ŠKODA rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Hasło „Wszystko, co ważne” towarzyszy ŠKODZIE od 2018 r. Marka poprzez swoje działania i podejmowane inicjatywy komunikuje się ze społeczeństwem i podkreśla istotne dla niej kwestie, takie jak bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów czy pieszych. Wyznawane wartości przedstawiają także zaproszeni do projektu „Wszystko, co ważne” najpopularniejsi polscy twórcy podcastów.
W ramach 10-odcinkowego formatu Marcin Łukasik, którego słuchacze znają m.in. z anteny Radia ZET czy podcastu „Tak słucham”, porozmawia z najpopularniejszymi twórcami podcastów o wszystkim, co jest dla nich ważne. Odsłoni ich tajemnice, dzięki czemu odbiorcy będą mogli dowiedzieć się, jacy są prywatnie topowi podcasterzy – czego żałują, co ich bawi, a co przeraża. Goście opowiedzą o zabawnych doświadczeniach z przeszłości, ale też o planach na przyszłość. W rozmowach pojawią się wątki dotyczące rodziny, znajomych,
podróży, pasji i marzeń. Premiera pierwszego odcinka serii – w którym odkryjemy co jest ważne dla Joanny Okuniewskiej – ma miejsce 21 września br.
W rozmowach realizowanych w ramach „Wszystko, co ważne” wezmą udział Marcin Myszka (Kryminatorium), Asia Okuniewska (Tu Okuniewska i Moje przyjaciółki idiotki), Justyna Mazur (Piąte: nie zabijaj, Piąte przez dziesiąte, Słuchowisko), Maciej Orłoś, Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny), Justyna Nagłowska (Nagłowska na głos i Matka Też Człowiek), Karolina Sobańska (Karolina Sobańska Podcast), Bartek Pokrzywiński (Budnik i
Pokrzywiński o F1), Remigiusz Maciaszek (Rock Alone, Rock i Borys), a także Karol Paciorek (Imponderabilia).
Rozmowy będą publikowane co tydzień, a odsłuch możliwy jest na kanałach YouTube, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast marki ŠKODA Polska oraz innych platformach streamingowych. Twórcy będą także zapraszać we własnych podcastowych produkcjach do zapoznania się z efektami projektu „Wszystko, co ważne”.
Za strategię, kreację, produkcję i dystrybucję projektu odpowiada, działająca na zlecenie PHD Media Direction, agencja Słucham.

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.