Komunikaty PR

ŠKODA rusza z podcastem „Wszystko, co ważne”

2022-10-03  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Hasło „Wszystko, co ważne” towarzyszy ŠKODZIE od 2018 r. Marka poprzez swoje działania i podejmowane inicjatywy komunikuje się ze społeczeństwem i podkreśla istotne dla niej kwestie, takie jak bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów czy pieszych. Wyznawane wartości przedstawiają także zaproszeni do projektu „Wszystko, co ważne” najpopularniejsi polscy twórcy podcastów.

W ramach 10-odcinkowego formatu Marcin Łukasik, którego słuchacze znają m.in. z anteny Radia ZET czy podcastu „Tak słucham”, porozmawia z najpopularniejszymi twórcami podcastów o wszystkim, co jest dla nich ważne. Odsłoni ich tajemnice, dzięki czemu odbiorcy będą mogli dowiedzieć się, jacy są prywatnie topowi podcasterzy – czego żałują, co ich bawi, a co przeraża. Goście opowiedzą o zabawnych doświadczeniach z przeszłości, ale też o planach na przyszłość. W rozmowach pojawią się wątki dotyczące rodziny, znajomych,
podróży, pasji i marzeń. Premiera pierwszego odcinka serii – w którym odkryjemy co jest ważne dla Joanny Okuniewskiej – ma miejsce 21 września br.

W rozmowach realizowanych w ramach „Wszystko, co ważne” wezmą udział Marcin Myszka (Kryminatorium), Asia Okuniewska (Tu Okuniewska i Moje przyjaciółki idiotki), Justyna Mazur (Piąte: nie zabijaj, Piąte przez dziesiąte, Słuchowisko), Maciej Orłoś, Maciej Okraszewski (Dział Zagraniczny), Justyna Nagłowska (Nagłowska na głos i Matka Też Człowiek), Karolina Sobańska (Karolina Sobańska Podcast), Bartek Pokrzywiński (Budnik i
Pokrzywiński o F1), Remigiusz Maciaszek (Rock Alone, Rock i Borys), a także Karol Paciorek (Imponderabilia).

Rozmowy będą publikowane co tydzień, a odsłuch możliwy jest na kanałach YouTube, Spotify, Apple Podcast, Google Podcast marki ŠKODA Polska oraz innych platformach streamingowych. Twórcy będą także zapraszać we własnych podcastowych produkcjach do zapoznania się z efektami projektu „Wszystko, co ważne”.

Za strategię, kreację, produkcję i dystrybucję projektu odpowiada, działająca na zlecenie PHD Media Direction, agencja Słucham.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.