Komunikaty PR

Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? – nowy spot marki Grześki

2024-10-23  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.95 MB )

Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do końca grudnia br. Całość działań zostanie wsparta intensywnymi aktywnościami w kanale digital, obejmującymi m.in. VOD, YouTube oraz media społecznościowe.

 

22 października br. wystartowała najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący szeroką ofertę marki, składa się z 4 historii ukazujących nasze różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. To właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak…  ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą nam każdego dnia.

 

Link do materiału wideo: https://youtu.be/fTJCX6TPt30

 

Marka Grześki od 4 lat skutecznie buduje swoją komunikację w oparciu o platformę „Każdy ma swoje Grześki”. Sukces tego projektu potwierdzają nie tylko nagrody, takie jak brązowa statuetka Effie Awards 2021, ale przede wszystkim pozytywne opinie konsumentów – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje: Tegoroczna kampania, pełna humoru, skojarzeń i gry słownej, odnosi się zarówno do naszych codziennych grzeszków, jak i bogatej oferty produktów, w której każdy może znaleźć coś dla siebie.

 

To jednak nie koniec zaplanowanych aktywności. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.

 

Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Możliwość pozyskiwania danych z ZUS i prowadzenia zdalnych kontroli. Państwową Inspekcję Pracy czeka szereg zmian

Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter na bardziej doradczy, informacyjny i edukacyjny – wskazuje Główny Inspektor Pracy. Ta zmiana odpowiada na potrzeby procesu deregulacji prowadzonego przez rząd, który zresztą w pierwszym pakiecie uwzględnił ograniczenie liczby kontroli i ich czasu. Jednocześnie trwają prace nad wzmocnieniem PIP w ramach kamieni milowych przewidzianych w Krajowym Planie Odbudowy, w tym nadaniu jej uprawnień do przekształcania pozornych umów cywilnoprawnych w umowy o pracę.

Prawo

Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego

Sektor MŚP stanowi 99 proc. firm w Polsce i odpowiada za prawie połowę polskiego PKB. Dlatego od jego rozwoju w dużej mierze uzależniony jest wzrost gospodarczy. Ekonomiści wskazują jednak, że poziom inwestycji jest zbyt niski, by budować silne podstawy rozwoju. Jak  wskazuje Rzecznik MŚP, przedsiębiorcy liczą na lepszy dostęp do finansowania bankowego. Chodzi nie tylko o wsparcie inwestycji w kraju, lecz również w ekspansji zagranicznej.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.