dużych modeli językowych właśnie pod takim kątem. Nie oznacza to jednak, że narzędzia te nie stanowią żadnego zagrożenia. Wykorzystane niewłaściwie już dziś służą chociażby do szerzenia dezinformacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.