Każdy ma swoje Grzeszki… Grześki. A jakie są Twoje? – nowy spot marki Grześki
Marka Grześki, należąca do firmy Colian, ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych do końca grudnia br. Całość działań zostanie wsparta intensywnymi aktywnościami w kanale digital, obejmującymi m.in. VOD, YouTube oraz media społecznościowe.
22 października br. wystartowała najnowsza kampania prowadzona pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. Nowy spot, promujący szeroką ofertę marki, składa się z 4 historii ukazujących nasze różne „grzeszki” - drobne, codzienne słabostki, które wywołują uśmiech i pozwalają z większym dystansem patrzeć na świat wokół nas. To właśnie one sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju – tak jak… ulubione wafelki Grześki, które towarzyszą nam każdego dnia.
Link do materiału wideo: https://youtu.be/fTJCX6TPt30
Marka Grześki od 4 lat skutecznie buduje swoją komunikację w oparciu o platformę „Każdy ma swoje Grześki”. Sukces tego projektu potwierdzają nie tylko nagrody, takie jak brązowa statuetka Effie Awards 2021, ale przede wszystkim pozytywne opinie konsumentów – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian, i dodaje: Tegoroczna kampania, pełna humoru, skojarzeń i gry słownej, odnosi się zarówno do naszych codziennych grzeszków, jak i bogatej oferty produktów, w której każdy może znaleźć coś dla siebie.
To jednak nie koniec zaplanowanych aktywności. Marka Grześki będzie również intensywnie promowana w mediach społecznościowych oraz digitalu.
Koncepcję kreatywną spotu opracowała agencja AżTuNagle, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon. Zakupem mediów zajęła się agencja Initiative, natomiast działania digital prowadzi NAV Agency. Doradztwo w zakresie public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.