ŠKODA rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Hasło „Wszystko, co ważne” towarzyszy ŠKODZIE od 2018 r. Marka poprzez swoje działania i podejmowane inicjatywy komunikuje się ze społeczeństwem i podkreśla istotne dla niej kwestie, takie jak bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów czy pieszych. Wyznawane wartości przedstawiają także zaproszeni do projektu „Wszystko, co ważne” najpopularniejsi polscy twórcy podcastów.
W ramach 10-odcinkowego formatu Marcin Łukasik, którego słuchacze znają m.in. z anteny Radia ZET czy podcastu „Tak słucham”, porozmawia z najpopularniejszymi twórcami podcastów o wszystkim, co jest dla nich ważne. Odsłoni ich tajemnice, dzięki czemu odbiorcy będą mogli dowiedzieć się, jacy są prywatnie topowi podcasterzy – czego żałują, co ich bawi, a co przeraża. Goście opowiedzą o zabawnych doświadczeniach z przeszłości, ale też o planach na przyszłość. W rozmowach pojawią się wątki dotyczące rodziny, znajomych,
podróży, pasji i marzeń. Premiera pierwszego odcinka serii – w którym odkryjemy co jest ważne dla Joanny Okuniewskiej – ma miejsce 21 września br.
W rozmowach realizowanych w ramach „Wszystko, co ważne” wezmą udział Marcin Myszka (Kryminatorium), Asia Okuniewska (Tu Okuniewska i Moje przyjaciółki idiotki), Justyna Mazur (Piąte: nie zabijaj, Piąte przez dziesiąte, Słuchowisko), Maciej Orłoś, Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny), Justyna Nagłowska (Nagłowska na głos i Matka Też Człowiek), Karolina Sobańska (Karolina Sobańska Podcast), Bartek Pokrzywiński (Budnik i
Pokrzywiński o F1), Remigiusz Maciaszek (Rock Alone, Rock i Borys), a także Karol Paciorek (Imponderabilia).
Rozmowy będą publikowane co tydzień, a odsłuch możliwy jest na kanałach YouTube, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast marki ŠKODA Polska oraz innych platformach streamingowych. Twórcy będą także zapraszać we własnych podcastowych produkcjach do zapoznania się z efektami projektu „Wszystko, co ważne”.
Za strategię, kreację, produkcję i dystrybucję projektu odpowiada, działająca na zlecenie PHD Media Direction, agencja Słucham.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027
Polityka
Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio
W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.
IT i technologie
Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań
Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.