Karolina Janik nową przewodniczącą międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team
Karolina Janik, CEO agencji komunikacji zintegrowanej Personal PR, objęła na 3 lata funkcję przewodniczącej IPR Team – globalnej sieci niezależnych agencji PR działających na 12 rynkach zlokalizowanych na 5 kontynentach, zastępując po 20 latach Karen Trinkler z The Partners Group z Wielkiej Brytanii.
IPR Team to sieć 12 agencji świadczących usługi public relations działających na 5 kontynentach. Zrzeszone podmioty oferują pełen zakres usług PR i obowiązuje je Kodeks Etyczny IPRA. Członkowie sieci są bardzo starannie dobierani, a sama sieć ściśle współpracuje nie tylko w zakresie projektów, ale także wymiany doświadczeń z różnych rynków. Dzięki temu może realizować globalne projekty i pozyskiwać bieżące informacje na temat najskuteczniejszych sposobów dotarcia do grup docelowych na wybranych rynkach.
– Realizujemy wspólnie bardzo ciekawe projekty dla różnych branży – mówi Karen Tinkler, The Partners Group. – Po latach pracy z przyjemnością przekazuję organizację nowej osobie, jednocześnie nadal aktywnie będę wspierać zespół IPR, realizując nowe międzynarodowe projekty public relations.
Celem nowej kadencji jest konsekwentne poszerzanie sieci agencji należących do IPR Team poprzez włączanie do projektu międzynarodowego nowych krajów, a także zwiększanie liczby projektów realizowanych wspólnie przez członków organizacji. IPR Team zaprasza do współpracy agencje, które rozumieją specyfikę firm z sektora MŚP, mają ugruntowaną pozycję i udokumentowane osiągnięcia na swoich rynkach.
– Z IPR Team jestem związana od ponad 3 lat. Dlatego jest mi niezmiernie miło, że zostałam wskazana do pełnienia funkcji przewodniczącej. Na czas mojej kadencji mam jasno określone cele. Planujemy włączyć nowe kraje do naszej grupy, dzięki czemu poszerzymy możliwości świadczonych przez nas usług. Rozpoczęliśmy także prace nad nową strategią, która umożliwi rozszerzenie zasięgu naszych działań oraz pozwoli na pozyskiwanie większej liczby wspólnych, międzynarodowych projektów. Takie realizacje wpłyną pozytywnie na wymianę doświadczeń między agencjami z poszczególnych krajów oraz zacieśnią współpracę. Będziemy kładli nacisk na zwiększenie widoczności i świadomości istnienia sieci IPR w krajach, gdzie sieć ma już przedstawicieli – mówi Karolina Janik, Personal PR.
IPR Team planuje opracowanie wspólnych materiałów briefingowych dotyczących PR na poszczególnych rynkach, a także serię webinarów podkreślających ważne elementy komunikacji na rynkach globalnych.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.