Komunikaty PR

Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team

2022-07-05  |  12:00
Biuro prasowe

Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach, zastępując po 20 latach Karen Trinkler z The Partners Group z Wielkiej Brytanii.

IPR Team to sieć 12 agencji świadczących usługi public relations działających na 5 kontynentach. Zrzeszone podmioty oferują pełen zakres usług PR i obowiązuje je Kodeks Etyczny IPRA. Członkowie sieci są bardzo starannie dobierani, a sama sieć ściśle współpracuje nie tylko w zakresie projektów, ale także wymiany doświadczeń z różnych rynków. Dzięki temu może realizować globalne projekty i pozyskiwać bieżące informacje na temat najskuteczniejszych sposobów dotarcia do grup docelowych na wybranych rynkach.

– Realizujemy wspólnie bardzo ciekawe projekty dla różnych branży – mówi Karen Tinkler, The Partners Group. – Po latach pracy z przyjemnością przekazuję organizację nowej osobie, jednocześnie nadal aktywnie będę wspierać zespół IPR, realizując nowe międzynarodowe projekty public relations.

Celem nowej kadencji jest konsekwentne poszerzanie sieci agencji należących do IPR Team poprzez włączanie do projektu międzynarodowego nowych krajów, a także zwiększanie liczby projektów realizowanych wspólnie przez członków organizacji. IPR Team zaprasza do współpracy agencje, które rozumieją specyfikę firm z sektora MŚP, mają ugruntowaną pozycję i udokumentowane osiągnięcia na swoich rynkach.

Z IPR Team jestem związana od ponad 3 lat. Dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam wskazana do pełnienia funkcji przewodniczącej. Na czas mojej kadencji mam jasno określone cele. Planujemy włączyć nowe kraje do naszej grupy, dzięki czemu poszerzymy możliwości świadczonych przez nas usług. Rozpoczęliśmy także prace nad nową strategią, która umożliwi rozszerzenie zasięgu naszych działań oraz pozwoli na pozyskiwanie większej liczby wspólnych, międzynarodowych projektów. Takie realizacje wpłyną pozytywnie na wymianę doświadczeń między agencjami z poszczególnych krajów oraz zacieśnią współpracę. Będziemy kładli nacisk na zwiększenie widoczności i świadomości istnienia sieci IPR w krajach, gdzie sieć ma już przedstawicieli – mówi Karolina Janik, Personal PR.

IPR Team planuje opracowanie wspólnych materiałów briefingowych dotyczących PR na poszczególnych rynkach, a także serię webinarów podkreślających ważne elementy komunikacji na rynkach globalnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.