Komunikaty PR

Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team

2022-07-05  |  12:00
Biuro prasowe

Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach, zastępując po 20 latach Karen Trinkler z The Partners Group z Wielkiej Brytanii.

IPR Team to sieć 12 agencji świadczących usługi public relations działających na 5 kontynentach. Zrzeszone podmioty oferują pełen zakres usług PR i obowiązuje je Kodeks Etyczny IPRA. Członkowie sieci są bardzo starannie dobierani, a sama sieć ściśle współpracuje nie tylko w zakresie projektów, ale także wymiany doświadczeń z różnych rynków. Dzięki temu może realizować globalne projekty i pozyskiwać bieżące informacje na temat najskuteczniejszych sposobów dotarcia do grup docelowych na wybranych rynkach.

– Realizujemy wspólnie bardzo ciekawe projekty dla różnych branży – mówi Karen Tinkler, The Partners Group. – Po latach pracy z przyjemnością przekazuję organizację nowej osobie, jednocześnie nadal aktywnie będę wspierać zespół IPR, realizując nowe międzynarodowe projekty public relations.

Celem nowej kadencji jest konsekwentne poszerzanie sieci agencji należących do IPR Team poprzez włączanie do projektu międzynarodowego nowych krajów, a także zwiększanie liczby projektów realizowanych wspólnie przez członków organizacji. IPR Team zaprasza do współpracy agencje, które rozumieją specyfikę firm z sektora MŚP, mają ugruntowaną pozycję i udokumentowane osiągnięcia na swoich rynkach.

Z IPR Team jestem związana od ponad 3 lat. Dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam wskazana do pełnienia funkcji przewodniczącej. Na czas mojej kadencji mam jasno określone cele. Planujemy włączyć nowe kraje do naszej grupy, dzięki czemu poszerzymy możliwości świadczonych przez nas usług. Rozpoczęliśmy także prace nad nową strategią, która umożliwi rozszerzenie zasięgu naszych działań oraz pozwoli na pozyskiwanie większej liczby wspólnych, międzynarodowych projektów. Takie realizacje wpłyną pozytywnie na wymianę doświadczeń między agencjami z poszczególnych krajów oraz zacieśnią współpracę. Będziemy kładli nacisk na zwiększenie widoczności i świadomości istnienia sieci IPR w krajach, gdzie sieć ma już przedstawicieli – mówi Karolina Janik, Personal PR.

IPR Team planuje opracowanie wspólnych materiałów briefingowych dotyczących PR na poszczególnych rynkach, a także serię webinarów podkreślających ważne elementy komunikacji na rynkach globalnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.